Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 14 juli 2011, 18:46   #21
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Je zou intussen al wel mogen weten dat ik de hele racismewetgeving een draak van een wet vind. Als het gaat over mishandeling, ligt het probleem nogal dikwijls bij vrouwen die geen klacht willen neerleggen, dat is trouwens ook zo bij autochtone vrouwen. Wat wel pakken beter zou kunnen is hoe dergelijke misdrijven bestraft worden als er toch een klacht wordt ingediend. Dat mag/moet pakken strenger. Geldt trouwens niet alleen voor intrafamiliaal geweld.
Voeg daar maar het hele asielbeleid aan toe..net nog een nieuwsitem gezien over minderjarige illegalen in Oostende..wat een klucht ..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2011, 21:55   #22
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Nu snap ik waarom sommige moslima's hem smeren (weglopen)
Stukje van Maroc.nl nav een vraag over haram seks.

Het is toegestaan voor een moslimman zijn vrouw te benaderen in haar geslachtsdeel vanuit iedere richting hij wenst. Hierover zei Allah in de volgende aya: “Jullie vrouwen zijn zoals een akker voor jullie; dus benader jullie akker wanneer of hoe jullie wensen.” (Soerat Al-Baqarah: 223). Sheikh Al-Albaanie vermeldt in zijn boek "de ettiquette van het huwelijk": Op gezag van Djaabir (moge Allah tevreden met hem zijn) die zei: “De joden zeiden dat als een man in het geslachtsdeel van de vrouw binnengingen maar dan van achter, hun kind scheel zou worden! Toen openbaarde Allah de aya: “Jullie vrouwen zijn zoals een akker voor jullie; dus benader jullie akker wanneer of hoe jullie wensen.” De profeet (Allah’s vrede en zegen zij met hem) zei: “Van voren of van achter, zolang het in het geslachtsdeel is.” (Boekharie en Moeslim).

Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2011, 22:01   #23
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Anaal mag dus niet. Tja, geen liefhebber van persoonlijk. Maar zou het volgende dan wel mogen ?

Laatst gewijzigd door Weyland : 14 juli 2011 om 22:02.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2011, 22:02   #24
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Nu snap ik waarom sommige moslima's hem smeren (weglopen)
Stukje van Maroc.nl nav een vraag over haram seks.

Het is toegestaan voor een moslimman zijn vrouw te benaderen in haar geslachtsdeel vanuit iedere richting hij wenst. Hierover zei Allah in de volgende aya: “Jullie vrouwen zijn zoals een akker voor jullie; dus benader jullie akker wanneer of hoe jullie wensen.” (Soerat Al-Baqarah: 223). Sheikh Al-Albaanie vermeldt in zijn boek "de ettiquette van het huwelijk": Op gezag van Djaabir (moge Allah tevreden met hem zijn) die zei: “De joden zeiden dat als een man in het geslachtsdeel van de vrouw binnengingen maar dan van achter, hun kind scheel zou worden! Toen openbaarde Allah de aya: “Jullie vrouwen zijn zoals een akker voor jullie; dus benader jullie akker wanneer of hoe jullie wensen.” De profeet (Allah’s vrede en zegen zij met hem) zei: “Van voren of van achter, zolang het in het geslachtsdeel is.” (Boekharie en Moeslim).

Vrouwen hebben dus 'n geslachtsdeel van voren èn van achter? Sjiek joh!

Ik leer hier elke dag bij, ik heb dat van mij van achter nog niet gevonden!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2011, 22:04   #25
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Wel, op z'n hondjes mag ook, dát wil het zeggen. Ze mogen dus meer dan enkel die missionarishouding. Orale seks is precies niet toegestaan. Wat een moeial, zeg !

Laatst gewijzigd door Weyland : 14 juli 2011 om 22:05.
Oud 14 juli 2011, 22:14   #26
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Wel, op z'n hondjes mag ook, dát wil het zeggen. Ze mogen dus meer dan enkel die missionarishouding. Orale seks is precies niet toegestaan. Wat een moeial, zeg !
Ohw, op die manier.

Begon me al zorgen te maken...

Die allah heeft wel wat dictatoriale trekjes ja!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2011, 22:29   #27
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Anaal mag dus niet. Tja, geen liefhebber van persoonlijk. Maar zou het volgende dan wel mogen ?
Als anale sex van allah niet mag, hebben veel moslima's toch een probleem, want zij staan er om bekend om de achterdeur te (laten) gebruiken zodat ze toch met een maagdelijke voordeur in het huwelijk kunnen treden. Of ze laten maagdenvlieshersteloperaties op kosten van de belastingbetaler uitvoeren natuurlijk.
Oud 14 juli 2011, 22:35   #28
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Als anale sex van allah niet mag, hebben veel moslima's toch een probleem, want zij staan er om bekend om de achterdeur te (laten) gebruiken zodat ze toch met een maagdelijke voordeur in het huwelijk kunnen treden. Of ze laten maagdenvlieshersteloperaties op kosten van de belastingbetaler uitvoeren natuurlijk.
Ik vraag af waarom die Abrahamitische godsdiensten steeds op seksueel vlak zo repressief zijn en bovendien zichzelf moreel superieur wanen door preuts te zijn. Ik zal het volgens mij nooit snappen en ik wil het ook niet snappen, eerlijk gezegd.
Oud 14 juli 2011, 23:05   #29
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vraag af waarom die Abrahamitische godsdiensten steeds op seksueel vlak zo repressief zijn en bovendien zichzelf moreel superieur wanen door preuts te zijn. Ik zal het volgens mij nooit snappen en ik wil het ook niet snappen, eerlijk gezegd.
Misschien omdat het uitgesproken patriarchale religies zijn?

Vreemd genoeg doet de zogenaamde zwarte steen, één van de heiligste dingen in de islam, onmiskenbaar aan een wijdopengesperde vulva denken:

Oud 14 juli 2011, 23:30   #30
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

One Religion to rule them all, One Religion to find them, One Religion to bring them all and in the darkness bind them!

Oud 14 juli 2011, 23:44   #31
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Gelukkig hadden we in die tijd de rechterkant om ons te wijzen op het dreigende gevaar. Of wacht ...

Neville Chamerlain was trouwens lid van de conservatives, toch moeilijk links te noemen. Hendrikus Colijn was al evenmin links. Historische parallellen kunnen leuk zijn, maar dan moeten ze wel ergens op slaan.
De communisten bvb...Toen Hitler begon met oorlogje spelen, was hij nog bondgenoot met Stalin. De communisten in alle Europese landen kregen toen opdracht zich niet tegen de nazi-invallen te verzetten...

Laatst gewijzigd door den dinges : 14 juli 2011 om 23:52.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2011, 23:46   #32
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Akkoord,deze reactie heeft Circe zelf gezocht met haar 'vergelijking'..

En nu even een reactie op het verbaal en fysiek racisme en de kinder- vrouwenmishandeling onder die arme migrantengroepen..Rob 'klop' typetjes bestaan blijkbaar in het kwadraat aan de 'overkant'
Bij ons zijn dat de uitzonderingen, bij hun de regel.
Oud 14 juli 2011, 23:51   #33
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:

Vreemd genoeg doet de zogenaamde zwarte steen, één van de heiligste dingen in de islam, onmiskenbaar aan een wijdopengesperde vulva denken:

Een versteende reuzenkut-aanbidders...?
Oud 15 juli 2011, 00:02   #34
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Toch, het is raar dat patriarchie seksuele preutsheid met zich mee moet brengen. De Romeinen en de Grieken waren zo ook patriarchaal. In Oost-Aziatische landen heerst ook een patriarchale cultuur en toch zijn ze er veel minder seksueel kortgehouden. In Abrahamitische godsdiensten is seksualiteit in plaats van één der normaalste zaken een bijnazonde, tenzij het misschien saaie seks is. Nu, de Romeinen en de Grieken vind ik ook nogal bekrompen, daar niet van.
Die godheid bestaat trouwens alleen maar in de vorm van een 'transcendente' waarnaar mensen zich schikken, maar het blijft een menselijk concept. Hij is sowieso niet echt en ingegeven door de fantasie van een sterveling en is enkel echt in de impact die Hij heeft op de menselijke beschaving. Abraham, Mozes, Jezus en Mohammed waren welbespraakte volksmenners met een immense invloed. Het waren ook lichtjes sociopathische mensen die op het juiste moment een massabeweging wisten op te zetten, maar voor de rest zéér feilbare mensen en in onze moderne tijden met achterhaalde denkbeelden.

Mocht je één van die mensen in het hedendaagse sturen zouden ze onder tafel gepraat worden door huidige geleerden, of zouden hun denkbeelden er wellicht anders uitzien. Niets meer dan nietige mensen die het niet waard zijn aanbeden te worden.

Laatst gewijzigd door Weyland : 15 juli 2011 om 00:13.
Oud 15 juli 2011, 07:42   #35
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als het gaat over mishandeling, ligt het probleem nogal dikwijls bij vrouwen die geen klacht willen neerleggen, dat is trouwens ook zo bij autochtone vrouwen.
Tuurlijk.
't Is de fout van het slachtoffer.
Ze moeten maar klacht neerleggen, dan worden ze niet mishandeld.
Oud 15 juli 2011, 10:06   #36
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Vrouwen hebben dus 'n geslachtsdeel van voren èn van achter? Sjiek joh!

Ik leer hier elke dag bij, ik heb dat van mij van achter nog niet gevonden!
Volgens mij legt die schriftgelaarde uit dat de vrouw ten alle tijden aan de wensen van de man moet voldoen.
Ik meen wel dat tijdens de menstuatie vleeschelijke gemeenschap op de vruchtbare wijze uit den boze is.
Het komt er in het kort op neer dat mannen op seksueel gebied ver boven de vrouwen staan.
Kuisheid is iets voor vrouwen, mannen mogen met Nederlandse of Belgische vrouwen neuken hoeveel ze willen.
Een vrouw die met een man uit de Lage Landen neukt is dus een hoer.
Zie het filmpje uit post.1
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2011, 10:23   #37
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toch, het is raar dat patriarchie seksuele preutsheid met zich mee moet brengen. De Romeinen en de Grieken waren zo ook patriarchaal. In Oost-Aziatische landen heerst ook een patriarchale cultuur en toch zijn ze er veel minder seksueel kortgehouden. In Abrahamitische godsdiensten is seksualiteit in plaats van één der normaalste zaken een bijnazonde, tenzij het misschien saaie seks is. Nu, de Romeinen en de Grieken vind ik ook nogal bekrompen, daar niet van.
Die godheid bestaat trouwens alleen maar in de vorm van een 'transcendente' waarnaar mensen zich schikken, maar het blijft een menselijk concept. Hij is sowieso niet echt en ingegeven door de fantasie van een sterveling en is enkel echt in de impact die Hij heeft op de menselijke beschaving. Abraham, Mozes, Jezus en Mohammed waren welbespraakte volksmenners met een immense invloed. Het waren ook lichtjes sociopathische mensen die op het juiste moment een massabeweging wisten op te zetten, maar voor de rest zéér feilbare mensen en in onze moderne tijden met achterhaalde denkbeelden.

Mocht je één van die mensen in het hedendaagse sturen zouden ze onder tafel gepraat worden door huidige geleerden, of zouden hun denkbeelden er wellicht anders uitzien. Niets meer dan nietige mensen die het niet waard zijn aanbeden te worden.
In het oude China hadden vrouwen ook niets in te brengen en ze werden ook uitgehuwelijkt. Een man die het zich kon permitteren had een harem van vrouwen en concubines.
Maar daarmee zijn we wel ver afgedwaald van het onderwerp, nl. de manier waarop een moslim-meisje behandeld wordt als ze weigert zich aan de strenge regels te onderwerpen. Het is toch erg dat die kinderen zich niet meer alleen kunnen vertonen in de buurt waar ze zijn opgegroeid zonder het risico te lopen een pak slaag of erger te krijgen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be