Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 juni 2011, 12:43   #21
freelancer
Banneling

Standaard

Zou men die linkse leeglopers niet kunnen inhuren om op de begrafenis van de stichter van de pvda te laten dansen?
freelancer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2011, 13:08   #22
corse
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freelancer Bekijk bericht
Zou men die linkse leeglopers niet kunnen inhuren om op de begrafenis van de stichter van de pvda te laten dansen?
Uw rechtse vriendjes kunnen dat:

Het VMO en de vriendjes, Film: 1
http://www.youtube.com/watch?v=SYYbH...eature=related

Het VMO en de vriendjes, Film: 2
http://www.youtube.com/watch?v=O2I1h...&ie=UTF-8&sa=X
corse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2011, 13:21   #23
donzigschaap
Gouverneur

donzigschaap's schermafbeelding

Standaard

Ik vraag mij toch echt af wat links en rechts met de strijd voor vrijheid te maken hebben. Ik zou dus kunnen vragen wat het er zou toe doen moesten die gasten in het filmpje van de OP links zijn (wat natuurlijk niemand kan bewijzen). Niet alles draait rond economie, jongens.

Vijf seconden zoekwerk leerden me trouwens dat deze Adam zichzelf een libertarian noemt. Tot zover het gezaag over "links".

[EDIT]
http://reason.com/blog/2011/06/04/je...ial-dance-danc

Laatst gewijzigd door donzigschaap : 7 juni 2011 om 13:38.
donzigschaap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2011, 13:38   #24
freelancer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door donzigschaap Bekijk bericht
Ik vraag mij toch echt af wat links en rechts met de strijd voor vrijheid te maken hebben. Ik zou dus kunnen vragen wat het er zou toe doen moesten die gasten in het filmpje van de OP links zijn (wat natuurlijk niemand kan bewijzen). Niet alles draait rond economie, jongens.

Vijf seconden zoekwerk leerden me trouwens dat deze Adam zichzelf een libertarian noemt. Tot zover het gezaag over "links".
Het waren toch leeglopers?
Dus...
freelancer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2011, 13:54   #25
donzigschaap
Gouverneur

donzigschaap's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freelancer Bekijk bericht
Het waren toch leeglopers?
Dus...
Ze voeren iets uit (strijd voor vrijheid), ergo ze zijn geen leeglopers.
Oud 7 juni 2011, 13:56   #26
radmerdauw
Vreemdeling

Standaard

Ik vraag aan iedereen om deze materie objectief te bekijken,

Volgens mij willen de machten in Amerika een opstand, en daarom is het ook aangeraden om mensen en vooral Amerikanen aan te raden om rustig en kalm te blijven, ondanks de verschrikkelijke berichten over de TSA cop departments en andere,
radmerdauw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2011, 23:13   #27
elsina
Provinciaal Gedeputeerde

elsina's schermafbeelding

Standaard

Hoeveel x ga jij die url's nu nog posten, zonder stevige argumenten?

Om een oordeel te velgen over een land lees ik liever de teksten van mensen die er wonen en er ervaringen mee hebben

Citaat:
waarom Amerika volgens mij niet het beloofde land is. Ik ben van beroep software ontwikkelaar en gepromoveerd in de informatica maar dat doet er niet echt aan toe, de problemen in het huidige USA zijn voor alle immigranten hetzelfde. Ik heb in 3 verschillende staten gewoond en de andere staten die de moeite waard zijn, ook bezocht. In willekeurige volgorde:

het gezondheidssysteem in de USA is bedroevend slecht tenzij je een goed betaalde baan bij een groot bedrijf krijgt die de ziektekostenverzekering voor je betaalt. Heel erg veel Amerikanen zijn niet verzekerd of onderverzekerd vanwege de hoge premies en slechte dekking. Het meest trieste geval dat ik mee gemaakt heb is een kennis die part-time voor 8$ per uur werkt die voor twee dagen ziekenhuisopname zonder operatie of ingrijpende behandeling een rekening van 18000$ toegestuurd kreeg. Europa doet het precies goed met een algemene verplichte ziektekostenverzekering.

