![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Vreemdeling
|
Ik ben ook geen Flamingant ...
Het is erger ... Ik ben gewoon Vlaming, en ook een beetje Nederlander, in Europa Een federatie wordt gevormd door staten, zoals in de VSA. Vlaanderen is dus een staat Zoals Quebec zich ook " Etat " noemt in Canada (Deelstaten geeft alleen weer dat de staat deel uitmaakt van een federatie) |
|
|
|
|
#22 |
|
Vreemdeling
|
Mja, typisch voor de francofonie eh, dat misprijzende woordje flamingant. Het schetst zo het beeld van de bekrompen conservatieve boertige vlaming die baadt in onwetendheid en wanneer iemand zijn eigendom betreedt voor een vraag te stellen vlug zijn tweeloop ter hand neemt en dan "van mijn erf" roept .. of nee .. eerst "schild en vriend" roept vervolgens "van mijn erf" en indien het antwoord schild en vriend was spaart hij het slachtoffer door slechts enkele luchtschoten te lossen, and so on..
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
#24 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Als dat de grootst mogelijke ruimdenkendheid bezuiden de taalgrens moet voorstellen, en als ze er tot 2011 over hebben gedaan om "al" zó ver te geraken, wel jongens en meisjes die nog in het Belgische boeltje geloven, het ga jullie goed de volgende 180 jaar! De heer K. Kodo is als Belg geboren, maar hij zal niet als Belg sterven.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 6 augustus 2011 om 14:05. |
|
|
|