![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() ik begrijp niet waarom die drie steeds blijven zagen over hun niet benoeming, en dat het zogezegd tegen de mensenrechten is blablabla. Ze vergeten blijkbaar dat de franstalige burgemeesters die WEL de wet hebben gevolgd, mooi benoemd zijn geweest.
Kortom: volg gewoon de wet en ge geraakt wel benoemd. Al de rest is zever |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan kunnen ze de burgemeesters in heel Vlaanderen ontslaan omdat die niet optreden als er geen Nederlands wordt gesproken op de gemeenteraden maar in het beste geval een soort verkavelingsvlaams.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() waarschijnlijk zijn hun oproepingsbrieven en zo ook opgestuurd in verkavelingsvlaams?
|
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat het hoogste niveau dat je nog kan halen? Wat een flauwekul is dat nu weer?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 17 juni 2011 om 15:47. |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb je er nooit maar één seconde bij stil gestaan dat het voor de N-VA en de politieker die de harde Vlaamse lijn aanhangen het nu in hun timing paste om de benoeming af te keuren en bij de andere benoemingen in hun timing paste om het goed te keuren ?
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ziet ernaar uit dat in dit ene specifieke geval de bevoegde overheid de Vlaamse Regering is.
Mocht de bevoegde overheid de federale regering zijn - of nog béter: de Koning - dan waren die kandidaat-burgemeesters allang benoemd, of wat dacht u?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Marino Keulen is natuurlijk ook een zéér harde Vlaming hé. De lijn die nu gevolgd wordt, is al jaren dezelfde en wordt gevolgd op aangeven van de gouverneur. Stop met jezelf dus belachelijk te maken en zie de waarheid onder ogen: volg de wet en je wordt benoemd. Doe dat niet, en je wordt niet benoemd. Simpel toch? |
|
![]() |
![]() |
#31 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
De goegemeente? Het Vlaamse parlement? Ik? Mijn buur? Den beenhouwer van hier tegenover? Citaat:
Tssss...altijd dezelfden die chance hebben hé...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 17 juni 2011 om 15:53. |
||
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2/ Deze beslissingen zijn gelijktijdig genomen. Nog iets uit uw duim zuigen? |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet wat de intenties van de voorgedragen burgemeester van Kraainem juist waren, het lijkt me echter logisch dat ze daar vragen bij stelt.
|
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beweer je dat er bij de Open VLD geen aanhangers van de Vlaams lijn zijn ?
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
LEEEEEEEEEEEOOOOOOO....LEEEE-EEEE-EEEEE-OOOOO!!!!!!!!!!! Spasten die ultra-Vlaamse extremisten zijn ...zo'n beetje als een Vlaming die dapper is... ![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 17 juni 2011 om 15:58. |
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik toon aan dat je fout bent, en je draait rap uw vest ![]() feit is dat er twee franstalige burgemeesters in de rand zonder énig probleem benoemd zijn geweest: die van rode en die van drogenbos. Waarom zij wel? Omdat ze de wet gewoon gevolgd hebben EDIT: Wemmel was ik nog vergeten. Ook daar is de benoeming gebeurd http://www.nieuwsblad.be/article/det...leid=GDS17DLAL Laatst gewijzigd door vrijevlaming : 17 juni 2011 om 15:59. |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee. En weet je waarom? Omdat wij ons AANPASSEN |
|
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo zien we ook de behulpzaamheid van vooral het FdF bij de regeringsonderhandelingen....
Let wel....die kandidate-burgemeester van Kraainem heeft tegenover een minister verklaard dat ze niet zinnens is de vigerende wetgeving te volgen... In menig land zou ze geboeid buitengekomen zijn, tussen 2 politielui ,doek over het hoofd,en tamelijk snel van een aanklacht voorzien worden. Hier ziet het ernaar uit dat inplaats die mevrouw een aanklacht tegen de Vlaamse regering zal formuleren want de Vlaamse wetgeving staat haar niet aan.Ze vindt dat dit in een gemeentehuis moet beslist worden en niet in het Vlaams Parlement... Ziehier het probleem van de MR,eigenlijk zou zelfs het N-VA graag met het MR samenwerken,maar dankzij die FdF-onderafdeling zal dat gewoon niet gaan ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 17 juni 2011 om 16:01. |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik snap trouwens niet waarom je daarvoor van de harde Vlaamse lijn zou moeten zijn. De mevrouw geeft zelf aan dat ze niet van plan is om de wet uit te voeren, en laat dat nu net de taak van een burgemeester zijn. Een rechter die aangeeft dat hij soms de wet gaat volgen, en soms zijn eigen zin gaat doen... een werknemer die bij de sollicitatie zegt dat hij soms gaat opdagen, en soms niet, moet je een extremist zijn om die niet aan te nemen? |
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |