![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nadat men moslims jarenlang als links kiesvee zag, zit nu links te roepen dat die moslims o zo rechts zijn...
![]() Hier hebben ze dat nog steeds niet begrepen blijkbaar... Nu ja, dit is dus hetgeen links met al hun verdraagzaamheid zat te zaaien, de oogst is een bastion van onverdraagzaamheid... |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw "rechtse" moslims zijn hetgeen u en uw linkse ploeg er van maakt, me dunkt dat de rechtse partijen al lang genoeg waarschuwen voor dit soort toestanden. Indien u naar de rechtse partijen zou luisteren ipv op te roepen tot cordons en erger had u nu niet gezeten met een geloof dat met uw kl***, speelt. Net zoals uw kleurgenoot:http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20110728_107 het nog steeds niet begrepen heeft... Deze shariatoestanden hebben we aan u en uw ideologische vriendjes te danken, steek het dus niet op rechts maar zie dat u uw rommel opruimt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() groeien uit een rechtse ideologie.
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Ah tja, ze hebben ook een mooie poster ontworpen om hun ludieke actie kracht bij te zetten.
Kwestie van de goegemeente te tonen dat Breivik een fantast is. Zo zie je maar dat extremen elkaar nodig hebben, ja zelfs voeden. Je kunt de ene niet bestrijden zonder de andere aan te durven pakken. Laat dat nu net datgene zijn dat de kern van het probleem vormt, waar links mee blijft worstelen en worstelen en worstelen en waar het leeuwedeel van de gematigde massa's (dwz noch rechts noch links) zich terecht van afvraagt waarom men met 2 maten en gewichten blijft wegen...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die rechtse partijen doen net hetzelfde of moet ik mijn boekje eens opendoen over het Homo standpunt van het VB? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De voedingsbodem voor extreem rechts en racisme zul je op die manier helaas niet wegnemen. Wil je het ene bevechten, zul je het andere moeten een naam geven en op dezelfde manier bestrijden. Dit gebeurt vooralsnog niet. Eens links met dezelfde verontwaardiging zal reageren op het homostandpunt van VB als op een Nederlandse imam die oproept om homo's van torengbouwen te gooien met het hoofd naar beneden, zijn we al een eind weg. Nogmaals: de massa is dat gelul over rechts en links beu. Die vraagt zich terecht af waarom er met 2 maten en gewichten wordt gewogen. Hetzelfde zie je op politiek vlak. De massa een ruk naar rechts? Bullshit, de massa zet zich af tegen de onoprechtheid en de desinformatie. De heersende (politieke) klasse moet kleur leren bekennen op elk vlak!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, zo hebben ze dat destijds inderdaad proberen rationaliseren: het was toch maar onbewoonde wildernis en mocht dus gewoon geroofd worden. En niet alleen mocht dat land rustig geroofd worden, de oorspronkelijke bewoners mochten ook uitgeroeid worden. Ze waren toch maar met een paar (negationisme is ook een kunst). Nee, ik zou me toch maar beperken tot islamkritiek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ja, doet u gerust een zoveelste homobashingdraadje open hoor, niemand houdt u tegen om dat te doen. Maar ondertussen zit u wel met een probleem, het door u verafschuwde VB heeft hier weer eens gelijk gekregen hé... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Omdat de situatie niet te vergelijken is. Tenzij je nu wil beweren dat de moslims technologisch mijlenver voor staan, allerlei ziekten meebrengen waartegen wij geen enkele weerstand hebben en hier gebieden van duizenden vierkante kilometers claimen alsof wij er eenvoudigweg niet wonen. Ik heb trouwens al meermaals geschreven dat ik voor een strenger, efficiënter en selectiever migratiebeleid ben.
|
![]() |
![]() |