Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Persmededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite.
Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 juli 2011, 22:55   #21
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Eh ik heb het niet gelezen, en je maakt mij niet wijs dat jij die 1500 pagina's ondertussen al volledig doorspit hebt.
Nee, maar wel zijn vraag-antwoord gedeelte. Een soort van interview. Dat geeft duidelijk de aard van zijn persoon weer.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Zijn manifest interesseert me trouwens geen fluit. Ik zal bij gelegenheid de korte samenvatting van enkele pagina's wel eens doorbladeren, vermoedelijk om me er dan vrolijk over te maken.
Ok, leuk om te weten.
Oud 25 juli 2011, 23:09   #22
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk Bekijk bericht
het laatste.

Als ik morgen de NVA de verkiezingen wil zien winnen dan knal ik niet Di Rupo neer maar Bart De Wever en zorg ik dat links de fout krijgt.
Ja inderdaad. Hij vond de politieke correctheid (cultureel-marxisme) heel storend (wat op zich begrijpelijk is). Maar nu heeft hij het nog erger gemaakt. Als je nu iets op de Islam durft te zeggen wordt je meteen met deze psychopaat vergeleken...
Oud 26 juli 2011, 12:26   #23
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard

namaste,

Ik heb sterk het gevoel dat de domme burgers nu totaal misleid worden. Deze daad is te perfect om aan te zien en hierom geloof ik niet dat Breivik het alleen heeft uitgevoerd. Hoe kwam hij immers aan zoveel geld en hoe komt het dat niemand dit had ontdekt, terwijl hij sinds 2009 ermee bezig was.

Ik geloof dat een of andere geheime dienst hierachter zit, en ik denk vooral aan de Mossad uit Israel, want die zullen de sociaal democraten het meest haten. Hier zit meer achter en Wieroe gaat dit onderzoeken.

dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2011, 18:13   #24
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Nee, dat waarom is totaal niet te begrijpen, tenminste niet voor mensen met verstand en hart!
Geen enkel motief verklaart een dergelijke afschuwelijke daad, daar moet je inderdaad gestoord voor zijn om uit welke overtuiging dan ook zoveel onschuldige slachtoffers te maken;
Maar ik vind het even walgelijk om mensen zoals Wilders of Belien te linken aan het gedachtengoed van een gestoord persoon,dan lijkt het er toch op dat "links" probeert garen te spinnen uit deze situatie.
Ik veronderstel dat je niet echt bedoeld "even walgelijk"; maar beneden alle peil of zo.

Het is wel Breivik die zichzelf en zijn gedachtegoed linkt aan het gedachtegoed van mensen zoals Wilders of Belien.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2011, 18:16   #25
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is waar maar hij krijgt aandacht omwille van zijn gestoord zijn en zijn teksten worden ook vanuit dat standpunt nu benaderd, dus in die zin heeft hij het ook voor zichzelf totaal onmogelijk gemaakt ernstig genomen te woreen, behalve door andere gekken dan.
Bedoel je dat als iemand zijn manifest leest en daarover beweert "het klopt" of iets in die aard; die per definitie gek is?
Oud 26 juli 2011, 18:47   #26
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
namaste,

Ik heb sterk het gevoel dat de domme burgers nu totaal misleid worden. Deze daad is te perfect om aan te zien en hierom geloof ik niet dat Breivik het alleen heeft uitgevoerd. Hoe kwam hij immers aan zoveel geld en hoe komt het dat niemand dit had ontdekt, terwijl hij sinds 2009 ermee bezig was.

Ik geloof dat een of andere geheime dienst hierachter zit, en ik denk vooral aan de Mossad uit Israel, want die zullen de sociaal democraten het meest haten. Hier zit meer achter en Wieroe gaat dit onderzoeken.

dewanand
Doe dat ! En hou ons vooral op de hoogte bij elke nieuwe verwikkeling !
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2011, 19:46   #27
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
namaste,

dewanand
Inderdaad, net zoals achter 9/11 en de tsunami in Japan. Allemaal de schuld van de Mossad, ik voel dat zo aan mijn wieroe.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2011, 21:59   #28
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik veronderstel dat je niet echt bedoeld "even walgelijk"; maar beneden alle peil of zo.

Het is wel Breivik die zichzelf en zijn gedachtegoed linkt aan het gedachtegoed van mensen zoals Wilders of Belien.
Nee, ik vind dat walgelijk..u wilt natuurlijk graag beweren dat die mensen daar verantwoordelijk voor zijn, ik vind van niet, wie verantwoordelijk is voor zijn waanzin is die man zelf..hij vernoemt ook de nva in dat krankzinnig manifest, moeten we nu die partij gaan verbieden en de Wever publiekelijk onthoofden?
In ene manifest van 1500 bladzijden geschreven door een gek zullen wel vee namen staan van allerlei mensen, ze zouden daar niet instaan mocht het niet geschreven zijn door een krankzinnige..
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2011, 22:03   #29
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Bedoel je dat als iemand zijn manifest leest en daarover beweert "het klopt" of iets in die aard; die per definitie gek is?
Wanneer je vind dat dit geweld klopt ben je gek ja..u vindt van niet?
Dit geweld is waanzin, hoe kun je in vredesnaam zoveel onschuldigen afslachten voor een waanzinnige theorie die nergens op slaat? Bestaande uit allerlei samenraapsels via internet blijkbaar verzamelt?

Ik kan niet begrijpen dat je uit naam van welke ideologische waanzin dan ook onschuldige mensen doodt,ik hoop echt dat het eenenzame gek is en die cellen waar hij het over heeft niet bestaan.. stel dat er nog zulke smeerlappen gewoon rondlopen!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2011, 06:37   #30
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Nee, ik vind dat walgelijk..u wilt natuurlijk graag beweren dat die mensen daar verantwoordelijk voor zijn, ik vind van niet, wie verantwoordelijk is voor zijn waanzin is die man zelf..hij vernoemt ook de nva in dat krankzinnig manifest, moeten we nu die partij gaan verbieden en de Wever publiekelijk onthoofden?
In ene manifest van 1500 bladzijden geschreven door een gek zullen wel vee namen staan van allerlei mensen, ze zouden daar niet instaan mocht het niet geschreven zijn door een krankzinnige..
Hij noemt N-VA cultureel-marxistisch, suicidaal humanistisch en kapitalistische globalisten. Is de N-VA nu plots een goede partij voor onze linkse zwart-wit denkers?
Oud 27 juli 2011, 07:34   #31
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Off topic: wat is DWM? Ik vermoed niet dat dit slaat op Dynamic Window Manager of de voetbalclub van Lint wanneer ik dit Google...
Vito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2011, 08:43   #32
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Wanneer je vind dat dit geweld klopt ben je gek ja..u vindt van niet?
Dit geweld is waanzin, hoe kun je in vredesnaam zoveel onschuldigen afslachten voor een waanzinnige theorie die nergens op slaat? Bestaande uit allerlei samenraapsels via internet blijkbaar verzamelt?
Het ging over zijn manifest.
Ik wilde met zekerheid je mening kennen, want ik las op dit forum een bericht waarin gesteld werd dat het manifest klopt (De auteur van het bericht zat toen aan blz. 29)

Citaat:
Ik kan niet begrijpen dat je uit naam van welke ideologische waanzin dan ook onschuldige mensen doodt,ik hoop echt dat het eenenzame gek is en die cellen waar hij het over heeft niet bestaan.. stel dat er nog zulke smeerlappen gewoon rondlopen!
Ik kan dat ook niet begrijpen.
Anderen (ook op dit forum) dan weer wel.
Ik vrees dat er nog zulke smeerlappen rondlopen.
Oud 27 juli 2011, 08:53   #33
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vito Bekijk bericht
Off topic: wat is DWM? Ik vermoed niet dat dit slaat op Dynamic Window Manager of de voetbalclub van Lint wanneer ik dit Google...
De Wereld Morgen, een online krant.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be