![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Die standbeelden zijn wat mij betreft niet eens de kern van de zaak. Mij gaat het erom dat jij en nog anderen hier stellen dat Willem niets voor Vlaanderen betekend zou hebben, wat voor ieder rationeel denkend mens gewoon klinkklare onzin is. Hier is het gewoon jouw aloude ollanderhaat die weer eens komt opspelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gelukkig hebben ze in het Parlement een bredere kijk op de zaken en staat er een buste van hem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Willem I was overigens wel een "Belge". tot 1830 was Belge immers de franse benaming voor een Nederlander...
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat die terminologie sinds Verlooy langzaam aan het evolueren was, maar durf er mijn hand niet voor in het vuur te steken voor het exacte moment dat dit niet meer het geval was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En ter info: bij mijn weten staat er geen buste van Napoleon in het Parlement, maar ik kan me altijd vergissen natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nee, omdat Napoleon een land vertegenwoordigt dat onze streken met militair geweld inlijfde en ons verder weinig goeds gebracht heeft.
Laatst gewijzigd door SDG : 25 mei 2011 om 05:18. |
![]() |
![]() |