![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() ideale draad om zich rechtstreeks tot hen te richten, me dunkt
![]() beste staatsveiligheidsmedewerker, heeft u nog steeds een dossier met mijn naam op ? en is dat nog up to date ? groet, Anna ps ik kreeg geen mail van Breivik ... dan ben ik wel te soft aan t worden zeker ? ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 28 juli 2011 om 15:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Hier stond er toch het een en ander in het topic dat "Links zelf verantwoordelijk voor ontsporen Noorse massamoordenaar" noemt..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mvg
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 28 juli 2011 om 15:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OK
Citaat:
Uw mailverkeer vertoonde wel andere verdachte kenmerken, die we aan de bevoegde diensten hebben gemeld. MvgWat dacht je, alléén tegen forse betaling kan je op dit forum rustig blijven.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 28 juli 2011 om 16:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Thin red line tussen vrijheid van meningsuiting en een inlichtingendienst die zondermeer iedereen mag oppakken en monddood maken ....
Stel je voor ze willen je oppakken en je bent bereid om tijdens de arrestatie (al dan niet legaal) tot de dood te vechten. Ik denk toch dat men op zijn minst een probleem zou hebben. Teveel mensen laten zich te gemakkelijk doen in deze maatschappij. Laatst gewijzigd door Stingray : 28 juli 2011 om 16:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Geldig in alle talen en streken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
You're not fooling this puppy, buttercup and sugartits. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Waar ik ook nieuwsgierig over ben is of ze dat fameuze " Breivik's Manifest " zullen gaan verbieden ? Wat gratis publiciteit heeft die man misschien wel nodig, voor dat hij vergeten word omdat er nieuwe gruwelijke gebeurtenissen de voorpagina's van onze dagelijkse kranten gijzelen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij is bang van u eh. Met uw voorgeschiedenis...
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister
|
![]() Ik heb mijn copie van die pdf ook al veilig gesteld. Die staat nu op verschillende harde schijven. Ik denk dat dat inmiddels bij honderdduizenden mensen wereldwijd het geval is. Er zijn ook meerdere websites waar dat manifest te downloaden en/of online te lezen is. Het is dus al veel te laat om de verspreiding ervan nog tegen te gaan, hoe graag sommige overheden dat eventueel ook zouden willen.
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is om zeep. ![]()
![]() |
![]() |
#40 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Mogen wij u ook vragen, als u communiceert via de telefoon, om duidelijk te spreken en goed te artikuleren, want wij kunnen u soms moeilijk verstaan ![]() |
|
![]() |
![]() |