Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 juni 2011, 12:57   #21
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk Bekijk bericht
Deze rotte appel die iedereen manipuleert met zijn narcistische afwijking (welek echt ziekelijk aan het worden is) wordt door vele andere VB MANDATARISSEN GEDEELD.
]
Mogen we even de link hebben zodat we kunnen zien wat die rotte appel zegt?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 13:03   #22
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

[quote=Pin en Puk;5527857]
Citaat:
Na de moslims,
correctie, islam. Bij mijn weten hebben zij niks tegen slechte moslims die hun islam slecht volgen, en evenmin hebben zij iets tegen ex-moslims.

Citaat:
allochtonen
Allochtoon is fout. Niet tegen chinezen of Spanjaarden bvb enkel tegen integratieonwillige lieden die hier niet thuishoren omdat zij een gevaar betekenen voor onze samenleving, lui die nu reeds voor problemen zorgen

Citaat:
en asielzoekers,
Ik denk niet dat die iets tegen ECHTE asielzoekers hebben. Echte asielzoekers zijn nl geen economische vluchtelingen. De meesten zijn geen echte asielzoekers vandaar. Het loopt gewoon de spuigaten uit, nog niet gemerkt ?

Citaat:
waar ze jaren op gekapt hebben en zonder resultaat stappen ze meer en meer over naar de invalieden en chronisch zieken van onze eigen mensen.
Oh ja ? Bron. Blijkbaar doet u het verzet van Vlaams Belang tegen de islam af (het is de enige partij die zich tegen islam durft uit te spreken) alsof het is omdat ze gewoon iets hebben tegen vreemdelingen, (na hun programma destijds te hebben gelezen hebben zij bij mijn weten niks tegen perfect geintegreerde vreemdelingen, mensen die zich Vlamingen onder de Vlamingen voelen)
islam zelf zou volgens u niks zijn om ons zorgen over te hoeven maken. Het is niet door aan Vlaams Belang bashen te doen dat het steeds maar groter wordende islamprobleem, waar momenteel reeds onze vrijheden, vrouwen homos en joden het slachtoffer van zijn, zal verdwijnen.

Laatst gewijzigd door smiley : 26 juni 2011 om 13:06.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 13:09   #23
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Wat is het typisch kenmerk van een "gehersenspoelde volgeling van de linkse kerk"? Dan kan ik ze misschien ook herkennen als ik er één ontmoet.

Ik heb zo de indruk dat je het niet kan smaken wanneer er kritiek gegeven wordt op het VB. Zo'n meningen lees je precies niet graag.
Welke filter zit er eigenlijk in je hoofd? Het antwoord van je vraag staat achter de zin die je quote!

"Een typisch kenmerk van een gehersenspoelde volgeling van de linkse kerk. Het kunstmatig opblazen en onderhouden van een VBfobie is en blijft het sterkste politieke wapen van onze linkse broeders."

Als je een gehersenspoelde volgeling wil zien, kijk dan in de spiegel artisjok. Tijd voor zelfreflectie!
bf62 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 13:14   #24
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bf62 Bekijk bericht
Welke filter zit er eigenlijk in je hoofd? Het antwoord van je vraag staat achter de zin die je quote!

"Een typisch kenmerk van een gehersenspoelde volgeling van de linkse kerk. Het kunstmatig opblazen en onderhouden van een VBfobie is en blijft het sterkste politieke wapen van onze linkse broeders."

Als je een gehersenspoelde volgeling wil zien, kijk dan in de spiegel artisjok. Tijd voor zelfreflectie!
Sjok verdedigt liever wat volgens Verhofstadt een intolerante en totalitaire ideologie is, die botst met de culturele, morele en juridische voorschriften die gelden in een open en democratische samenleving.
Oud 26 juni 2011, 13:21   #25
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door louis49 Bekijk bericht
ben jij bezeten van het vl belang of filip fewinter of zo?
Ge zou zo'n obsessie gerust mogen vergelijken met een islam/moslim/allochtonen obsessie.

Citaat:
gelukkig ben je een bescheiden mens dat je jezelf vele malen slimmer noemt dan de doorsnee belanger,
Noem het een positieve dosis zelfkennis/vertrouwen.
Citaat:
psichiator ben je ook al en een goeie als je dewinter van op afstand kunt beoordelen,geef eens een bron voor die zatte belangers die criminele feiten plegen of zuig je dat uit uw (architecten)duim?
Daar werden meermaals topics over geopend. Doe eens de moeite van ze eens op te zoeken. Of nog beter, google even.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 13:28   #26
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Een typisch kenmerk van een gehersenspoelde volgeling van de linkse kerk.
Vanwaar hebt gij dat -=EXCALIBUR=- links is?

Wat simpel seg; iedereen die het VB een verdorven partij vindt links noemen. Ik heb nochtans veel NV-A'ers het VB zien afdoen als een zieke partij die totaal niets meer voorstelt in Vlaanderen. Ook allemaal linksen zeker?
Oud 26 juni 2011, 13:30   #27
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Sjok verdedigt liever wat volgens Verhofstadt een intolerante en totalitaire ideologie is, die botst met de culturele, morele en juridische voorschriften die gelden in een open en democratische samenleving.
Roddel verder per pm. In deze draad gaat het niet over artisjok. Ik weet dat uw obsessie oh zo groot is voor die dame maar ze is bezet.

Overigens meen ik me te herinneren dat namen vervormen niet toegestaan is. Het staat niet in het reglement maar ik dacht dat Arbiter dat ooit heeft getypt.
Oud 26 juni 2011, 13:30   #28
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Allochtoon is fout. Niet tegen chinezen of Spanjaarden bvb enkel tegen integratieonwillige lieden die hier niet thuishoren omdat zij een gevaar betekenen voor onze samenleving, lui die nu reeds voor problemen zorgen
Tenzij die chinees of Spanjaard een hoofddoek draagt, dan tekent die een terugkeercontract. Ongeacht of die lui voor problemen zorgen.
Citaat:
Ik denk niet dat die iets tegen ECHTE asielzoekers hebben. Echte asielzoekers zijn nl geen economische vluchtelingen. De meesten zijn geen echte asielzoekers vandaar. Het loopt gewoon de spuigaten uit, nog niet gemerkt ?
Jij denkt dat niet. Informeer je eerst.
VB: "Enkel asiel voor Europeanen, niet voor Afrikanen"
http://www.gva.be/verkiezingen/2010/...uropeanen.aspx

Laatst gewijzigd door artisjok : 26 juni 2011 om 13:31.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 13:31   #29
smiley

Standaard

Citaat:
Klopt. Ondertussen heeft men geen aandacht voor of ziet men de oorzaak van het echte probleem (islam) niet. Het Vlaams Belang, Racisme, xenofobie, discriminatie, armoede zoiets als 'islamofobie' en te kleine huisjes. Daar komen de 'integratie' en alle andere 'jongeren' problemen uit voort. Niet islam zeker niet islam. Blijven ze altijd maar herhalen
Oud 26 juni 2011, 13:33   #30
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Roddel verder per pm. In deze draad gaat het niet over artisjok. Ik weet dat uw obsessie oh zo groot is voor die dame maar ze is bezet.

Overigens meen ik me te herinneren dat namen vervormen niet toegestaan is. Het staat niet in het reglement maar ik dacht dat Arbiter dat ooit heeft getypt.
Je moet je beter informeren.
Namen noemen is niet verboden maar wat wél verboden is is persoonlijke draden opstarten.

Laatst gewijzigd door daiwa : 26 juni 2011 om 13:35.
Oud 26 juni 2011, 13:35   #31
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:

Ik dacht dat dit typisch kenmerk terug te vinden zou zijn in de post die je citeerde.

