![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hunne openbaring aan deze onnozele mensheid is nog maar pas begonnen. En wat eerst zo belachelijk scheen zal op de lange duur het verstand der mensen verbijsteren, dat het heelal geen dood mechaniek is (wat de wetenschap wil), maar een eeuwig en oneindig Gods Rijk. De Messias is hier. En zelfs het communisme krijgt hier zijn voltooiing door zich aan God-harrie-Christus te offeren, de grootvaderGOD der mensheid. Amen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Berg van het laatste oordeel.
Na de berg van Mozes en die van Jezus is nu Mijne Berg aan de beurt. Niemand kan zo hoog kijken dat hij Mij zoude kunnen zien. Noch zoude hij zulke goede oren kunnen hebben dat hij Mij zoude kunnen horen. Nochtans ben ik er. Amen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En naarmate dat zij dat meer en meer zullen gaan begrijpen zullen ze zelf afsterven. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hey Staaf, blij je hier terug te zien!!
![]() Hey Harrie, fiets heen met je onzin!! ![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onkruid, Staaf en België vergaan niet hee. ![]() Blijkbaar ook religieuze onzin niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het is Zijn Schepping en Zijn eigen Verschijning bovenal in oneindig vele wezens in het klein God is niet groot en heel dom maar intelligent en heel fijn...... ![]() Laatst gewijzigd door harriechristus : 7 juni 2011 om 22:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Door harrie komen de andere godsdiensten gewoon niet meer ter sprake want elke draad word door de huisnar gekaapt. Daardoor is de spiegel gebroken.
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn de microwezentjes: die komen er aan.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door harriechristus : 7 juni 2011 om 22:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Die bestaan ook niet.
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als uw God alles geschapen heeft, dan heeft hij ook de domheid geschapen. Dat sluit dan uit dat hij intelligent is. Waarom zou een intelligent wezen immers domheid scheppen?
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Toch is Hij in het onderscheid tussen dom en intelligent in de eerste plaats de intelligentere. En zijn grote taak is de domme wezens van den beginne af op te voeden tot een steeds grotere mate van intelligentie. Dit kennen we als de evolutie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is totaal contradictorisch. Ik vermoed dat uw intelligente domheid scheppende godheid gewoon niet bestaat. Dat klinkt heel wat aannemelijker. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook wij zijn (relatief) intelligent en scheppen vaak heel eenvoudige dingen. God doet alzo: het hogere schept het lagere en niet andersom (wat de wetenschap ons wijs wil maken.) Citaat:
Als jij een kind voortbrengt is die ook niet meteen intelligent. Citaat:
Citaat:
Maar anderen zullen op een gegeven moment wel begrijpen wat ik zeg. Zowel omdat het logisch is als ook dat het overeenkomt met de realiteit. God is de hogere en de lagere is de mens. De laatste moet zichzelf ontwikkelen tot het niveau van God zelf. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja: als er ergens een post van harriechristus tussen staat dan durft ie niet meer op andere posten te reageren: zo is ie dan van slag. Hij moet op Mij reageren, en zo houdt hij Mij in stand. Beste Alboreto: als je meent dat ik alles kaap, dan moet je Mij gewoon negeren. De Here Jezus zal je echt wel helpen in deze en Allah ook wel als ie jou tenminste mag. En als niemand dan meer reageert dan ga ik weg. ![]() |
|
![]() |
![]() |