![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Vreemden van op een forum ontmoeten, is dat wel een goed idee?
Haha, 'k heb zelf feitelijk een goede vriend leren kennen op dit forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb de afgelopen negen jaar hier een aantal toffe mensen ontmoet. Eigenlijk is het niet veel anders dan gewoon een café binnen stappen, met dat verschil dat je hier op voorhand al kan zien met wie je interesses en standpunten deelt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik durf tevens te hopen dat algemeen bij het onderwerp “Belgische politiek” zal gebleven worden, en het niet nodig geacht wordt om één en ander uit te breiden naar items over dames in of zonder lingerie en dergelijke : daar zijn voldoende andere gelegenheden voor. Ikzelf voldoe uiteraard geenszins aan het profiel om enige medewerking aan dit initiatief te verlenen, maar ik zal het met interesse volgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Ik wil graag medewerken
Zit hier tochmaar de ganse dag in een rolstoel Opdie vergadering kan ik niet aanwezig zijn door mijn ziekte Geef mij maar het werk wat een ander niet graag doet ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Interessant. Een communautaire klokkenluiderssite
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat Amon_Re daar principiële bezwaren tegen zal hebben.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#30 |
Vreemdeling
|
![]() Beste mensen,
ik heb precies dat gemaakt wat u hier beschrijft. U kan het bezoeken op http://87.66.11.142/wikipol wees gerust, dat adres is mijn persoonlijke server en niet ergens een louche adres in Wit-Rusland. gebruikersnaam: demo paswoord: demo Indien u een eigen account wenst (met rechten om inhoud toe te voegen), zend me dan een pm. Met vriendelijke groeten, MLG Laatst gewijzigd door MLG : 19 juli 2011 om 10:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 |
Vreemdeling
|
![]() Graag gedaan.
Ik ben evenueel bereid dit project op een officieel adres te plaatsen zoals de eigenaar van deze draad voorstelt, aangepast aan specifieke behoeften uiteraard. Commentaar en voorstellen zijn dan ook meer dan welkom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
In ieder geval al een dikke pluim! ![]()
![]() |
![]() |
#34 |
Vreemdeling
|
![]() Zoals ik al aangaf, ik sta open voor alle voorstellen =)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je bedoelt diezelfde reguliere pers die de nota-Di Rupo al de hemel in schreef nog voor ze hem gelezen had?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar mag ik een opmerking maken ? Niet verkeerd oppakken maar je kan met je site nooit opboxen tegen de 2 x daagse politieke mails van de Standaard.. Spijtig want je opzet voor een enkeling is goed. Wat is in volgens mij ? Je geeft een officieel verslag van een politieke gebeurtenis en daarna herhaal je datzelfde maar in de taal van Jef met de klak met de nodige kritiek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wel de waarheid maar ludieker gebracht VB : voor 21 Juli LAURANT ZIT IN DE MAROLLEN TUSSEN DE TROLLEN Enz .................................. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Deze site zou kunnen evolueren naar een site die de starter van deze draad voor ogen heeft, hetzij door de bestaande site uit te bouwen of elementen ervan te gebruiken voor een nieuwe. Technisch gezien kan ik zonder problemen een nieuwsbrief rondzenden naar iedereen die zich registreert op de site. Ook een forum behoort tot de mogelijkheden. Reageren op artikels kan nu al, al heb je daar een eigen account voor nodig. Iedereen die geïnteresseerd is in blijvende toegang tot mijn site, zendt best een pm met je emailadres, dan worden alle details naar je verzonden. De demo-account wordt eind deze week gedeactiveerd. MLG |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Inderdaad, iedereen die wil helpen is welkom.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |