![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jammer te zien dat zulkse cultuur en kennis is verloren gegaan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb gewerkt met Berbers. Ze deden de vuile klusjes in het bedrijf en 1 ervan kwam elke dag van Luik naar Zaventem. Na zijn werk ging ie een pintje drinken om de volgende ochtend weer rond 5 uur te vertrekken naar het werk. Hij kon geen Nederlands maar ik ken amper Frans sinds romaanse talen niet liggen. Toch respect voor zijn inzet en zijn pogingen om met me te spreken. Laat daar maar een zoet-gevoicede Italiaan of Spanjaard tegenover staan. Dat soort lui zijn het FDF van de wereld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Burgemeester
|
![]() heb met berbers gesproken en gewerkt in tunesië..... no problem !
heb met berbers gesproken en gewerkt in algerije..... no problem ! heb met berbers gesproken en gewerkt in maroko..... no problem ! heb NIET met berbers gesproken in Brussel, maar zij met mij..... BIG problem ! "aboule ton fric et ta montre fils de putain".... jas gescheurd, trekken en duwen..... uurtje bij flikken voor aangifte te doen, afin de gansen tralala.... en dan naar huis nieuw kleren halen en naar de administratie voor duplicaat wegens "verlies" van identiteitskaart en rijbewijs... en daarna terug aan 't werk in centrum Brussel.... wegens steeds twee portefeuilles (ervaring leert snel, was niet de 1e keer) weinig of géén geld kwijt en ook bankkaart kunnen behouden zodat ik mijn sim-kaart uit mijne kapotgestampte gsm kon halen en een nieuwe kopen om terug te kunnen bellen naar de flikken als er mij iets zou overkomen..... ![]() ![]()
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ergste van al is nog, de Marokkanen daar noemen die Berbers, Berbers, en niet Marokkanen. Wij hier moeten ze Belgen noemen. Laatst gewijzigd door Garry : 20 juni 2011 om 18:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |