Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 juni 2011, 20:42   #21
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Zegt de Britse staatsnationalist.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2011, 22:10   #22
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DONG ZHUO Bekijk bericht
t"ja sé Obama zal zo zijn inlichtingen wel genomen hebben hé, de Fluppe = saai én stom en eigenlijk ziet Matille der wel een lekkere kip uit die mag gezien worden, maar den Barak zal via zijn inlichtingendienst wel weten hoeveel kinderen daar al uitgesjeesd zijn, dus voor het "spannerke" van Matille hoeft hij het ook niet te doen.... de roetsjbaan zal al goed uitgerokken zijn gelijk bij de meeste van de royals die ervoor zorgen dat ze een zo groot mogelijk aantal "volksprofiteurs" op de wereld schoppen, t'is hun énige taak nietwaar....

Ik ben republikein, atheist, anti-clericaal, heb geen respect voor het koningshuis als intituut, met kleine nuance voor hun kalmerende rol in crisissen, met nul komma nul achting voor de zwakbegaafde nazaten van de koning. Maar om nu een vrouw op zulk een manier te schofferen is van het niveau dat ik in vierde wereld kringen verwacht maar niet hier.

Saucissenvolk.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2011, 22:40   #23
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
U bent gewoon verzuurd.
Als we een ander staatsmodel hadden ging u daar wel op kankeren.
U kunt niet tegen kritiek. U kunt niet eens de realiteit onder ogen zien en aanvaarden zoals ze is, zoals ze deze maal weer maar eens overduidelijk wordt aangetoond door wat er heeft plaatsgevonden. U verloochent eender welk bewezen feit. U bent vastgeroest in uw Belgicistische en royalistische begrippen, blind geslagen door uw behoudzin voor datgene, wat u compleet ten onrechte, als iets waardevols acht, terwijl de bewijzen langs alle kanten rondom u het tegendeel aan tonen.

Ken je het verhaaltje van de uil, de kaars en de bril? Wel dat is op niemand meer toepasselijk dan dat dat op u toepasselijk is. Dat is pas met volle recht verzuurd zijn te noemen. U bent eigenlijk het voorbeeld van een ware azijnp.....!
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2011, 22:45   #24
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Zegt de Britse staatsnationalist.
Als hij nu de enige zou zijn die er zo over denkt...
Oud 30 juni 2011, 22:52   #25
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Die foto van Filip alleen is best goed gelukt. Ergens had ik me hem dommer voorgesteld.

Morales zal hem wel ontvangen willen.
Van mij mag hij gerust eens een bezoekje brengen aan een kannibalistische stam ergens in het Amazonegebied . Die zullen hem meer dan waarschijnlijk zeer warm ontvangen. Misschien zelfs iets TE warm.

Allee, ik wil niet zeggen dat dat zo moet hé, maar stuurt die bende Lakense laat middeleeuwse zweetdieven nu eindelijk eens hunne C4 hé. De middeleeuwen zijn intussen al een paar jaartjes gepasseerd, 't is welletjes geweest, hun spaarpotje mogen ze van mij nog houden en voor de rest, een dikke streep eronder.

Laatst gewijzigd door Garry : 30 juni 2011 om 22:58.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be