![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoeveel financies en legereenheden waren er om de Twee amerika's te kolonizeren en te christianizeren ? Aan de andere kant is het zo dat men hoogstaande en diep-gewortelde religies niet zomaar eventjes met wat goed geld en fanatici omturnt : India is nooit christelijk geworden om maar iets te noemen.
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
lijkt me ver gezocht. Willen de duitstalige belgen soms bij Duitsland horen ? "Cultuur" is méér dan "taal alleen" & het vormogen van de mens om als "goede buren" naast elkaar te leven mag zeker niet worden onderschat.
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien ga je me toch niet vertellen dat 't opdringerige, dwingende karakter van die ideologie voor vrede, 'n vreedzame samenleving en cohesie zorgen in om 't even welke maatschappij of samenleving, en nee, ik heb 't niet over terroristeke spelen, waarvoor diezelfde terroristen hun inspiratie halen uit hun boek (want dat zie ik niet eens als 't grootste gevaar, dat k�*n en m�*g bestreden worden, de ideologie waarvan geweten is wat 't uiteindelijke doel is; NIET!), maar over de talloze eisen, fratsen, kuren en grillen; de polemiek over hoofddoeken en ander verpakkingsmateriaal, 't halal, rituele slachtingen, besnijdenissen, eremoorden, constant beledigd voelen zodat er steeds naar 'n compromis gezocht moet worden opdat ze toch maar niet beledigd zouden zijn, e.d.m. Mooi voorbeeld, dat van China overigens, daar weet men er wel raad mee. Als jij uitgenodigd wordt eet je halal? Nodig jij hèn uit, eten ze dan ook wat de pot schaft of kook jij gewoon halal?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 31 mei 2011 om 17:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Over het Halal eten : wist je dat je lam uit Nieuw Zeeland eet, dat altijd halal is;
met het belangrijke percenbtage export naar islamietische landen en de kostprijs om aparte slachtlijnen op te zetten voor ogen hebben de slagerijen voor de meest logische oplossing gekozen. Ik vermoed dat diverse kippenslachterijen hier te lande hun kippetjes ook wel met het koppeke naar Mekka slachten. Ik eet vooral halal salami uit gezondheidsoverwegingen (mindeer vet dan dat van varkensvlees), overigens deel ik deze voorkeur met joden, hindoes enz... Moslims eten en hebben de toelating ! om niet-halal ofte haram te eten nl. in die gevallen dat ze niet kunnen nagaan of het aangebodene al dan niet halal is; bewijs ? kijk eens naar het kliënteel van McDonalds en Quick die absoluut geen halal-voedsel (meer) verstrekken. De hoofdmoot moslims zijn absoluut niet fundamentalistisch, bnekijk de moslim's in het straatbeeld maar ! Volgens de koran moeten die hun "vrouwelijke vormen verhullen" en mogen zeker hun borsten niet tonen. Ik wacht eigenlijk op de dag dat de resoluut anti-moslim dames nu eens eindelijk met hun borsten bloot gaan paraderen om aan te tonen dat ze geen moslima's zijn ! (In feite zou het zo zijn dat een moslim een anders-gelovige niet mag bekeren !)
![]() |
#25 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Die islamitische veroveringen hebben destijds, toen India veel minder dicht bevolkt was dan nu, aan meer dan 80 miljoen mensen het leven gekost.
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat: