![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben republikein, atheist, anti-clericaal, heb geen respect voor het koningshuis als intituut, met kleine nuance voor hun kalmerende rol in crisissen, met nul komma nul achting voor de zwakbegaafde nazaten van de koning. Maar om nu een vrouw op zulk een manier te schofferen is van het niveau dat ik in vierde wereld kringen verwacht maar niet hier. Saucissenvolk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ken je het verhaaltje van de uil, de kaars en de bril? Wel dat is op niemand meer toepasselijk dan dat dat op u toepasselijk is. Dat is pas met volle recht verzuurd zijn te noemen. U bent eigenlijk het voorbeeld van een ware azijnp.....! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allee, ik wil niet zeggen dat dat zo moet hé, maar stuurt die bende Lakense laat middeleeuwse zweetdieven nu eindelijk eens hunne C4 hé. De middeleeuwen zijn intussen al een paar jaartjes gepasseerd, 't is welletjes geweest, hun spaarpotje mogen ze van mij nog houden en voor de rest, een dikke streep eronder. Laatst gewijzigd door Garry : 30 juni 2011 om 22:58. |
|
![]() |
![]() |