![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Alle zinloze vakken afschaffen.
Maar ja dan blijft er bijna niks over en dan moeten ze andere dingen uitvinden om jongeren full-time onder controle te houden. Want daar dient het onderwijs in de eerste plaats ook voor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Burgemeester
|
![]() Invoer van een schoolsysteem gebaseerd op niveau ipv leeftijd.
De onderlinge niveauverschillen tot het zesde leerjaar zijn veel te groot. Elke manipulatie van identiteit zijnde religieus of politiek moet uit het systeem. Laatst gewijzigd door Sean : 28 juli 2011 om 08:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
U tweede opmerking is niet haalbaar want zelfs geclaimd neutraal is niet echt neutraal, alles is relatief en de autochtone cultuur is niet meer eenduidig. Als ik naar de gemeente ga en ik word bediend door een madame met een decolleté van hier tot in ibiza, is dat evengoed een kenmerk van een bepaalde zij het mainstraim levensstijl... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
De decolleté van Madame er bij sleuren is toch wel wat overdreven niet, bij mijn weten is een decolleté niet te koppelen aan religie of politiek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Burgemeester
|
![]() Wat identiteit betreft moet een school net als de ouders, kinderen de ruimte bieden om te groeien en op zoek te gaan naar de eigen identiteit.
Zelf ben ik niet-gelovig maar geef ik ruimte aan mijn dochter om zelf haar weg te zoeken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementslid
|
![]() Met het les geven op zich is er niet veel mis, het hele gedoe er rond is echter al lang niet meer van deze tijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() mja, hoe leuk het ook allemaal klinkt maar school blijft kennisoverdracht.
op het einde vh jaar moet je bepaalde zaken gewoon kennen en daar valt weinig aan te doen. school is geen spelletje en de enige die ge kloot door het niveau te laten zakken is het kind in kwestie. het is zinloos het niveau te laten zakken om iedereen maar te laten slagen. zit ge met een hoop masterafgestudeerden die er 10j over gedaan hebben op de unief en eigenlijk te lomp zijn om te helpen donderen. |
![]() |
![]() |