![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed van Guy! Nu VLD consequent kiest voor België zou het verlies wel eens ernstig binnen de perken kunnen blijven!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Geachte heer Verhofstadt Guy,
Ik zit hier in het kleinste kamertje van mijn huis en heb uw brief hier voor mij liggen. Binnen enkele minuten zal ik hem achter mij hebben! Met hygiënische groeten, Luddo
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() Bedankt, Yoda.
En dien brief zelf... tsja, wat kan ik zeggen... schone nieuwjaarsbrief. Kan iemand die kleine vijf frank geven aub?
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar alvast vriendelijk bedankt. als oudere leer ik graag iets van jongeren! ![]() |
||
![]() |
![]() |