![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het klopt wat je zegt. Wat ik maar wil zeggen, is: vreedzame betogingen in Baskenland worden al gauw uit elkaar geklopt. Containers in brand steken (wat in Madrid ook gebeurt) wordt verschillend bestraft naargelang de regio waarin dat gebeurt. Ik hoop alvast dat de Spanjaarden in alle rust en vrede hun ding kunnen doen. Het geeft me hoop. Hoop dat ze zich eindelijk zullen roeren. Misschien gaan hun ogen dan eens helemaal open. Mijn sympathie hebben ze.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 20 mei 2011 om 16:02. |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Minister
|
Citaat:
ER is al een eeuw geen enkele revolutie meer geweest, toch niet die van de gewone man en de loonslaaf! Kijk en leer zelf eens zou ik zeggen. Kijk verder dan wat het TV-ke of de krant u zegt, denk na zet de dingen eens bijeen en denk buiten de voorgevormde en toegelaten kaders. Als jij tenminste de spreekwoordelijke ballen hebt!
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Burgemeester
|
¡TOMA LAS PLAZAS!
¡Yes we Camp! http://democraciarealya-bruselas.blogspot.com/ Democratie NU Brussel 22 mei, 18 hr. http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...-Brussel.dhtml |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wikipedia Protestas_en_España Google vertaling van het voorgaande ![]() Het dagblad El Pais heeft een pagina gemaakt waar U alles op de voet kan volgen eskup.elpais ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 22 mei 2011 om 10:49. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ze zouden beter hun heel economisch systeem eens veranderen, en al die publieke jobs/kosten eens inperken. |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ik hoor dat ze tegen het tweepartijensysteem zijn, omdat dat niet democratisch is. Hier heb je veel partijen, maar het is hiet net zo ondemocratisch als daar, omdat je stem gemanipuleerd wordt door het systeem van opvolgers en de macht van de partijbonzen, zodat je stem nog niet eens gerespecteerd wordt. Veel van die partijen vertellen trouwens met uitzondering van een paar nuances heel gelijkaardige zaken. Wat die crisis betreft, een belangrijke maatregel zou zijn om de kanker van de banken aan te pakken, die spelen ("beleggen") met het geld van hun klanten, en als ze winnen de winst op zak steken, maar als ze zwaar verliezen de rekening naar de burger doorschuiven. Maar zelfs als dat zou gebeuren, is het enkel voor de toekomst dat er iets zal veranderen. Toch vind ik dat die criminelen er veel te gemakkelijk vanaf gekomen zijn.
|
|
|
|
#29 | |
|
Banneling
|
Citaat:
een echte savatage oplossing van de werkloosheid |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
In ieder geval: het redeloze, door niets gewettigde vertrouwen in de antidemocratie van de eurocraten moet ook buiten Madrid talloze naïeve aanhangers hebben geteld. Hopelijk gaan nu ook daarvoor wat ogen open, want als de EU Madrid een reddingspakket moet toestoppen, zal het niet lang meer duren voor de eurozone met man en muis vergaat. Kunnen we weer goedkoop naar Spanje - of is dat inmiddels alweer het geval?
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Banneling
|
zotezien is 14maart beweging niet anti-EU
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|||
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 23 mei 2011 om 14:18. |
|
|
|
|