![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ze weten. Ze weten. Ze vinden het spijtig (maar vooral logisch) dat er zwaar bespaard dient te worden. En dat ze moeten inleveren, al was het maar om te komen op hun 'normaal evoluerende toestand zoals vroeger'.
'Geweld gebruiken is een teken van zwakte.' (eigen citaat) Laatst gewijzigd door job : 22 juni 2011 om 17:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.jaap.nl/makelaar/4663/_/h...aars+parkstad/ Dat lijkt me toch niet echt duur in vergelijking met België. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
West Nederland is nog vrij prijzig, maar misschien heb ik met andere Nederlanders dan U gesproken? ![]() Toegegeven, meeste gesprekken namen plaats onder de volle zon in een verheven geest. België is ook niet duur, als ge in Borgerhout gaat wonen. Maar wil je in Brasschaat wonen... Laatst gewijzigd door Alienation : 23 juni 2011 om 16:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Burgemeester
|
![]() Ik vind nederland ook een mooi en tof land, maar enkel om eens een weekendje weg te gaan. Maar om er te wonen? Neen dank u, Na een weekendje heb ik genoeg van al dat geNouw, te gek, keesesrei, en nog van die verkrachtingen van de nederlandse taal
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Krijg nou tieten!" |
|
![]() |
![]() |