![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Bijna 650.000!!!! Dat gaat daar snel!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Allez, ik staan der ook in, 't zijn der inderdaad al veul.
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als we dergelijke dingen ook moeten ondertekenen bij elke islamitische geweldpleging zijn we lang bezig. Nee bedankt.
Laatst gewijzigd door Demper : 25 juli 2011 om 15:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Erg! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij moet echt in behandeling... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dans nu maar verder op de lijken van dit drama. En verkracht het zo veel als je wil om politieke tegenstanders schade te berokkenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Demper ik weet ook wel dat mijn handtekening het geweld in de wereld niet stopt, net zoals ik weet dat de slachtoffers n Noorwegen er niet terug springlevend bij gaan lopen omdat ik deze actie onderteken. Het zit hem gewoon in het symbolische, je afkeer van al dat nutteloos geweld duidelijk maken in een statement. En dat je dit niet wilt ondertekenen is uw zorg en je volste recht, maar reageer dan asjeblieft niet op deze oproep met een stompzinnige opmerking over de Islam, want dit heeft er totaal niks mee te zien. ![]()
![]() ![]() Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed) Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuwin : 25 juli 2011 om 15:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#34 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat niet om een vredesactie maar om een politieke actie van de topicstarter. Kijk maar eens in subforum Europa. Als je dat niet inziet, tja... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan je dan ook "WTF" zeggen als hij zegt dat ik in dit topic niet welkom ben omwille van mijn onderschrift?
Hij suggereert dus dat ik onrechtstreeks medeschuldig ben aan die aanslag. Waar zijn mensen van zijn kaliber als er islamitische geweldplegingen zijn? Dan zijn ze muisstil... dan is er niets aan de hand. Maargoed, jij bent al even erg gebrainwasht als de meesten hier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo is het. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Wat het doel van de topicstarter ook moge wezen....ik heb dat ding ondertekend uit eigen vrije wil, en als die-hard rechtsgezinde zal het mij worst wezen welke politieke voorkeur er achter deze actie schuilgaat. Ik ben in de eerste plaats een mens, een vrouw, een moeder ..... wat daar in Noorwegen gebeurd is raakt mij enorm. Ik heb hier 3 zonen rondlopen waarvan 2 in de leeftijdscategorie van de slachtoffers ....ik mag het niet gedroomd hebben dat mij overkomt wat veel Noorse vaders en moeders nu doorstaan. En dat allemaal door en voor de gedachtengang van 1 losgeslagen beest. En al was de dader voor mijn part een overtuigd moslim ,of was hij nog heiliger en katholieker dan de paus.....same shit, maakt mij niks uit. Op zo'n moment maakt politieke voorkeur en geloofsovertuiging mij niet veel uit.
![]() ![]() Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed) Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuwin : 25 juli 2011 om 15:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
|
![]() |
![]() |