![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Ik vind het alleszins verdacht dat iemand die zoveel last heeft van 'ziektes en ontstekingen' er blijkbaar geen moeite mee heeft wedstrijden te winnen, terwijl ik perfect gezond ben en nauwelijks honderd meter kan fietsen zonder een half uur pauze te moeten nemen. Maar genoeg over mij, het gaat erom dat Frost een dopingprobleem heeft dat hij niet onder ogen wil zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Cortisonen en stimulantia zit tegenwoordig in enorm veel medicatie. Medicatie die wordt gebruikt om de symptomen van een banale verkoudheid wat te verminderen of een simpele hooikoorts aanval. Speed nemen, ik ben niet zot hoor. Moesten ze in mijn lichaam sporen hebben gevonden van Bèta-2 agonisten en wat androgene anabole steroïden dan hang je eraan maar welke mens neemt nu eens geen cortisone?
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() 2
Laatst gewijzigd door Pin en Puk : 15 mei 2011 om 01:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Mijn punt is dat de jacht op doping paranoïde vormen begint aan te nemen. Bepaalde sporters die eens wat slordig zijn geweest met hun whereabouts willen ze hard straffen. De recreatieve sporter viseren ze nu ook al blijkbaar. Ons landje heeft al zo weinig goede sporters en ze worden aangepakt alsof ze het vuil van de straat zijn.