![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind Harrie's discussiewijze zelf ook niet veel soeps. Ik denk echter niet dat zijn religie gebaat is bij om het even welke discussievorm. Wees eerlijk: hecht jij meer waarde aan onzin als ze beleefd gepresenteerd wordt? Een kraai blijft een zwarte vogel, zelfs als hij niet vliegt, maar wandelt, en zelfs als hij zwemt...
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De grote vraag is: bestaat er medicatie voor?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() De elektrotherapie heeft in ieder geval niet geholpen.
Of is het de oorzaak?
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 13 mei 2011 om 19:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
ik ben deze draad gestart om te vragen dat sommigen (onder andere die zelfde heer weggelaar) ALS ze willen tussenkomen in een discussie, zich ook aan het onderwerp proberen te houden. misschien moet ik het nog zachter uitdrukken. ik vraag hen gewoon om niet meer te proberen ieder onderwerp om te turnen naar hun eigen stokpaardjes. er zijn topics (ook op dit subforum) die niets maar dan ook niets te maken hebben met atomen en ruimteschepen. er zijn topics (ook op dit subforum) die niets maar dan ook niets te maken hebben met moslims of met migratie. er zijn mensen (ook op dit subforum) die af en toe een discussie ten gronde willen voeren, zonder dat het onderwerp na een paar tussenkomsten gekaapt wordt door de monomanie van sommige anderen. wil je over atomen en ruimteschepen debateren? de heer weggelaar heeft daar ondertussen ruim voldoende draden over opgestart. doe dat in die draden. wijl je over moslims en migratie debateren? ook daar zijn meer dan voldoende draden over. laat iedereen dus vooral over ieder mogelijk onderwerp zijn mening blijven verkondigen, maar laat iedereen ook de beleefdheid en bescheidenheid hebben om dat op de juiste plaats te doen. laat iedereen alstublieft ook het respect hebben voor anderen die liever niet constant zien dat iedere discussie door de een of andere monomaan wordt gekaapt en veranderd in de zoveelste stellingenoorlog over steeds dezelfde onderwerpen. vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja, ja: dat is jouw domme en beledigende manier van reageren, om te laten zien hoe beleefd jij wel niet bent.
Gek dat je Redwasp en Rael daar nooit over hoort. Je zit immers altijd goed als je tot de domme massa behoort en erg laf bent bovendien. Op de scholen is dat bekend als treiterijen. Daar zijn het ook van zulke helden als jij en Redwasp en Rael alle anderen daarbij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn die echt inhoudelijk en positief? Of zijn het eindeloze treiterijen? Wees eens eerlijk alsjeblieft. Dat zal je niet lukken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() harrie heeft het antwoord al gegeven.
Citaat:
Het licht schijnt in de duisternis, maar de duisternis heeft het niet begrepen. Deze wil ook helemaal niks begrijpen: alleen maar beledigen, sarren en liegen. Zo leert men het beestje kennen dat wereld heet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Hoeveel psychiaters had je ook alweer versleten?
Ik herinner me dat het er veel waren, op het laatst stuurden ze steeds stageairs... |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want zelf kom je altijd weer met de wetenschap aanzetten als het om mijn atoomtheorie gaat en niet om de wetenschap. Dus begin zelf eens het goede voorbeeld te geven. Ook kom je steeds weet met pesterijen aandragen. Blijkbaar is dat dan wel in de haak. Ik daarentegen kom steeds met mijn eigen positieve overtuiging daar waar het ook past. Net zo goed als anderen ook steeds weer met hun overtuiging aan komen dragen. Maar ik mag dat blijkbaar niet. Het is dus selectieve verontwaardiging. Citaat:
Mijn atoomtheorie is ook een godsleer en heeft verder met van alles en nog wat te maken. Citaat:
En je moet je verder niet zo ergeren. Wat je niet interesseert kan je gewoon overslaan. Citaat:
Citaat:
Je bent zelf geen haar beter en bent de vos die de passie preekt. Alleen maar uit ergernis jegens mij. Citaat:
Maar goed: daar ben je natuurlijk blind voor, want je doet zelf graag mee. Nu ga je plotseling beleefd doen, maar het is naar mijn bescheiden mening huichelarij. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je ziet: mijn taak op aarde is geen kleinigheid. Ook psychiaters weten geen verschil tussen een robot en een mens, omdat ze zelf robotten zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ooit al aan stand-up comedy gedacht? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Als ge mensen gaat beledigen moet te achteraf niet komen klagen dat ge van hetzelfde laken een pak krijgt.
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Hoezo?
Ge hebt toch zelf gezegd elektrotherapie gekregen te hebben?
![]() |
#36 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet op de gevraagde wijze.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ze verdwijnt als het licht schijnt. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Angst van de domme massa dat ze wel eens door de mand zal kunnen vallen en dat door een enkeling die anders denkt dan zij zelf. Laatst gewijzigd door harriechristus : 14 mei 2011 om 10:38. |
|||
![]() |
![]() |