De economie in de USA is bedroevend slecht. Het is voor geen enkele immigrant aan te raden om in deze economie naar de VS te verhuizen en te verwachten om een (goed betaalde) baan te vinden. De economie in West Europa staat er veel beter voor. Er is op dit moment een enorme werkloosheid in de USA die niet met West Europa te vergelijken is.

De mentaliteit van Corporate America. Alles offshoren of vervangen door goedkope asiatische werknemers waar ook maar een beetje goed voor betaald moet worden zoals software ontwikkelaars, ingenieurs, apothekers, advocaten, etc. Als Europeaan heb je ook geen enkele kans.

Er lopen ontzettend veel bedelaars, daklozen, verwarde mensen, geestelijk zieke mensen en in zichzelf pratende mensen in de Amerikaanse steden rond. Dit is er op kleine schaal misschien ook wel in Europese steden maar het is absoluut niet te vergelijken met de USA.

De Amerikaanse steden maken in het algemeen een vervallen indruk, vooral in vergelijking met Nederland. Gebouwen worden niet onderhouden, straten zijn kapot, stripmalls staan leeg, veel oude industrie die niet wordt afgebroken, leegstaande bedrijven, leegstaande huizen. In het algemeen vind ik de VS gewoon erg armoedig in vergelijking met Nederland.

Amerikaanse steden hebben geen historie, vaak niet eens een echt centrum, en absoluut geen eigen identiteit.

Levensmiddelen zijn van veel slechtere kwaliteit(conserveringsmiddelen) en vaak erg duur in vergelijking met Nederland.

Amerika lijkt goedkoop, huizen, auto's, benzine, kleding, schoenen, etc. Totdat je studerende kinderen hebt of een keer echt ziek wordt.

Huizen zijn echt van absoluut bedroevende kwaliteit. Het vooroordeel dat Nederlanders altijd al hadden is waar. De huizen in de USA worden nog steeds gebouwd van goedkoop hout, spaanplaat, etc. Huizen zijn slecht gebouwd, slecht geisoleerd en worden slecht onderhouden. Je ziet het ook op beelden van Florida als er weer eens een Tornado is geweest, huizen bestaan gewoon uit stukken goedkoop hout en golfplaat.

Amerika is een politiestaat. Vlak voordat ik weer naar Nederland kwam las ik een stukje over een aantal Amerikanen die in Illinois de politie gefilmd hadden en daarvoor 15(!) jaar cel konden krijgen. Blijkbaar mag het filmen van de politie die een arrestatie uitvoerd niet en mag je daar de komende 15 jaar over na gaan denken. In het algemeen absurde straffen voor kleine vergrijpen.

Credit history. Een absurd en volledig doorgeschoten systeem dat immigranten en Amerikanen overal van uitsluit zoals het vinden van een baan, het huren van een appartement, het afsluiten van een mobiel telefooncontract, etc. Credit history is een catch-22, je kunt het niet opbouwen als je geen lening in wat voor vorm dan ook afsluit, maar je krijgt geen lening als je geen credit history hebt.

Het 'systeem' van banken, verzekeringsmaatschappijen, creditcardmaatschappijen is gewoon fout. Alles draait er om om je zo veel mogelijk geld uit de zak te kloppen. Veel meer dan in Europa. Zo werd mijn bank of america account door bank of america geplunderd bij een tussentijds verblijf in Europa. De uitleg die ik kreeg was 'rekeningkosten' bij inactiviteit van de rekening.

De technische infrastructuur is van bedroevende kwaliteit. Mobiele telefoonnetwerken hebben een slechte dekking, high speed internet in de VS is 20x langzamer dan high speed internet in Nederland. Mobiel internet werkt nauwelijks in de VS. Dat terwijl de abbonementskosten veel hoger zijn dan in Nederland.

Urban sprawl. De amerikaanse steden zijn enorm uitgestrekt en het duurt enorm lang om ergens te komen. Europese steden zijn veel compacter.

Openbaar vervoer is nauwelijks aanwezig in de VS, geen fietspaden en voetpaden, alleen straten voor auto's. Dit betekent dat bijvoorbeeld kinderen gewoon gevangen zitten in de suburbs als de ouders aan het werk zijn. Dit betekent ook dat je meerdere auto's moet hebben.

Fees and taxes. Alles lijkt goedkoop in Amerika, veel goedkoper dan in Europa. Als je dan uiteindelijk de rekening krijgt blijkt dat helemaal niet zo te zijn. Alles wordt duurder door vaak absurde fees en door de sales tax die er nog overheen komt. Zo was de uiteindelijke belasting op mijn mobiel telefoonabbonement bijna 30%. Dan lijkt zelfs Nederland nog goedkoop met 19% btw.

Enorme problemen met minderheidsgroepen zoals latino's en afro-americans zoals werkloosheid en criminaliteit. Minderheidsgroepen die de komende jaren meerderheidsgroepen zullen worden. In het algemeen zijn de VS veel crimineler dan Europa. Ook een aantal incidenten in mijn directe woonomgeving. Ik zou niet willen dat mijn kinderen daar opgroeien.

Ik kan me trouwens wel voorstellen dat Nederlanders die in het buitenland wonen zich absoluut niet meer thuis voelen in Nederland. Nederland is op een aantal punten zoals belastingdruk, multicultureel beleid en woningmarkt volledig doorgeschoten. Maar de VS is het ook niet. De American Dream voor zover die al bestond, bestaat zeker niet meer sinds het uitbreken van de financiële crisis.
bron http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=3&t=34011
elsina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2011, 10:22   #28
corse
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elsina Bekijk bericht
Hoeveel x ga jij die url's nu nog posten, zonder stevige argumenten?

Om een oordeel te velgen over een land lees ik liever de teksten van mensen die er wonen en er ervaringen mee hebben

bron http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=3&t=34011
Niet vergeten dat 80% van de VS wetenschappers in Europa geronseld zijn, (gekocht)

De VS heeft nu éénmaal weinig eigenkennis en eigenweten voorradig door gebrek aan motivatie, discipline en eigencreativiteit.
De VS is nu éénmaal een business systeem en geen kennis systeem, het kopen van kennis is voor hen eenvoudiger dan het aanmaken van kennis.
Kennisoverdracht naar de volgende generatie toe kost een samenleving immens veel geld, moeite en geduld aan diegenen die de kennis overdragen en aan de nieuwe generatie die de kennis moeten opslaan.
De VS parasiteert immers liever op de kennis van anderen en niet enkel op kennis, hun totale economie wordt voor een groot deel op deze manier bekomen.

De dubbelmoraal van de VS. om kennis te kopen en niet zelf aan te maken heeft als gevolg dat:

§ Volgens ex-minister Fientje Moerman zijn er ongeveer 300.000 Europese wetenschappers in de VS.
§ Een samenleving die geld en moeite stopt in kennisoverdracht en zelf de vruchten niet kan plukken van een boomgaard die men zelf heeft aangelegd, daardoor stabilisering van kennis, wat zeer frustrerend is uiteraard.
§ Een andere samenleving beroven van hun knapste koppen, onze profs zijn moe van deze onrechtvaardigheid.
§ De moedeloosheid en zinloosheid die daardoor ontstaat heeft tot gevolg dat een samenleving die wel kennis overdraagt en aanmaakt, haar motivatie verminderd en in het slechtste geval stopt.
§ Europa en de leegloop van haar kennis, doordat de VS superlonen uitkeren aan onze hooggeschoolden.
§ Neem een deelstaat van de VS met evenveel inwoners als Vlaanderen en ga daar kijken met hoeveel topuniversiteiten ze daar zitten, met kop en schouder steken wij er bovenuit!
§ Ook veel rijke oliestaten hebben de mogelijkheid om kennis aan te maken, maar teerden liever op de kennis van anderen, een gevolg van wanbeleid, zolang de olievoorraad strekt natuurlijk.
§ De “plundereconomie” van de VS, bijgestaan door haar militair machtsapparaat maakt het mogelijk om deze wanpraktijken nog zeer lang vol te houden.
§ Neoliberalen, libertariërs en marktfundamentalisten maken misbruik van Europa.
Oud 8 juni 2011, 12:31   #29
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Volgens mij heeft die Hollander een zwaar blauwtje opgelopen in de VS. Waarschijnlijk zwaar gedumpt. Hij maakt goede argumenten maar het is wel echt doom en gloom. Moest het hier zo slecht zijn en zo fantastisch zijn in Europa dan was ik hier geen 20+ jaren gebleven en hoop er nog 20 bij te doen.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2011, 22:12   #30
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door corse Bekijk bericht
Niet vergeten dat 80% van de VS wetenschappers in Europa geronseld zijn, (gekocht)
allee voor de tigste keer hetzelfde geflood...
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2011, 00:19   #31
elsina
Provinciaal Gedeputeerde

elsina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
V Moest het hier zo slecht zijn en zo fantastisch zijn in Europa dan was ik hier geen 20+ jaren gebleven en hoop er nog 20 bij te doen.
Het zal dan toch niet voor de kwaliteit van de gezondheidszorg zijn
http://littlelimburg.nl/blog/?p=955

http://littlelimburg.nl/blog/?p=1382

Citaat:
Volgens mij heeft die Hollander een zwaar blauwtje opgelopen in de VS
Lopen er genoeg rond;

Redneckcity waar blijkbaar de meeste Amerikanen nog niet eens een bankrekening hebben

http://vandijkjes.punt.nl/index.php?r=1&id=415228

blijkbaar zijn de Amerikanen niet de hardwerkende en best georganiseerde mensen zoals ze zich laten uitschijnen aan de rest van de wereld,

http://matosh.web-log.nl/matosh/2010...aal-gehad.html

om over het onderwijs nog maar te zwijgen, geen wonder dat sommige studenten gefrustreerd geraken met schietpartijen tot gevolg

http://www.meilink.net/index.php?pag...lepage&id=1685
elsina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2011, 17:33   #32
Marxmannetje
Banneling

Standaard

De spannende strijd tussen links en rechts is hier weer losgebarsten

Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 9 juni 2011 om 17:34.
Marxmannetje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2011, 21:22   #33
fatjohn
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
ik zie een groepje debiele linkse leeglopers het uitje van toeristen verpesten ze worden gearresteerd zonder geweld goed zo!
i love america!
Kokesh heeft nog getracht verkozen te worden als republikeins congresslid. Hij heeft wel libertarisch gedachtengoed. Mss zou je niet alles rechts/links zwart/wit moeten benaderen.
fatjohn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2011, 07:07   #34
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elsina Bekijk bericht
Het zal dan toch niet voor de kwaliteit van de gezondheidszorg zijn
http://littlelimburg.nl/blog/?p=955

http://littlelimburg.nl/blog/?p=1382

Lopen er genoeg rond;

Redneckcity waar blijkbaar de meeste Amerikanen nog niet eens een bankrekening hebben

http://vandijkjes.punt.nl/index.php?r=1&id=415228

blijkbaar zijn de Amerikanen niet de hardwerkende en best georganiseerde mensen zoals ze zich laten uitschijnen aan de rest van de wereld,

http://matosh.web-log.nl/matosh/2010...aal-gehad.html

om over het onderwijs nog maar te zwijgen, geen wonder dat sommige studenten gefrustreerd geraken met schietpartijen tot gevolg

http://www.meilink.net/index.php?pag...lepage&id=1685
Gij baseert uw opinies op getuigenissen van belgen en Nederlanders die in de VS wonen.
Vanavond heb ik de beste 'moonshine' ooit gedronken. Gebrouwd met aardbeien. Mijn simpele getuigenis. True story btw. Ik ben er 100% zeker van dat uw bronnen nog nooit een shot moonshine hebben aangeraakt. Heck, ze zouden niet weten waar. Jaja, we zijn experts want we wonen hier...gesponsord door X. Gij zijt echt nogal naief. Nog nooit heb ik gehoord van mijn kinderen of eender wie dat er iemand op school 'corporal punishment' heeft ondergaan. Baseer uw opinie niet op een blog van 1 persoon. Zo moet ge ook niet geloven dat de moonshine vanavond de beste ooit was maar ik vond van wel.

Laatst gewijzigd door longhorn : 12 juni 2011 om 07:21.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2011, 01:21   #35
-Jo-
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door corse Bekijk bericht
De VS Amerikaan is enorm naïef, deze naïviteit komt voort uit:

§ Gebrek aan cultuur.
§ Geen ideologie, maar enkel het dienen van belangen voor de geprivilegieerde elite en jetset.
§ Geen filosofie, enkel eigenbelangen dienen!
§ Gebrek aan morele en ethische waarden, enkel instincten.
§ Vreemde taal analfabetisme van 99% van de inwoners, daardoor wordt manipulatie veel gemakkelijker, geen invloed van de buitenwereld.
§ Te veel eenzijdige informatie van interne propaganda machines.
§ Te weinig communicatie, dit door enorm groot land.
§ Eenzijdige informatie in scholen.
§ Superioriteitsgevoel door gebrek aan wereldkennis, vreemde taalkennis, cultuurkennis, daardoor natie en vlag aanbidding.
§ 80% van de VS inwoners komen nooit uit hun staat, laat staan uit de VS, daardoor eenzijdige indrukken.
§ De religie problematiek heeft zich kunstmatig ontwikkeld.
§ De VS is de wieg van het neoliberalisme, het marktfundamentalisme en van de libertariers.

http://www.youtube.com/watch?v=Hp4iI59BfpQ

http://www.youtube.com/watch?v=7yoNS...eature=related
Volledig mee eens. Zelfs hun patriotisme is inderdaad niet eens een écht nationalisme.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2011, 02:05   #36
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Volledig mee eens.
Ik niet. Het is niet omdat de VS zich misdragen in de internationale scene dat we ineens racistisch moeten beginnen doen tegen hen. En die eerste vier kenmerken leunen aan tegen het racisme.

De VS een "Gebrek aan cultuur"? Wat een zever. De naoorlogse Europeanen zijn trouwens in een veramerikaniseerde cultuur opgegroeid. Ze kennen de VS Amerikaanse films beter dan de Europese filmproductie. Als je zegt 'geen cultuur' dan slaat dat dus evenzeer op de (meeste) Europeanen.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 13 juni 2011 om 02:08.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2011, 02:13   #37
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Vanavond heb ik de beste 'moonshine' ooit gedronken. Gebrouwd met aardbeien. Mijn simpele getuigenis. True story btw. Ik ben er 100% zeker van dat uw bronnen nog nooit een shot moonshine hebben aangeraakt.
En ik heb niet lang geleden voor het eerst absinth gedronken hier ergens in een café. Dat is gelukkig niet verboden in dit vrije land dat Bolivia is. Diezelfde avond kreeg ik een Churchill uit Cuba aangeboden. Ook verboden in de VS.

Dat de VS geen cultuur hebben is een mythe. Dat de VS een vrij land zijn is evenzeer een mythe.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 13 juni 2011 om 02:14.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2011, 02:20   #38
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Het verschil tussen de 'have's en de 'have-not's' is buitenproportioneel groot.
Politiek is de VSA door en door verrot maar wat wil je? Het is gebaseerd op een elitair systeem en dat systeem bestaat nog steeds.

Maar het is aan het afsterven en in die staat worden de excessen steeds groter en omvangrijker - zie de ondergang van het Romeinse Imperium, Napoleon en het 3e rijk. Groot is niet beter. Amerika wankelt en in de val naar de uiteenspatting van staten zal het of in een groteske burgeroorlog verzeild raken, waarin de elitaire klasse het onderspit zal delven.

Het Land wordt overspoeld door immigranten die tegen alle verdrukking in massaal blijven toestromen. Jachteskaders patrouilleren langs de Mexcicaanse grens maar dank zij de fenomenale inkomsten uit drugs worden heel wat VS ambtenaren door de Mexicaanse kartels omgekocht, maar dat is niets nieuws.

Dat de burgers van de VS zieker en gekker worden komt door het keiharde sociale klimaat dat niet veel beter is dan ten tijde van de Middeleeuwen. Zij het dat men niet meer op straat sterft en voedselbonnen krijgt toebedeeld.
Een niet onbelangrijk deel van de VS bevolking momenteel teert daarop.

De duizenden miljarden die aan wapens en oorlog wordt verspild, tekent de geestelijke ziekte van de elitaire en leidende klasse evenals het volstrekte onverstand waarmee deze is behept.
Een parasitaire cultuur waar hopelijk een een einde aan komt. Misschien dat we het nog meemaken ........
Oud 13 juni 2011, 12:45   #39
-Jo-
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Ik niet. Het is niet omdat de VS zich misdragen in de internationale scene dat we ineens racistisch moeten beginnen doen tegen hen. En die eerste vier kenmerken leunen aan tegen het racisme.
Hoe ze gecatalogeerd worden interesseert me niet. Wat mij betreft zijn ze juist en de waarheid mag gezegd worden.

Citaat:
De VS een "Gebrek aan cultuur"? Wat een zever.
Niks te zever, gewoon waarheid, niks kan dat land op cultureel vlak van hoogstaand niveau voortbrengen, het is steeds weer copycat van Europa en Azië, het is nooit bezield en doorleefd bij yanks maar steeds zeer materialistisch benaderd.

Citaat:
De naoorlogse Europeanen zijn trouwens in een veramerikaniseerde cultuur opgegroeid. Ze kennen de VS Amerikaanse films beter dan de Europese filmproductie. Als je zegt 'geen cultuur' dan slaat dat dus evenzeer op de (meeste) Europeanen.
Ik ben de laatste om dat te ontkennen, juist daarom dat ik zo fervent tegen "het Westen" als concept ben en amerikanisering van Europa een duizend maal grotere bedreiging vindt dan die zogenaamde islamisering. Onder invloed van de USA is Europa aan het degenereren naar het commercialistische popcultuur-niveau. Als niet wordt ingegrepen, wordt Europa eveneens barbarij, het is 5 voor 12.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2011, 13:04   #40
corse
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Hoe ze gecatalogeerd worden interesseert me niet. Wat mij betreft zijn ze juist en de waarheid mag gezegd worden.

Niks te zever, gewoon waarheid, niks kan dat land op cultureel vlak van hoogstaand niveau voortbrengen, het is steeds weer copycat van Europa en Azië, het is nooit bezield en doorleefd bij yanks maar steeds zeer materialistisch benaderd.

Ik ben de laatste om dat te ontkennen, juist daarom dat ik zo fervent tegen "het Westen" als concept ben en amerikanisering van Europa een duizend maal grotere bedreiging vindt dan die zogenaamde islamisering. Onder invloed van de USA is Europa aan het degenereren naar het commercialistische popcultuur-niveau. Als niet wordt ingegrepen, wordt Europa eveneens barbarij, het is 5 voor 12.
Zeer juist!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be