Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 mei 2011, 02:19   #21
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frost Bekijk bericht
Zeker niet. De middelen die ik heb genomen waren om mijn ziekte en ontsteking te genezen, niet om de prestatie te bevorderen.
Tuurlijk.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2011, 02:27   #22
Steve_M

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven Bekijk bericht
Tuurlijk.
Stijf van de drugs stond hij. Stimulantia (lees: speed) en corticoïden (lees: pijnbestrijding). Maar van mij mag dat: de beelden van Tom Simpson zijn ontploffende hart doen het nog steeds goed.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2011, 02:36   #23
Vlaanderen Boven

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Ik vind het alleszins verdacht dat iemand die zoveel last heeft van 'ziektes en ontstekingen' er blijkbaar geen moeite mee heeft wedstrijden te winnen, terwijl ik perfect gezond ben en nauwelijks honderd meter kan fietsen zonder een half uur pauze te moeten nemen. Maar genoeg over mij, het gaat erom dat Frost een dopingprobleem heeft dat hij niet onder ogen wil zien.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2011, 02:47   #24
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geen schorsing, wel een waarschuwing. Bij de volgende controle moet je de arts vooraf verwittigen en dan moet je een aanvraag aandienen voor een toestemming wegens therapeutische noodzaak.
Verhuis gewoon naar Brussel.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2011, 09:24   #25
Frost
Provinciaal Gedeputeerde

Frost's schermafbeelding

Standaard

Cortisonen en stimulantia zit tegenwoordig in enorm veel medicatie. Medicatie die wordt gebruikt om de symptomen van een banale verkoudheid wat te verminderen of een simpele hooikoorts aanval. Speed nemen, ik ben niet zot hoor. Moesten ze in mijn lichaam sporen hebben gevonden van Bèta-2 agonisten en wat androgene anabole steroïden dan hang je eraan maar welke mens neemt nu eens geen cortisone?
Oud 15 mei 2011, 00:58   #26
Pin en Puk
Banneling

Standaard

2

Laatst gewijzigd door Pin en Puk : 15 mei 2011 om 01:03.
Pin en Puk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2011, 06:40   #27
EddyBal

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Cortisonen en stimulantia zit tegenwoordig in enorm veel medicatie. Medicatie die wordt gebruikt om de symptomen van een banale verkoudheid wat te verminderen of een simpele hooikoorts aanval. Speed nemen, ik ben niet zot hoor. Moesten ze in mijn lichaam sporen hebben gevonden van Bèta-2 agonisten en wat androgene anabole steroïden dan hang je eraan maar welke mens neemt nu eens geen cortisone?
allee, jij komt hier een beetje reklame maken dat je via doping eindelijk eens een kermiskoerske hebt kunnen winnen... proficiat voor het goede voorbeeld, ze moesten je opsluiten en voor eeuwig gelijk welke competitie ontzeggen. Je kan altijd nog wat gaan fietsen naast de vaart of zo
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2011, 08:39   #28
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal Bekijk bericht
allee, jij komt hier een beetje reklame maken dat je via doping eindelijk eens een kermiskoerske hebt kunnen winnen... proficiat voor het goede voorbeeld, ze moesten je opsluiten en voor eeuwig gelijk welke competitie ontzeggen. Je kan altijd nog wat gaan fietsen naast de vaart of zo
Dat zegt hij toch allemaal niet ?
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2011, 09:10   #29
Frost
Provinciaal Gedeputeerde

Frost's schermafbeelding

Standaard

Mijn punt is dat de jacht op doping paranoïde vormen begint aan te nemen. Bepaalde sporters die eens wat slordig zijn geweest met hun whereabouts willen ze hard straffen. De recreatieve sporter viseren ze nu ook al blijkbaar. Ons landje heeft al zo weinig goede sporters en ze worden aangepakt alsof ze het vuil van de straat zijn.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be