![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat je met je cultuur doet in je vrije tijd is één ding. Maar als men je betaalt om te werken is het dan teveel gevraagd om op zijn minst wakker te blijven? Laatst gewijzigd door groene flamingant : 16 juli 2011 om 08:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Tweede fout die u maakt: "one nation, under god" is een toevoeging uit de jaren 1950.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 18 juli 2011 om 16:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Met andere woorden het Romeinse rijk wordt beschouwd als een duizendjarig rijk. Er zijn wel drie perioden geweest: koninkrijk, republiek en keizerrijk. Citaat:
1) West Europa zijnde Gallie is door Julius Caesar veroverd. En als je de datum daarvan opzoekt zal je zien dat het Romeinse rijk al een heel tijdje daarvoor stand hield. 2) De legioenen waren praktisch allemaal bevolkt door de plaatselijke bevolking. Hoe krijg je zoiets voor elkaar???????? Juist zie panem et circenses. Citaat:
![]() You got to be kidding me. Ik zie Di Rupo al met zijn laurenkransje. Over totaal van de pot gerukte vergelijkingen gesproken. ![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Nationalism Simon Bolivar Woodrow Wilson • Johann Fichte Mohandas Gandhi • Marcus Garvey Giuseppe Mazzini Julius Nyerere Enoch Powell Jean-Jacques Rousseau Sun Yat Sen • Eamon de Valera Patrick Pearse Benito Mussolini Adolf Hitler Ho Chi Minh Verder zie: http://en.wikipedia.org/wiki/Palinge...tranationalism Citaat:
Het Britse rijk was ook een nationalistisch gegeven. Hoelang heeft het volgehouden? Citaat:
Het tegendeel is immers waar. En ik heb ook gezegd dat nationalisme nooit een lang leven beschoren is. Dat is alles wat ik gezegd heb. Ik zou zeggen: sla de geschiedenisboeken eens open en wrijf de propaganda uit je ogen.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 18 juli 2011 om 16:53. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Maar als men dan toch die nationalisten opsomt,.... waarom somt men altijd de gevolgen op en niet de oorzaken van het uit de hand gelopen nationalisme? De enige reden dat het hier in België zou kunnen mislopen is als men de vlamingen blijft misprijzen of als Wallonië zwaar in het slop zit na een splitsing doordat ze door de pers ondertussen reeds zo zwaar opgefokt zijn dat ze zoiezo alle schuld bij de vlamingen zullen leggen. Laatst gewijzigd door alfa16vjtd : 19 juli 2011 om 20:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Wilt u nu zeggen dat het Franstalige weekblad Le Vif leugens verspreidt? U kunt doorklikken op de link onder het citaat. Uw reactie zegt veel over uw vooringenomenheid en over uw haat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.gva.be/antwerpen/nijlen/l...-ongerust.aspx
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En hoeveel hij teruggestort heeft, omdat hij de crisis niet heeft opgelost. Een goede crisismanager heeft voor een privé bedrijf, de politiek nergens voor nodig. En de pijp aan Maarten geven na 2 jaar, getuigt ook niet van Vlaams doorzettingsvermogen. Of is het weer een verhaaltje van: ik was wel bekwaam, maar de anderen niet. Zoals Dehaene die Dexia ging redden, ipv ik ga alles zolang mogelijk rekken, zodat mijn fouten uit het verleden, niet direct aan de oppervlakte komen en we die argeloze Belgische belastingbetaler, nog een paar miljarden meer aan hun broek kunnen smeren. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |