Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 12 juni 2011, 12:25   #21
EddyBal
Perm. Vertegenwoordiger VN

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDG Bekijk bericht
Sinds wanneer is de VLD geen rechtse partij meer?
Is dat nog een partij? (10% en dalend...)
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline  
Oud 12 juni 2011, 13:00   #22
Hot Marijke
Staatssecretaris

Hot Marijke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertc Bekijk bericht
Vraag je ook aan je klanten wat hun politieke voorkeur is?
Vraag jij dat aan jouw klanten? Ik niet dus en ik vraag ook niet wat hun wedde is. Er zijn zo van die gevoelige onderwerpen hé, het weer blijft het veiligste item.

Hot Marijke

A Day without Sex is a Day without Sunshine
Hot Marijke is offline  
Oud 12 juni 2011, 13:26   #23
Bokkenreyder

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Die moet thuis zwijgen en braaf doen wat 't vrouwke zegt
Hij heeft al genoeg achter hoek en kanten zijn 'tentakels' uitgestoken Alleen hij neemt geen verantwoordelijkheid voor zijn 'daden'. En dan maar pilarenbijten! Hypocrisie ten top!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 12 juni 2011, 13:37   #24
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Hij heeft al genoeg achter hoek en kanten zijn 'tentakels' uitgestoken Alleen hij neemt geen verantwoordelijkheid voor zijn 'daden'. En dan maar pilarenbijten! Hypocrisie ten top!

Paola was nochtans een absolute Beauty, de enige prinses die zonder blozen naast Grace Kelly kon staan. Helaas heeft de tijd geen medelijden met uiterlijke schoonheid.

Dat Bertje naast de pot piste, och, dat doen ze allemaal hé, verandering van spijs doet eten. Dat hij zijn buitenechtelijke kind(eren) niet erkent vind ik echter ook beneden alle peil. Wel een beetje off-topic maar ok.

Hot Marijke

Hot Marijke is offline  
Oud 12 juni 2011, 13:55   #25
Travis66
Europees Commissaris

Travis66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Maar Marijke, hoe kan het anders dat de Poll op uw site zo verschillend is met de echte situatie ?
Hebt u daar een verklaring voor ?
Leer rekenen. De betrouwbaarheid van deze enquete (92 deelnemers) is slechts 66%. Ofte, de foutenmarge bedraagt 34%.

Duidelijk?
Oud 12 juni 2011, 14:01   #26
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht
Leer rekenen. De betrouwbaarheid van deze enquete (92 deelnemers) is slechts 66%. Ofte, de foutenmarge bedraagt 34%.

Duidelijk?
Juist. Maar zoals reeds vermeld staat deze poll nog maar sinds gisteren op mijn site. Binnen een week zal de betrouwbaarheid serieus toegenomen zijn. En wat er hier ook beweerd wordt, alle klassen, rangen, standen en partijen bezoeken mijn site, hetgeen niet gezegd kan worden van partijgebonden zenders, kranten en tijdschriften die hun polls vervalsen naargelang het hun uitkomt.

Hot Marijke

Hot Marijke is offline  
Oud 12 juni 2011, 14:05   #27
Travis66
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke Bekijk bericht
Juist. Maar zoals reeds vermeld staat deze poll nog maar sinds gisteren op mijn site. Binnen een week zal de betrouwbaarheid serieus toegenomen zijn. En wat er hier ook beweerd wordt, alle klassen, rangen, standen en partijen bezoeken mijn site, hetgeen niet gezegd kan worden van partijgebonden zenders, kranten en tijdschriften die hun polls vervalsen naargelang het hun uitkomt.
Dan nog kan er weinig belang worden gehecht aan de uitslag op je site.
Ten eerste is het een internet peiling, wat al een serieuze selctie is. Henri had heel even een punt dat jouw poll de mening weergeeft van surfers die niet vies zijn van +18 sites. Maar sinds je hier om stemmen komt vragen heb je een nieuwe polarisatie die elke conclusie verhinderen.

Laatst gewijzigd door Travis66 : 12 juni 2011 om 14:18.
Travis66 is offline  
Oud 12 juni 2011, 14:21   #28
EddyBal

Standaard

Citaat:
Dan nog kan er weinig belang worden gehecht aan de uitslag op je site.
Ten eerste is het een internet peiling, wat al een serieuze selctie is. Henri had heel even een punt dat jouw poll de mening weergeeft van surfers die niet vies zijn van +18 sites. Maar sinds je hier om stemmen komt vragen heb je een nieuwe polarisatie die elke conclusie verhinderen.
Hierin moet ik je gelijk geven. Hier zit 80% Vlaams Nationalisten stemmers. Das een serieuze vertekening van de realiteit.

Het geeft wel wat weer over de wakkere burger, de politiek geïnteresseerde. Blijkbaar zijn mensen die goed op de hoogte zijn van politiek, eerder Vlaams Nationalistisch.

Het is dus hierbij duidelijk dat we meer moeten doen om de burgers wakker en bewust te maken.

Hadden we maar een Vlaamse pers he ...
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline  
Oud 12 juni 2011, 14:22   #29
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Maar sinds je hier om stemmen komt vragen heb je een nieuwe polarisatie die elke conclusie verhinderen.
Hoezo? Ik dacht toch dat alle partijen hier vertegenwoordigd zijn? Dat er mensen zijn die de moeite niet willen doen om een poll in te vullen, tja, dat is overal zo. Mijn poll is even (on)betrouwbaar als alle andere polls en dat komt gewoon omdat vooral extreme militanten de moeite wél doen om hun partij naar de voorgrond te brengen.

Open VLD, CD &V en SP.A zijn nu eenmaal de grijze massa, de traditionele gewoontestemmers die wel op mijn site rukken maar mijn poll niet invullen. In het kieshokje brengen ze sowieso dezelfde stem uit als hun voorstamgrootouders.

Hot Marijke

Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 12 juni 2011 om 14:27.
Hot Marijke is offline  
Oud 12 juni 2011, 14:39   #30
Travis66
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Hoezo? Ik dacht toch dat alle partijen hier vertegenwoordigd zijn? Dat er mensen zijn die de moeite niet willen doen om een poll in te vullen, tja, dat is overal zo. Mijn poll is even (on)betrouwbaar als alle andere polls en dat komt gewoon omdat vooral extreme militanten de moeite wél doen om hun partij naar de voorgrond te brengen.

Open VLD, CD &V en SP.A zijn nu eenmaal de grijze massa, de traditionele gewoontestemmers die wel op mijn site rukken maar mijn poll niet invullen. In het kieshokje brengen ze sowieso dezelfde stem uit als hun voorstamgrootouders.
Niet echt, de mensen hier zijn grotendeels fanatiekelingen. Een normale poll kiest de deelnemers willekeurig, en is dus betrouwbaarder.

Anyway, ik heb ook gestemd, gaf me de kans van eens naar jouw site te gaan Mijn complimenten, je hebt een prachtig lichaam en je doet er niet hypocriet over.

Laatst gewijzigd door Travis66 : 12 juni 2011 om 14:40.
Travis66 is offline  
Oud 12 juni 2011, 14:45   #31
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Alé, binnenkort komt elke oelewapper die een verkiezingspolleke op z'n site of blog zet, hier vragen om te gaan stemmen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 12 juni 2011, 14:47   #32
captain jack
Gouverneur

captain jack's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal Bekijk bericht
Het geeft wel wat weer over de wakkere burger, de politiek geïnteresseerde. Blijkbaar zijn mensen die goed op de hoogte zijn van politiek, eerder Vlaams Nationalistisch.
Alleen als ge dit forum beschouwt als het summum van politiek geïnformeerd te zijn. We mogen beide hopen dat dit niet het geval is.
captain jack is offline  
Oud 12 juni 2011, 14:48   #33
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Niet echt, de mensen hier zijn grotendeels fanatiekelingen. Een normale poll kiest de deelnemers willekeurig, en is dus betrouwbaarder.

Anyway, ik heb ook gestemd, gaf me de kans van eens naar jouw site te gaan Mijn complimenten, je hebt een prachtig lichaam en je doet er niet hypocriet over.
Bedankt voor het stemmen en de complimentjes!

Hot Marijke

Hot Marijke is offline  
Oud 12 juni 2011, 14:49   #34
EddyBal

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door captain jack Bekijk bericht
Alleen als ge dit forum beschouwt als het summum van politiek geïnformeerd te zijn. We mogen beide hopen dat dit niet het geval is.
??? het summum? Waow , verre van. En ja, ik hoop samen met jou.
EddyBal is offline  
Oud 12 juni 2011, 14:50   #35
EddyBal

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Alé, binnenkort komt elke oelewapper die een verkiezingspolleke op z'n site of blog zet, hier vragen om te gaan stemmen.
HM is niet de eerste beste oelewapper.
EddyBal is offline  
Oud 12 juni 2011, 14:51   #36
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Hola hela, mijn site trekt meer volk dan jouw Undefeated Army, wees maar gerust!

Hot Marijke

Hot Marijke is offline  
Oud 12 juni 2011, 14:54   #37
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal Bekijk bericht
HM is niet de eerste beste oelewapper.
Bedankt voor de steun, laat die jongen maar wat lullen, personen die persoonlijk worden zijn waardeloos.

Hot Marijke

Hot Marijke is offline  
Oud 12 juni 2011, 15:14   #38
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Wow I'm on the poster lol
Oud 12 juni 2011, 16:11   #39
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vraag jij dat aan jouw klanten? Ik niet dus en ik vraag ook niet wat hun wedde is. Er zijn zo van die gevoelige onderwerpen hé, het weer blijft het veiligste item.
klopt, je zwijgt beter over de maat van hun jongeheer/kleine broertje.

Laatst gewijzigd door Henri1 : 12 juni 2011 om 16:12.
Henri1 is offline  
Oud 12 juni 2011, 16:17   #40
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

De nuttige polls hier zijn diegenen die een vraag stellen a la 'wat denkt u dat er zal gebeuren ivm x', en die dus gebruik maken van crowdsourcing om vrij betrouwbaar informatie te verzamelen. De poll over welke partijen nee zouden zeggen op de Nota VDL was er pal op bvb (terwijl men in de pers het helemaal niet verwachte dat de CD&V nee zou zeggen). De polls over of Di Rupo ooit premier wordt zijn ook juist denk ik (niet dus).

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be