Gelieve je persoonlijke aanvallen achterwege te laten. Heb jij geen argumenten dat jij je toevlucht daartoe moet nemen.
Of is dat een typisch kenmerk van iemand die geen kritiek op het VB verdraagt?
Oud 26 juni 2011, 13:35   #32
smiley

Standaard

Citaat:
Tenzij die chinees of Spanjaard een hoofddoek draagt, dan tekent die een terugkeercontract. Ongeacht of die lui voor problemen zorgen.
Het Vlaams Belang weet nu eenmaal waar een hoofddoek voor staat. Echt niet voor feminisme.

Reformist Iranian-French Writer Chahdortt Djavann: The Hijab, a Political Weapon and Form of Sexual Abuse, Should Be Outlawed
http://lessakele.over-blog.fr/article-33679357.html

Citaat:
Jij denkt dat niet. Informeer je eerst.
VB: "Enkel asiel voor Europeanen, niet voor Afrikanen"
http://www.gva.be/verkiezingen/2010/...uropeanen.aspx
Indien dit zo is kan ik ze best begrijpen. 90+% van die zogenaamde asielzoekers zijn immers economische vluchtelingen en dan nog met een geloof/cultuur die incompatibel is met de onze. Een paar tientallen zou men nog kunnen 'integreren' maar niet als ze met duizenden tegelijk binnenstromen.

Laatst gewijzigd door smiley : 26 juni 2011 om 13:45.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 13:38   #33
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Walgelijke post.

Die man maakt zichzelf niet groter. Aan zn reacties te lezen bezit hij inderdaad een grotere hoeveelheid hersenmassa dan een doorsnee Vlaamsbelanger.

Die man is voor meer dan 80% invalide. Gij en ik kennen hem niet dus ge hebt het recht niet van hem zo te kleineren en aan te vallen. Vanwaar haal jij de kennis dat die man een andere job zou kunnen uitvoeren? Het zou u sieren mocht ge hem gewoon de vraag hebben gesteld ipv hem zo de grond in te boren. En dat uit de mond van een andere invalide...

Ik heb er alvast geen probleem mee dat een deel van mn geld aan de kant wordt gehouden om invaliden uit te betalen.
Bron? Bewijs?
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 13:40   #34
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Namen noemen is niet verboden maar wat wél verboden is is persoonlijke draden opstarten.
En jij had mijn volledige reactie beter moeten lezen.

Soit, zolang we geen last meer hebben van uw obsessie.
Oud 26 juni 2011, 13:40   #35
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Woordspelingen op namen of avatars kunnen worden gezien als aanval of schelden
http://forum.politics.be/showthread.php?t=153381
Oud 26 juni 2011, 13:41   #36
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Bron? Bewijs?
OP.
Oud 26 juni 2011, 13:42   #37
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Jouw manie om forummers naar blogs te sturen doet dit forum geen eer aan
Waarom maak je zelf niet eens een blog aan?
Zoals u zelf kan zien heeft de topicstarter niet de intentie om een discussie te voeren, er zit zelfs niets anders in dan een (theatrale) klaagzang.
Het heeft dan voor de topicstarter meer nut om een blog te openen dan om op een forum z'n ingebeelde grieven te uiten.
Wat doet u trouwens denken dat ik geen blog zou bijhouden?
Oud 26 juni 2011, 13:42   #38
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:

Noem het een positieve dosis zelfkennis/vertrouwen.
noem het liever de blageur uithangen tov de gewone mens die geen architect is
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 13:42   #39
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Woordspelingen op namen of avatars kunnen worden gezien als aanval of schelden
http://forum.politics.be/showthread.php?t=153381
Dank je. Die draad bedoelde ik.

Kunnen we dan nu terug ontopic? Die mensen mogen verder roddelen per pm.
Oud 26 juni 2011, 13:43   #40
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
OP.
Euh... Ik ben koning albert, gaat u dat ook ineens geloven?

Neenee, een bewijsje of zo...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be