![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Recht op vrije meningsuiting moet er zijn. Zefs Rhe Pino zal ik niet vragen te bannen, alhoewel anderen dit reeds voorstelden! Elke mening is heilig!!!! Wanneer U niet akkord bent, weerleg ze! Basta! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() Buite!
![]() |
#23 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementslid
|
![]() Hier mogen inderdaad een paar mensen "gestraft" worden voor hun taalgebruik. Maar niet alleen het rascistisch taalgebruik ook het uitmaken van VB'ers in't algemeen. Ik vind wel dat deze klacht tegen iedereen moet gericht zijn en niet selectief zoals de linksen het altijd toepassen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
...wij zijn bv. toch ook maar bleekscheten in de ogen van negers Wééral eens een ongenuanceerde veralgemening. Trouwens al zou dit waar zijn moeten we dan het zelfde doen??? Als "de negers" morgen zouden beslissen in een vergeetput te springen, gade gij erdan achter???? ![]() En wat is't probleem met mijn avatarke???? Zeg het is..... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Burger
|
![]() Dit taalgebruik is ongepast gaat inderdaad te ver. Ook al schuilt er enige waarheid in deze uitspraken, het kan tenminste op een fantsoenlijke manier gezegd worden. Wat mij wel opvalt is dat de felste reacties hiertegen komen van mensen die op dezelfde manier praten over alles wat rechts is en met het Vlaams Blok kan geassocieerd worden. Dat wordt dan blijkbaar wel getollereerd. U zult wel weten over welke personen ik het hier heb. Zij die blijkbaar enkel een mening hebben als ze het VB kunnen bekladden. Een deftige discussie aangaan is te hoog gegrepen voor deze gefrustreerden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben allesbehalve een linkse rakker en ook ik vind dat racisme niet toelaatbaar is. Ik vind het wel bijzonder spijtig dat de moderatoren hierin géén graten zien ondanks het meermaals gebruiken van de "blauwe" knop. Nog véél zieliger vind ik het feit dat sommige VB'ers blijkbaar wat Nederlandse geestesgenoten moeten optrommelen om hun getalsterkte wat indrukwekkender te laten blijken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Schepen
|
![]() En sommige mensen mogen hun ding blijven doen. Weer zo'n staaltje van selectieve verontwaardiging :
Citaat:
Ik blijf het herhalen, sommige mensen mogen zich veel meer permitteren dan andere.
NOBODY expects the Spanish Inquisition! Our chief weapon is surprise! ...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no... http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Als men ne Hollander voor gierigaard, pleurislijer of kaaskop uitmaakt dan is dit dus ook haat oproepen tegenover de Hollanders volgens uw redenering.. en het probleem met uw avatarke is da vlagske ![]()
![]() |
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Ge moet u niet aangesproken voelen Timmeke. Ik heb het helemaal niet over u. Bij mijn weten gebruikt gij toch niet zulk taalgebruik. Anderen daarentegen... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Enfin, ik reageer gewoon niet meer op eender welke van hun postings. Als iedereen dat is consequent zou doen zouden degenen die hier vooral zitten om te provoceren (en die bestaan aan alle kanten vh politieke spectrum) hier al lang weg zijn denk ik. Aandacht besteden aan zo'n figuren is imo het slechtste wat je kan doen, dan voelen ze zich nog belangrijk ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Vrije meningsuiting is geen synoniem voor racisme dus misbruik de term vrije meningsuiting niet.
![]() 'We leven al jaren in een multiculturele maatschappij. Antwerpen is één van die steden met de meeste multiculturele invloeden. Anders had je nooit zo'n grote groeiende economie, haven en nieuwe trendzettende stad gehad' -Jurgen Verstrepen- |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu kennen we Rafke weer! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Burger
|
![]() Beste Timmeke en co,
door een samenloop van omstandigheden is er dit weekend zo goed als niet gemodereerd. Een aantal moderatoren waren een weekend weg, de anderen hebben het nu druk met examens. Als klap op de vuurpijl werd zondag ook de server verplaatst. Hoewel ik dus speciaal naar hier was gekomen om te modereren lukte me dat maar 10 minuten. Enfin, ik ga de 10-tallen meldingen van het weekend eens aflopen, en indien nodig ingrijpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Tja als ge natuurlijk zelf een racist zijt zullen bij u de grenzen van "wat is racisme" wel anders liggen als bij mij natuurlijk. Het voorbeeld met de "Hollander" getuigt idd ook effectief van een totaal gebrek aan respect voor de Nederlander in het algemeen. En ik weet dat dat "vlagske" uw bijzonder stoort omdat uw idool en held Adolf Hitler er maar "slechts" 6.000.000 heeft vergast en dat Israël zich als democratische staat blijft handhaven in een regio vol haat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |