![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
wat mijn naam betreft, bart was al in gebruik, bart2004 daarentegen stond nog open, het verband mat vld2004 is maar al te belachelijk, 2004 is nu eenmaal het jaartal waarin we leven. Maar ja, als je er zo'n ouderwetse en achterlijke gedachten op nahoudt als bij nva of vb dan weet je niet altijd in welke tijd we leven |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Vreemdeling
|
![]() De VLD tegen het vreemdelingenstemrecht???
Bij de regeringsvorming (wanneer ze echt dit kunnen tegenhouden) laten ze zich doen en laten het oogluikend toe (maw verschuiven dit naar het parlement). Als het dan in het parlement komt spartelen ze als een duiveltje in een vat wijwater om het tegen te houden maar ze durven niet om er een breekpunt van te maken. Dus nadat ze ff de kiezers de indruk geven dat ze alles gedaan hebben om het te stoppen laten ze het maar door. De enige liberaal die dan nog durft doorgaan wordt als partijvoorzitter aan de deur gezet... |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Partijlid
|
![]() oei oei,
Nu gaan we al Verhofstadt achterna... De gelijkenissen worden steeds duidelijker ![]() Ga alsjeblief uw onzin spuien op de Vld-site...ah ja dat is waar ze hebben daar geen forum, waarschijnlijk omdat hun leden zo democratisch ingesteld zijn lol |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
![]() Ga maar naar bed, morgen moet je fris verschijnen op je VLD-kabinet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
leterme was zodanig zwak dat hij volkomen uit de bocht ging: hij zocht steeds de man maar liep op 2 sluwe politici. Geef hem nog een goed glas melk, dat kan hij best gebruiken als voorbereiding op een volgend groot debat |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Je bedoelt toch niet het debat op 13 juni a.s. ? Ik vrees dat het Verhofstadt zal zijn die een paar perdolannekes en een dooske Imodium zal nodig hebben om zich daarop degelijk voor te bereiden. (en ik denk dat hij ze al besteld heeft, zo aan z'n zure smoel te zien) Poetic justice zou zijn dat hij bovendien nog eens feestelijk naast dat Commissievoorzitterschap zou grijpen... 8)
![]() |
![]() |
#29 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Stevaert was inderdaad leep, de meest sympathieke en bovenal een verzoener. Leterme trachtte om het debat inhoudelijk te houden, maar Verhofstadt gaf hem hier helaas geen kans toe. De eerste steken onder tafel,om niet meer op te houden, kwamen immers van Verhofstadt. Duidelijk de man die het meest te verliezen heeft. Een staatsman compleet onwaardig. Stuur die konijnentand maar snel terug naar gent! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() verhofstadt si al lang de meest arrogante politicus die ik ken. desalniettemin heeft hij zeker intellectuele capaciteiten. alleen is zijn ego zo groot enkel zijn eigen carriere telt. hij doet me denken aan Eric gerets als trainer: veel enthousiasme en voluntarisme - wat goed is - maar na 2 jaar bij Club en PSV blijkt dat hij zo overdrijft dat iedereen hem beu is en dat hij toch niet zo veel heeft gebouwd naar de toekomst toe ...
![]() |
#31 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik wordt er meer en meer gerust in dat Leterme het helemaal niet gaat doen in zijn ambities ... foei foei wat een sukkelaar...
en neem dan nog de paar percenten van Bourgeois ervan af en de kalotten zitten in zak en as.... Yveske zal nog wat moeten bijleren voor dat het hem lukt iets te betekenen... ![]()
![]() |
#32 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
maar ja, het is nu helemaal bevestigd voor mij... dit forum is ook "bullshitt"....
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
De Vexille heeft meer dan gelijk! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
DAAAAG, IK WOU DAT IK JE NOOIT MEER ZAAAAAG ! ! !
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
maar niks gekort... nu ben ik definitief weg en heb je geen last meer van mij... meeeuuuuuht maar fijn verder... dat is je gegund... ![]()
![]() |
![]() |
#37 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
eigenlijk moet ik na volgende zondag, jullie doemdenkers, nog een heel ferm kunnen "uitlachen" (zoals men in Limburg zegt voor : met jeullie afgang spotten")... en moest het anders uitdraaien, tegen alle logica in... dan moet ik nog met jullie voeten kunnen spelen... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Schepen
|
![]() Ik begin stilaan te twijfelen of de VLD een eigen groot debat heeft gehouden. Ik lees op dit forum maar van 3 mensen positieve reacties over Verhofstad, vreemd vreemd....
![]() En als ik met de mensen over politiek spreek dan krijg ik over Verhofstad/VLD enkel negatieve reacties, Verhofstad had het beter zoals Steve aangepakt die heeft wel degelijk aan sympathie gewonnen (en dat hoor ik ook niet graag maar het is zo!).