![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nochtans is dat en ernstig probleem dat dikwijls niet gezien word
Laatst gewijzigd door duveltje382 : 26 juni 2011 om 11:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn man, de 2 kinderen en ik hebben elk een GSM. Als ik voor elk 10 euro per maand betaal, is dat 40 euro per maand of 480 euro per jaar. Maar voor Proximus is dat niet voldoende. Ze zouden graag het dubbele (80 euro per maand of 960 euro per jaar) uit mijn zakken kloppen! Meerdere keer per jaar per GSM nummer proberen ze om mij te overhalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Partijlid
|
![]() Ik denk dat dat regio-afhankelijk is. Bij ons is Telenet veel sneller en veel minder hapereingen dan bij onze buren met BBox...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wat ik wel absurd vond is dat ze vorige week op de openbare omroep (canvas) reclame geven voor bier net voor Topgear, met als slogan 'biermerk' voor de echte race-piloten.
![]()
![]() |
#27 |
Gouverneur
|
![]() Ach de openbare omroep doet toch al langer aan reklam? Of heet dat nog altijd Boodshap van algemeen nut
![]() ![]() Toen met Basta was er bijv. ook op TV Een aansluitend reklam van KBC die inspeelde op de inhoud van het program Basta. En de niet-tv-program-gerelateerde voorbeelden van reklam zijn natuurlijk nog talrijker, als Leffe, allerlei kaasmerken, enz.
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik sms snel, ik typ snel, ik programmeer mijn programma's snel, ... Ik geef ze wel mee dat onze digicorder altijd voor 75% gevuld is. Maar als ge die opslagcapaciteit hebt, mag dat toch geen snelheid verliezen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat is toch niet veel artisjok? 10 euro per maand om onbeperkt te sms'en? Ge moet in communicatie staan he. Maar ik belde ook, dus die 10 euro was altijd direct op, dus moest ik altijd herladen. Nu niet meer. En ik bel vele voordeliger als daarvoor. Allez dat denk ik toch, want ook al bel ik redelijk veel, ik heb nog nooit een zware factuur gehad. Onze telenet is duurder zenne. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alle providers zijn zo slim om hun formules zo te bedenken dat je ofwel goedkoop SMS't, maar dan is het bellen zeer duur. Ofwel bel je wat minder duur, maar moet je iedere SMS betalen. Jij vindt dat goedkoop, 480 euro per jaar. Ik niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zou eens moeten nagaan hoeveel ik nu per minuut bel. Maar werkelijk, ik heb soms nog mijn belminuten over. Die neem je dan mee naar de volgende maand. En ja, soms moet ik echt veel bellen en zijn die belminuten zo op. En nog schrik ik me niet van mijn factuur. Ik herinner me nog de tijden voor die pakketten. dan had ik soms een factuur van boven de 100 euro. Nu moet ik al schandalig veel bellen om aan €50 te komen. Ik vind het goedkoop ja. Per jaar is dat heel goedkoop, als je weet dat ik ooit boven de €1200 per jaar zat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar u hebt wel een punt als u zegt dat nieuwe producten anders niet gekend worden bij de mensen. Daarom vind ik dat een nieuw product tijdelijk ( bv 3 maanden) mag gepromoot worden, zelfs met folder in de brievenbus (liefst met een bonnetje erbij ![]()
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De providers hebben dan ook jarenlang hun best gedaan om dit de jongeren door het strot te duwen. Herinner jij je nog de gratis SMS-en en later 1 cent per SMS om het SMS-en te lanceren. Samen met de op (jonge) jongeren gerichte reclame. Alhoewel ze tot hun 18 officieel geen klant kunnen zijn. |
|
![]() |
![]() |