![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ok, leuk om te weten.
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja inderdaad. Hij vond de politieke correctheid (cultureel-marxisme) heel storend (wat op zich begrijpelijk is). Maar nu heeft hij het nog erger gemaakt. Als je nu iets op de Islam durft te zeggen wordt je meteen met deze psychopaat vergeleken...
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() namaste,
Ik heb sterk het gevoel dat de domme burgers nu totaal misleid worden. Deze daad is te perfect om aan te zien en hierom geloof ik niet dat Breivik het alleen heeft uitgevoerd. Hoe kwam hij immers aan zoveel geld en hoe komt het dat niemand dit had ontdekt, terwijl hij sinds 2009 ermee bezig was. Ik geloof dat een of andere geheime dienst hierachter zit, en ik denk vooral aan de Mossad uit Israel, want die zullen de sociaal democraten het meest haten. Hier zit meer achter en Wieroe gaat dit onderzoeken. dewanand |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is wel Breivik die zichzelf en zijn gedachtegoed linkt aan het gedachtegoed van mensen zoals Wilders of Belien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In ene manifest van 1500 bladzijden geschreven door een gek zullen wel vee namen staan van allerlei mensen, ze zouden daar niet instaan mocht het niet geschreven zijn door een krankzinnige.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit geweld is waanzin, hoe kun je in vredesnaam zoveel onschuldigen afslachten voor een waanzinnige theorie die nergens op slaat? Bestaande uit allerlei samenraapsels via internet blijkbaar verzamelt? Ik kan niet begrijpen dat je uit naam van welke ideologische waanzin dan ook onschuldige mensen doodt,ik hoop echt dat het eenenzame gek is en die cellen waar hij het over heeft niet bestaan.. stel dat er nog zulke smeerlappen gewoon rondlopen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Off topic: wat is DWM? Ik vermoed niet dat dit slaat op Dynamic Window Manager of de voetbalclub van Lint wanneer ik dit Google...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wilde met zekerheid je mening kennen, want ik las op dit forum een bericht waarin gesteld werd dat het manifest klopt (De auteur van het bericht zat toen aan blz. 29) Citaat:
Anderen (ook op dit forum) dan weer wel. Ik vrees dat er nog zulke smeerlappen rondlopen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() De Wereld Morgen, een online krant.