![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() steve wonder in een 1/2 uur verdubbeld, er is hier iets niet pluis! de IP adressen zouden best eens gecontroleerd worden. (net als de vorige keer)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Vreemdeling
|
![]() Echt jongens,
wie ooit van plan is of was om cdenv - nva te stemmen wordt hier algauw gedegouteerd van jullie aanpak Ik heb geen partijkaart Wist vorige week nog niet voor wie ik stemmen zou Ben 5 dagen op dit forum geef 2 keer een pro-verhofstadt reply en heel dit forum staat op z'n kop... Jullie zorgen voor Chaos!!! Ook na 13 juni? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Trouwens, tweemaal exact dezelfde pro-Verhofstadtreply typen valt harder op dan je zelf lijkt te beseffen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Staatssecretaris
|
![]() N-VA fascistisch noemen zegt ook al genoeg. Dit forum wordt hoe langer hoe meer een spam-feest i.p.v. van een plaats waar je behoorlijk kan discussiëren, zonder aanvallen van alle hoeken.
Ooit zei iemand me eens dat Vlamingen niet kunnen debateren en Nederlanders wel. Ik had er toen eens goed mee gelachen maar nu geef ik die persoon overschot van gelijk! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Tussenstand. Ik denk de trend is gezet!
Verhofstadt zijn personeel zal uitgeteld zijn ![]() Welk kopstuk heeft u het meest overtuigd in "Het groot debat"? Guy Verhofstadt (VLD) 2269 (34%) Yves Leterme (CD&V) 2792 (42%) Steve Stevaert (SP.A) 1611 (24%) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Heel dat "groot debat" was trouwens zo lauw als wat. Interessanter was het op VTM, met FDW die debat-technisch serieus uit zijn pijp mocht komen.
![]() |
![]() |
#27 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
hahahahahahaha... het omgekeerde is waar.... sjonge sjonge... zijn jullie blind???????
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
voor mij was Leterme een miniempje tegenover de twee anderen.... is nog erger als zijn voorgangers De Clerck en consoorten....
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() verafstoot staat weer op kop. Je moet eens refresh doen op de resultatenpagina: tvalt weer niet op, soms meer dan vijf stemmen erbij in drie seconden voor verhofstadt. De kabinetten zijn weer aan het werk blijkbaar, net zoals de vorige keer
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
BUB bewijst het nogmaals |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Inderdaad, gezien het feit dat de stemmen voor verafstoot er gelijkmatig en op een regelmaat bijkomen, wijst op serieuze oplichterij!
Ik heb nog een programmaatje gezien die om de 5 seconden uw IP adres van uw PC veranderd. Als je dus een macro maakt die telkens om de 5sec een stem bijvoegt kun je eindeloos het spel manipuleren. Ook zeer eigenaardig is: Stand 1 uur na de show: leterme 45% verafstoot 32% Tegen 12 uur snachts 41% - 41% 1 uur snachts 41% verafstoot en 37% Leterme Deze morgen 42% leterme en 26% verafstoot. Nu 38% leterme en 29% verafstoot. Mannen, dit klopt niet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() en wat denken jullie dat er allemaal hier gebeurt op dit vodden forum...
het zit hier vol VB-, NVA- en CD&V-gebroed.... ik heb dat al een paar weken door dat het hier helemaal niet eerlijk aan toe gaat... als mens die hier eerlijk voor een goed standpunt uit komt wordt men hier voortdurend belazerd... maar ja... ik geloof niks van alle polls, bevragingen en enquêtes... de werkelijkheid is al altijd anders uitgekomen... enkel vrienden (en geen VLD'ers) zijn hier geweest en hebben mij gezegd dat dit een uitlaatklep voor gefrustreerde zeveraars is... op een paar man na... ik inbegrepen, uiteraard... ![]()
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() vraag eens aan verhofstadt hoe hij de boel probeerd op te lichten! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
maar ja... veel beschuldigingen, uit schrik, want hij is serieus aan het bewijzen dat het anders kan...
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() hey, nu werd mijn repliek al gekelderd voor ze geregistreerd werd...
amaai da's straf.... maar ja, niet verwonderlijk... vrouwlief roept dat het eten klaar is....
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |