Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 20 januari 2003, 00:12   #21
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Godfried
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Niet één keer kan jij toegeven dat er wel eens een "gewijde" man bij kan zijn waar een verboden reukje aan zit. Het zijn altijd en uitsluitend anderen die langs het potje p***en.
Natuurlijk gebeurt dan en dat is verschrikkelijk erg. Die mensen hebben immers een morele autoriteit en zijn voor vele mensen een vertrouwenspersoon. Als zo iemand zich misdraagt, is dat zeer erg. Maar een huisvader die zich zou vergrijpen aan zijn kinderen, is even misdadig. Ook hij heeft een roeping en voorbeeldfunctie in de maatschappij. Waarom de selectieve verontwaardiging? U (en alle media met u) doet alsof alle priesters gemene pedofielen zijn, en homofielen die bovendien allemaal nog eens een relatie hebben met een vrouw.

Dit is gewoon wraakroepend. Zonder de Kerk, die hier onderwijs heeft ingericht, ziekenhuizen opgericht, de eerste hulpeverleners waren, enz. hadden wij het nooit zover gebracht als nu. Onze samenleving is als een stout kind die zijn ouders, waaraan het alles te danken heeft, beledigt, vernedert en bespot. Maar Gods wraak zal volgen, daar ben ik van overtuigd. We zien de tekenen reeds met de toenemende inwijking van moslims en ons dalend geboortecijfer.
Als Gods wraak al zal volgen, en ervan uitgaande dat God een beetje verstand in z'n kop heeft zitten, zullen het juist de katholieke priesters zijn, die het nogal gaan moeten uitleggen. Ik geloof niet in �*lle katholieke waarden, wél in sommige. En als ik ooit zal moeten verantwoording afleggen, ben ik ervan overtuigd dat z'n "oordeel" wel zal meevallen.
Oud 20 januari 2003, 00:37   #22
Godfried
Gouverneur

Godfried's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Dat is je grootste zorg natuurlijk: beschadigingscampagnes.
Inderdaad, want beschadigingscampagnes zijn doorgaans gebaseerd op halve waarheden en leugens. Het doel is immers niet om objectieve berichtgeving te brengen, maar wel om te tegenstanders zoveel mogelijk schade toe te brengen.

En als ge het wilt weten: alle geestelijken die ik ken zijn heel bezielde herders die hun roeping naar eer en geweten uitvoeren. Zij worden het slachtoffer van deze blinde haatcampagnes die op niets anders dan leugens en laster gebaseerd zijn.
Oud 20 januari 2003, 00:41   #23
Godfried
Gouverneur

Godfried's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Als Gods wraak al zal volgen, en ervan uitgaande dat God een beetje verstand in z'n kop heeft zitten, zullen het juist de katholieke priesters zijn, die het nogal gaan moeten uitleggen. Ik geloof niet in �*lle katholieke waarden, wél in sommige. En als ik ooit zal moeten verantwoording afleggen, ben ik ervan overtuigd dat z'n "oordeel" wel zal meevallen.
Kent ge de uitdrukking: "Eigen lof stinkt"?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be