![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
| Bekijk resultaten enquête: Moeten studenten-enquetes van nieuwelingen verdwijnen? | |||
| Ja! Weg ermee!! |
|
4 | 26,67% |
| Nee! Wat ik moet ik dan heelder dagen gaan doen? |
|
3 | 20,00% |
| Ik had eigenlijk maar twee opties nodig maar nu staan er hier drie. Kiezen tussen 1 en 2 dus. |
|
2 | 13,33% |
| Zelfde als bij drie, gewoon kiezen tussen 1 en 2. Optie drie en vier tellen niet. |
|
6 | 40,00% |
| Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Staatssecretaris
|
vrede,
Citaat:
vrede, redwasp
|
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Geen idee wat het inhoudt maar het klinkt alvast alsof we veeel beter af zijn met af en toe een enquete...
|
|
|
|
#23 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vandaar dat ik voorstander ben van de regel dat je pas enquetes kan posten als je een bepaald aantal posts hebt. In jou geval is dat niet meer van toepassing dus een enquete komen posten, zelfs al gaat ze over historische demografie, is voor jou geen probleem.
|
|
|
|
#24 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Allé dat kunnen ze nu allemaal al. Binnenkort zit er zoveel informatie in de computer dat men dromen kan lezen en kan zeggen waar je aan denkt. Als ze je iets laten inbeelden zonder te zeggen wat dat moet zijn gaan ze dat kunnen lezen. Het brein wordt ingedeeld in voksels : zeer kleine deeltjes, en de computer onthoud bij alle test met mensen over de hele wereld wellke deeltjes actief zijn bij het zien van iets of het doen van iets. Al die info komt tesamen en hoe langer hoe meer kan men zien wat mensen van iets denken, aan wat mensen denken, wat ze van plan zijn te doen, ... Waar men nog niet zo lang geleden een halve seconde voor iemand zich bewust werd van het feit dat hij of zij zich ging bewegen dat al kon zien kan men dat nu soms al 7!! seconden op voorhand zien. Zo vrij zijn wij. Dat ons lichaam al bezig is een beweging voor te bereiden 7 seconden voor onze ik nog maar denkt van ik ga die beweging doen. En het is ook niet zo moeilijk om je in te beelden hoe die scanners op luchthavens er dan binnen dit en twintig jaar gaan uitzien als die zever over terrorisme nog lang aanhoudt. |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Maar zelfs al was het bruikbaar voor mij, Scherven heeft eigenlijk gelijk, het nut van enquêtes is eerder beperkt. Mensen laten zich altijd (grotendeels onbewust) leiden door sociale wenselijkheid, en met schat zich vaak ook gewoon fout in. Als dat expliciet deel uitmaakt van je vraagstelling is dat natuurlijk wel nuttig, maar anders kan het misleidende resultaten opleveren. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
Valt er iets te winnen?
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
Wie meedoet heeft kans op een Fnac-bon die enkel inruilbaar is in de Fnac van Guangzhou, China en overigens niet bestaat.
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()