Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juli 2011, 11:26   #21
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
mij ging het vooral omtrent haar niet aanvaarden van de rechterlijke uitspraak.
Zo afgunstig staan tegenover uw medemensen kan niet gezond zijn. Wat mij dan bezighoud is de vraag waarom er niemand in haar omgeving deze persoon eventjes op haar onverdraagzaam gedrag wijst?

wel nog een toffe site en ik ben wel akkoord met de dubbele moraal omtrent wildplassen. Een vrouw mag zich voor mijn part evengoed achter een boom placeren zonder dat ze daar scheef voor bekeken moet worden; maar wa zeveren over een gratis georganiseerd evenement is er echt over.
ge kunt dat terug brengen op een woord : penisnijd ...

(mijn vroeger klasgenootje zou nu haar streng feministisch kantje laten zien en bedenkelijk haar hoofd schudden, en dan ten strijde trekken in een strijd die al op voorhand verloren was (ja ze zat nu eenmaal in a mans world, ... en de rest van de meiskes deden liever met ons mee... ) hehe zalige momenten waren dat, ge kon er uw horloge op gelijk zetten...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2011, 08:59   #22
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
weeral boetes en repressie....geen oplossing.
ik dacht eigenlijk ook wel dat ALLE wc's gratis waren, wat normaal zou zijn; een beetje winst maken op menselijke primaire behoeftes...triest.
Wildplassen wordt tegengegaan door wc's te voorzien, net zoals wildstorten tegengegaan wordt door voldoende vuilbakken en ophaalmomenten.
Alle WC's gratis? Lieve vriend, hoe naïef! Woont u wel in België?
De laatste keer dat ik van een openbaar toilet gebruik maakte, kostte het 0,60 €. Schandalig!
Men kan wel in ziekenhuizen of rusthuizen binnengaan maar ja, die zijn ook niet op iedere straathoek te vinden.
Oud 19 juli 2011, 10:47   #23
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Alle WC's gratis? Lieve vriend, hoe naïef! Woont u wel in België?
De laatste keer dat ik van een openbaar toilet gebruik maakte, kostte het 0,60 €. Schandalig!
Men kan wel in ziekenhuizen of rusthuizen binnengaan maar ja, die zijn ook niet op iedere straathoek te vinden.

Ja, ik woon in belgië en ik ga openbaar altijd gratis naar het toilet, een land die zijn inwoners niet van sanitair voorziet is de naam maatschappij niet waardig.
Misschien u een plastuit aanschaffen?
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2011, 12:05   #24
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, ik woon in belgië en ik ga openbaar altijd gratis naar het toilet, een land die zijn inwoners niet van sanitair voorziet is de naam maatschappij niet waardig.
Misschien u een plastuit aanschaffen?
Bent u al eens in Brussel Zuid naar het toilet geweest? Daar moet men door zo'n tourniquet waar geld in moet voor het ding kan draaien (bijzonder onhandig als de reiziger alleen is en een grote koffer bij zich heeft).
Passeert u in Antwerpen Centraal of in de Innovation en zowat overal de toiletdame zonder betalen? Er zit gewoonlijk maar één toiletdame voor zowel heren- als damestoiletten en die hebben meestal meer werk met de damesafdeling, ik heb zelf ook al gezien dat de mannen daarvan profiteren door zonder betalen er langs te glippen. Bijzonder onfatsoenlijk!
En zoals ik hierboven al gezegd heb, plastuiten vind ik vies. Ik eis het recht om als vrouw in een beschaafd land op een beschaafde, vrouwelijke manier mijn behoefte te kunnen doen zonder ervoor te moeten betalen.
En ik vind het discriminerend dat voor mannen veel meer mogelijkheden voorzien worden dan voor vrouwen, zeker als vrouwen moeten betalen (zoals nu in Gent) en mannen niet!
Oud 19 juli 2011, 12:12   #25
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
En zoals ik hierboven al gezegd heb, plastuiten vind ik vies. Ik eis het recht om als vrouw in een beschaafd land op een beschaafde, vrouwelijke manier mijn behoefte te kunnen doen zonder ervoor te moeten betalen.
En ik vind het discriminerend dat voor mannen veel meer mogelijkheden voorzien worden dan voor vrouwen, zeker als vrouwen moeten betalen (zoals nu in Gent) en mannen niet!

ik ben akkoord dat sanitair gratis dient te zijn en dat er gerust evenveel wc's mogen zijn; doch zoals in gent is er serieus moeite ingestoken en het is een normale redenering dat er nu eenmaal meer urinoirs nodig zijn dan volledige wc's. Het is niet de man zijn fout dat vrouwen thuis niet naar de wc gaan, het is niet de man zijn fout dat er blijkbaar veel vrouwen zijn die hun neus ophalen voor een een openbaar toilet omdat ze het zelf niet willen proper houden en dan maar over de man beginnen klagen.
U mag vies vinden wat u wenst, als u een oplossing voor een probleem niet aanvaard zoek dan een eigen oplossing; doch het getuigd toch van asociaal gedrag wanneer u de oplossing niet aanvaard en zelf geen moeite doet tot het zoeken naar een eigen oplossing en dan maar als reactie de maatschappij als schuldige aanduidt voor uw onvermogen?
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be