![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
zo zijn er in Iran de "in tijd beperkte" huwelijken waarvan de kortste tijd één kwartier (15minuten) is.volgens ons is dat door imam's gesanctioneerde prostitutie... eigenlijk eerder een geval van hypocrisie.. zo zijn er de luxe call girls in de arabische emiraten die vooral door Saoedi's bezocht worden ... mensen die de mening verkondigen dat wat buiten Saoedi Arabië gebeurd "onzichtbaar" zou zijn voor Allah .... Wat me aan uw post en het filmpje eigenlijk soorde was de indruk dat in Koeweit slavernij toegelaten en wettelijk is : en dat is ze niet. Het is wel zo dat er geen "oficiêle" doctrine is in de Islam; iedereen is vrij om de hadith en de koran vrij te interpreteren, de mullah's imams en sjeiks zijn slechts raadgevers. Als moslim ken je de 5 geboden leefregels & de rest is tussen jou en Allah. De dame op het U tube filmpje heeft duidelijk een persoonlijk probleem, dat ze graag op een "sharia-wettelijke" basis zou opgelost zien. Ik had haar graag gevraagd wat er nu precies gebeurde toen moslim staat Irak moslim staat Kuwaeit aanviel... Haar redenering staat eigenlijk nogal dicht bij de jouwe : de "andere" is in fout en schaadt mij reeds door zijn/haar blote bestaan...
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De "dame" in kwestie vond OVERSPEL (gewoon sex tussen mannen en vrouwen) zo verwerpelijk dat ze liever een paar westerse of russische sexslavinnen (de tsjetsenen zijn toch in oorlog? die kunnen russische sexslavinnen oogsten zei ze bijna letterlijk) waar haar mannelijke medeburgers dan gebruik van kunnen maken, zodat de koeweitse jonge vrouwen ingepakt en maagdelijk konden blijven rondschuivelen tot ze een geschikte echtgenoot vonden (die dan ook zijn russische sexslavin mocht blijven behouden). Heeft U wel begrepen waar het over ging? Of vond je het best te doen om een paar vlaamse kindertjes te gaan leveren zodat de Koeweitse pedofielen zich aan hen gingen vergrijpen ipv aan koeweitse kindertjes? Iraanse en koeweitse pedofielen bestaan trouwens niet! Die huwen toch gewoon een maagdelijke bruid van negen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het echte "wereldnieuws" is eigenlijk dat de saoedische dames hun mannelijke chauffeurs eindelijk dik beu zijn...
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom wil je daar nu zo'n mistgordijn rondspannen over "interpretatie"? Het staat er gewoonweg zwart op wit, dus draai niet rond te pot. Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Even ter info voor Roger Verhiest:
http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-pacific-13875683 Indonesische "huismeid" heeft na jarenlange mishandeling en verkrachting door haar "eigenaar" eindelijk de vent neergestoken en mist nu haar hoofd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Staatssecretaris
|
![]() Dju dacht dat dit een verkooptopic was
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Waar is de tijd dat we vader en slavinnetje speelden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() ik weet niet wat U daar grappig aan vindt. Heeft U al een dochtertje?
Misschien eens luisteren naar Pat Condell? http://www.youtube.com/watch?v=sEsWO...&feature=feedu |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() ik las laatst nog een wetenschappelijk artikel over slavernij vanuit historisch perspectief. Ik ga het snel kopieren en hier plaatsen.
Fundamenteel gezien geloven alle mensen in de ongelijkheid tussen mensen onderling. Het ideaal van gelijkheidsberechtiging, conform artikel 1 nl grondwet, is hierom iets dat theoretici als wereldvreemd beschouwen. Hoe kan je de ongelijkheid nou ontkennen in een menselijke waanwereld waar gelijkheid totaal ontbreekt? Dan zeg je als theoreticus: Gelijkheidsstreven is een waanidee, omdat gelijkheid niet bestaat in de levende natuur. Je moet dus altijd nog blijven discrimineren als je de gelijkheid wil realiseren, en dit is een van de redenen van de ondergang van de Sovjet staat (USSR), waar men streefde naar totale uitbanning van de ongelijkheid in de levende natuur. Islam kan hierom beter aangepast zijn aan de ongelijkheid van de mensen onderling en hierom is islam natuurlijker en sterker op de lange termijn. Zelfde geldt voor het Hindoeisme waar de ongelijkheid extreem erkent wordt, via het geloof in kasten door karma, geboorte, en karmische straffen, vervloekingen, offers, rituelen, huidskleur, geboorte (Jati) enz IN theorie kan je dit stellen: Als je de ongelijkheid niet erkent en respecteert in je staatssysteem dan ben je verdoemt om ten onder te gaan. ik onderzoek dit soort dingen en een ieder met slimme visies of nieuwe inzichten kan mij mailen he. dewanand |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Het gaat hier niet over slavernij in zijn geheel, daar kan U gerust een andere topic over openen, het gaat hier over de sexuele slavernij die expliciet wordt TOEGELATEN in de koran.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Piero : 23 juni 2011 om 13:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() hangt ervan af hoe je het bekijkt natuurlijk. Bij "alles wat hun rechterhand bezit" zitten uiteraard ook jonge knaapjes die mogen gepenetreerd worden, zoals nu nog gebruikelijk in Afghanistan en Pakistan.
als dat je ultieme wensdroom is, kan je je misschien nog gaan aanbieden als je niet te oud bent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Dus een kuisvrouw en een seksslavin is voor jou hetzelfde ? Dat is nu net waar ze DSK van beschuldigen ( ik weet niet of hij schuldig is overigens ), en in de USA is dat dus alvast niet hetzelfde. Hier wel volgens jou ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Het gaat nogmaals totaal niet over pedofilie. Ze wil slave-girls (dus geen ouwe treezen) GEVANGEN NEMEN (daarvoor moeten ze dus gewoon maar een niet-islamitisch land aanvallen) en dezen ter beschikking stellen van volwassen mannen.
Niet zozeer omwille van hun pedofiele neigingen Roger, maar zodat haar kinderen (mijn kinderen zijn 28 en 30) geen sex buiten het huwelijk zouden hebben, vermits de jongens en mannen dus van zo'n sexslavinneke kunnen gebruik maken en zo kan haar dochter maagdelijk het huwelijk in. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze zijn volledig overgeleverd aan de goodwill van hun baas. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() En ge doet er dikwijls betere koopjes dan in Colruyt. Vele vinden Colruyt "goedkoop". Maar die zijn alleen maar goedkoop op merken vind ik. Vlees van daar vind ik al vrij prijzig, een biokippetje tegen de 20 euro. Waar zijn we met bezig? |
|
![]() |
![]() |