![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Minister
|
Citaat:
Deelnemend aan de internationale poging om Afghanistan te herbouwen na de Talibanoorlog, hebben de regering van Japan en enkele andere organisaties zoals het Afghanistan Instituut in Bubendorf, Zwitserland en het ETH in Zürich zich verbonden aan de restauratie van de twee grootste boeddha's.
|
|
|
|
#22 |
|
Minister
|
|
|
|
#23 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Perfect ![]() |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Minister
|
Citaat:
In de zomer van 2006 namen de Afghaanse ambtenaren een besluit over het tijdstip van de reconstructie van de beelden. De mullahs in de provincie hadden besloten dat de vernietiging een ernstige fout was en dat de beelden hersteld moesten worden. Terwijl ze wachten tot de Afghaanse regering en de internationale gemeenschap besluiten of ze herbouwd moeten worden, is een 1,3 miljoen dollar kostend UNESCO-project bezig met het uitzoeken van de brokken klei en gips |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#26 |
|
Minister
|
Dus ne mullah is gene moslim? hmz erhhhhh Vergeef me mijn domheid, maar dat zijn toch geestelijke leiders onder de moslims, die mullahs?
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Minister
|
Citaat:
Die kunnen weliswaar van alles willen beslissen, maar ze hebben geen politieke macht om dat ten uitvoer te brengen, als ze dat al zouden willen, want ik denk eerder dat ze dit gezegd hebben om geld van het buitenland los te peuteren, dan dat ze daadwerkelijk menen wat ze gezegd hebben over die wederopbouw. Dat druist namelijk tegen de regels van de islam in. Nu ja, er is nog nooit een moslim doodgegaan aan een overdosis taqiyya.
|
|
|
|
#30 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
N�* de vernietiging, nadat er internationale afkeuring werd geuit over 't vernietigen van deze beelden zagen ze in dat 't 'n vergissing' was geweest, ern�*, w�*�*r waren ze vòòr de vernietiging?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Staatssecretaris
|
vrede,
Citaat:
die ene ziet er overigens best lekker uit. vrede, redwasp
|
|
|
|
#32 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als ik een 7de eeuwse koran verbrand, en nadat ik daarvoor een pak rammel gekregen heb, jou een nieuwe koran geef. Dan is alles in orde ? Maar ik geef je die nieuwe koran alléén maar als compensatie voor de historische waarde van die oude. Je mag hem niet gebruiken voor godsdienstige doeleinden hé. http://www.msnbc.msn.com/id/3067334/.../#.TjxcXYLexBl Citaat:
![]() |
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() |