![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 |
Gouverneur
|
![]() Ik zou staken
als ik werk had ![]()
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat kunt gij nu van stakingen afweten?
![]()
![]() |
#24 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
'Het ergste dat arme mensen kan overkomen, is dat er geen rijke mensen meer zijn. Als je de motor van de welvaart aanvalt met allerlei belastingen, gaat dat eerst ten koste van die mensen.' Siegfried Bracke |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Partijlid
|
![]() Er is altijd commentaar op links/vakbonden dat ze maar 10.000 mensen op straat krijgen. Maar denk dat een betoging/mars voor een onafhankelijk vlaanderen nog geen 2500 man op de straat krijgt.
'Het ergste dat arme mensen kan overkomen, is dat er geen rijke mensen meer zijn. Als je de motor van de welvaart aanvalt met allerlei belastingen, gaat dat eerst ten koste van die mensen.' Siegfried Bracke |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Omdat ik er al een zeer succesvolle uitgeroepen heb en geleid, doetje
Laatst gewijzigd door eno2 : 13 juli 2011 om 11:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() 26 januari... maar da's fucking potje winter, man!
![]()
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Kunnen we nu echt niet over de partijlijnen heen op straat komen voor Vlaanderen?
Alle delegaties zijn welkom... Ik stel ook een gezamelijke kustwandeling voor op die dag om het verkeer niet te hinderen op die vrije dag en om het aangename aan het revolutionaire te paren Laatst gewijzigd door eno2 : 13 juli 2011 om 11:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Toevallig ben ik op facebook met "family tree" begonnen en stel me de vraag : wat is er belangrijker Familie of een Natie. Wat blijkt ? Ik heb familie in de USA, Canada, Columbia,
Cameroon, Denemarken, Duitsland.... eerder stelde ik al vast dat bij het opzoeken van familinaar-verwanten er familie sneuvelde aan beide zijden in WOII zowel op DDay op de normandische stranden als aan het Oostfront. De vraag is pertinent : hoe lang gaat de mensheid zich nog laten leiden als schapen door al dan niet verkozen bewindvoerders, waarvoor de grenzen eigenlijk alleen een voorwendsel zijn voor persoonlijk geldgewin... Terzijde : onze vriend Peumans ontving nationalisten/separatismen uit Catalonië en Schotland. Maar er is ten minste één belangrijk verschil met Vlaanderen : die gebieden zijn inderdaad een minderheid binnen hun nationale staat; die zou kunnen claimen "onderdrukt" te zijn. Vlaanderen is in België het "gewest" van een meerderheid, waarvan de vingers effectief jeuken om de "anderen" wat te onderdrukken. Het probleem met de talen in België ligt vooral aan het enthoesiasme waarmee de vlamingen zich hebben laten verfransen. Momenteel is het zo dat gans Europa zich met een stijgend enthoesiasme laat "verengelsen" ; het gaat zelfs verder dan dat : er is een universiteit in Engeland die van het officië Engels vanaf wil en het zzal veransderen door het amerikaans-engels (deze taal met een "engels" accent spreken blijft echterr toegelaten...)
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Partijlid
|
![]() En bovendien was het net de status van rijkdom dat maakte dat er zoveel (rijke) Vlamingen Frans spraken. Zo konden ze, naast het Latijn, een taal spreken die de gewone werkmens niet begreep.
Onderdrukking van de Franse taal? Ok, maar wat heeft Wallonië daar in godsnaam mee te maken? Of hoe mensen kort door de bocht kunnen gaan om toch maar hun grote gelijk te halen.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Maar doe eens een rondvraag bij de 30% kiezers van den N-Va? Bij de kiezers van het VB?
'Het ergste dat arme mensen kan overkomen, is dat er geen rijke mensen meer zijn. Als je de motor van de welvaart aanvalt met allerlei belastingen, gaat dat eerst ten koste van die mensen.' Siegfried Bracke Laatst gewijzigd door Aequitas : 13 juli 2011 om 13:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Gouverneur
|
![]() Staken? of werk zoeken?
![]() Doe eens een rondvraag bij 30% van de kiezers van gelijk welke partij die boven de kiesdrempel uitkomt, en ge zult overal onnozeliteiten horen.
![]() |
#39 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Gouverneur
|
![]()