![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Zou men die linkse leeglopers niet kunnen inhuren om op de begrafenis van de stichter van de pvda te laten dansen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het VMO en de vriendjes, Film: 1 http://www.youtube.com/watch?v=SYYbH...eature=related Het VMO en de vriendjes, Film: 2 http://www.youtube.com/watch?v=O2I1h...&ie=UTF-8&sa=X |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Gouverneur
|
![]() Ik vraag mij toch echt af wat links en rechts met de strijd voor vrijheid te maken hebben. Ik zou dus kunnen vragen wat het er zou toe doen moesten die gasten in het filmpje van de OP links zijn (wat natuurlijk niemand kan bewijzen). Niet alles draait rond economie, jongens.
Vijf seconden zoekwerk leerden me trouwens dat deze Adam zichzelf een libertarian noemt. Tot zover het gezaag over "links". [EDIT] http://reason.com/blog/2011/06/04/je...ial-dance-danc
Once he saw the officials of a temple leading away someone who had stolen a bowl belonging to the treasurers, and said, "The great thieves are leading away the little thief." Laatst gewijzigd door donzigschaap : 7 juni 2011 om 13:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() Ze voeren iets uit (strijd voor vrijheid), ergo ze zijn geen leeglopers.
![]() |
#26 |
Vreemdeling
|
![]() Ik vraag aan iedereen om deze materie objectief te bekijken,
Volgens mij willen de machten in Amerika een opstand, en daarom is het ook aangeraden om mensen en vooral Amerikanen aan te raden om rustig en kalm te blijven, ondanks de verschrikkelijke berichten over de TSA cop departments en andere, |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Hoeveel x ga jij die url's nu nog posten, zonder stevige argumenten? Om een oordeel te velgen over een land lees ik liever de teksten van mensen die er wonen en er ervaringen mee hebben Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De VS heeft nu éénmaal weinig eigenkennis en eigenweten voorradig door gebrek aan motivatie, discipline en eigencreativiteit. De VS is nu éénmaal een business systeem en geen kennis systeem, het kopen van kennis is voor hen eenvoudiger dan het aanmaken van kennis. Kennisoverdracht naar de volgende generatie toe kost een samenleving immens veel geld, moeite en geduld aan diegenen die de kennis overdragen en aan de nieuwe generatie die de kennis moeten opslaan. De VS parasiteert immers liever op de kennis van anderen en niet enkel op kennis, hun totale economie wordt voor een groot deel op deze manier bekomen. De dubbelmoraal van de VS. om kennis te kopen en niet zelf aan te maken heeft als gevolg dat: § Volgens ex-minister Fientje Moerman zijn er ongeveer 300.000 Europese wetenschappers in de VS. § Een samenleving die geld en moeite stopt in kennisoverdracht en zelf de vruchten niet kan plukken van een boomgaard die men zelf heeft aangelegd, daardoor stabilisering van kennis, wat zeer frustrerend is uiteraard. § Een andere samenleving beroven van hun knapste koppen, onze profs zijn moe van deze onrechtvaardigheid. § De moedeloosheid en zinloosheid die daardoor ontstaat heeft tot gevolg dat een samenleving die wel kennis overdraagt en aanmaakt, haar motivatie verminderd en in het slechtste geval stopt. § Europa en de leegloop van haar kennis, doordat de VS superlonen uitkeren aan onze hooggeschoolden. § Neem een deelstaat van de VS met evenveel inwoners als Vlaanderen en ga daar kijken met hoeveel topuniversiteiten ze daar zitten, met kop en schouder steken wij er bovenuit! § Ook veel rijke oliestaten hebben de mogelijkheid om kennis aan te maken, maar teerden liever op de kennis van anderen, een gevolg van wanbeleid, zolang de olievoorraad strekt natuurlijk. § De “plundereconomie” van de VS, bijgestaan door haar militair machtsapparaat maakt het mogelijk om deze wanpraktijken nog zeer lang vol te houden. § Neoliberalen, libertariërs en marktfundamentalisten maken misbruik van Europa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Volgens mij heeft die Hollander een zwaar blauwtje opgelopen in de VS. Waarschijnlijk zwaar gedumpt. Hij maakt goede argumenten maar het is wel echt doom en gloom. Moest het hier zo slecht zijn en zo fantastisch zijn in Europa dan was ik hier geen 20+ jaren gebleven en hoop er nog 20 bij te doen.
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
http://littlelimburg.nl/blog/?p=955 http://littlelimburg.nl/blog/?p=1382 Citaat:
Redneckcity waar blijkbaar de meeste Amerikanen nog niet eens een bankrekening hebben http://vandijkjes.punt.nl/index.php?r=1&id=415228 blijkbaar zijn de Amerikanen niet de hardwerkende en best georganiseerde mensen zoals ze zich laten uitschijnen aan de rest van de wereld, http://matosh.web-log.nl/matosh/2010...aal-gehad.html om over het onderwijs nog maar te zwijgen, geen wonder dat sommige studenten gefrustreerd geraken met schietpartijen tot gevolg http://www.meilink.net/index.php?pag...lepage&id=1685 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() De spannende strijd tussen links en rechts is hier weer losgebarsten
![]() Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 9 juni 2011 om 17:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Vreemdeling
|
![]() Kokesh heeft nog getracht verkozen te worden als republikeins congresslid. Hij heeft wel libertarisch gedachtengoed. Mss zou je niet alles rechts/links zwart/wit moeten benaderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vanavond heb ik de beste 'moonshine' ooit gedronken. Gebrouwd met aardbeien. Mijn simpele getuigenis. True story btw. Ik ben er 100% zeker van dat uw bronnen nog nooit een shot moonshine hebben aangeraakt. Heck, ze zouden niet weten waar. Jaja, we zijn experts want we wonen hier...gesponsord door X. Gij zijt echt nogal naief. Nog nooit heb ik gehoord van mijn kinderen of eender wie dat er iemand op school 'corporal punishment' heeft ondergaan. Baseer uw opinie niet op een blog van 1 persoon. Zo moet ge ook niet geloven dat de moonshine vanavond de beste ooit was maar ik vond van wel.
http://www.youtube.com/watch?v=_lI9iPo2gO4 Laatst gewijzigd door longhorn : 12 juni 2011 om 07:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik niet. Het is niet omdat de VS zich misdragen in de internationale scene dat we ineens racistisch moeten beginnen doen tegen hen. En die eerste vier kenmerken leunen aan tegen het racisme.
De VS een "Gebrek aan cultuur"? Wat een zever. De naoorlogse Europeanen zijn trouwens in een veramerikaniseerde cultuur opgegroeid. Ze kennen de VS Amerikaanse films beter dan de Europese filmproductie. Als je zegt 'geen cultuur' dan slaat dat dus evenzeer op de (meeste) Europeanen. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 13 juni 2011 om 02:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de VS geen cultuur hebben is een mythe. Dat de VS een vrij land zijn is evenzeer een mythe. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 13 juni 2011 om 02:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het verschil tussen de 'have's en de 'have-not's' is buitenproportioneel groot.
Politiek is de VSA door en door verrot maar wat wil je? Het is gebaseerd op een elitair systeem en dat systeem bestaat nog steeds. Maar het is aan het afsterven en in die staat worden de excessen steeds groter en omvangrijker - zie de ondergang van het Romeinse Imperium, Napoleon en het 3e rijk. Groot is niet beter. Amerika wankelt en in de val naar de uiteenspatting van staten zal het of in een groteske burgeroorlog verzeild raken, waarin de elitaire klasse het onderspit zal delven. Het Land wordt overspoeld door immigranten die tegen alle verdrukking in massaal blijven toestromen. Jachteskaders patrouilleren langs de Mexcicaanse grens maar dank zij de fenomenale inkomsten uit drugs worden heel wat VS ambtenaren door de Mexicaanse kartels omgekocht, maar dat is niets nieuws. Dat de burgers van de VS zieker en gekker worden komt door het keiharde sociale klimaat dat niet veel beter is dan ten tijde van de Middeleeuwen. Zij het dat men niet meer op straat sterft en voedselbonnen krijgt toebedeeld. Een niet onbelangrijk deel van de VS bevolking momenteel teert daarop. De duizenden miljarden die aan wapens en oorlog wordt verspild, tekent de geestelijke ziekte van de elitaire en leidende klasse evenals het volstrekte onverstand waarmee deze is behept. Een parasitaire cultuur waar hopelijk een een einde aan komt. Misschien dat we het nog meemaken ........
![]() |
#39 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |