![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Banneling
|
En, wanneer gaat de bel? De speeltijd duurt al lang genoeg...
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Parlementslid
|
In discussies probeer ik mezelf altijd te beperken in het uiten van infantiele, persoonlijke aanvallen, maar u heeft gelijk. Ik heb niks te zeggen over wat u doen of laten kan, daar zijn de forumregels al voor. Ik had u beter genegeerd van begins af aan , maar daar zal ik nu mee beginnen. Mijn oprechte excuses dat ik dit niet eerder beseft had.
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Jij beschuldigt anderen van kinderachtigheid, terwijl je zelf kinderachtig doet. In dat draadje over de gedwongen adopties heb je ook zo'n intrede gemaakt. Het is je eigen kinderachtige stokpaardje om anderen te wijzen op hun kinderachtigheid. Daarna ga vlieg je zelf als het allerkleinste kind in de discussie. Je bent geen haar beter dan de rest, ondanks al je hautaine fantasietjes. Apocalyps is tenminste niet zo hypocriet rond dit feit. Laatst gewijzigd door Albrecht : 4 augustus 2011 om 18:49. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Minister
|
Deert mij niet.
|
|
|
#26 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Minister
|
Gewoon een mooie sensuele foto.
|
|
|
#28 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Europees Commissaris
|
Heerlijk topic hier.
|
|
|
#31 |
|
Minister
|
Eigenlijk vind ik het erover. Het mag gewist worden vind ik. Dat zo vlak onder die post staat gewoon niet. Stop de nonsens eens eindelijk he
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als jullie met religieuze nonsens stoppen, dan zal ik ook geen tegengas meer geven.
|
|
|
|
#33 | |
|
Minister
|
Citaat:
En zoek je toch een gesprek met je medemens, hoef je deze niet af te breken omdat die anders is als u. Uw post is er gewoon over, dat is geen tegengas meer, dat is pure provocatie. |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#35 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Wie hier komt moet er tegen kunnen om geconfronteerd te worden met andere inzichten, andere opinies en andere ideeën. Als die botsen, so be it, je zocht het zelf. Grow some balls, of blijf hier weg als je te lange tenen hebt. Citaat:
Negeer mijn postings als je er te teergevoelig voor bent.
|
|
|
|
|
#36 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mag best zo af en toe.
Ik sta niet onder kontakt om teksten van Samson&Gert of Klein Klein Kleuterke te schrijven. Citaat:
Er is een teergevoelig religigeus zieltje geschoffeerd en ze staan al klaar met de censuurschaar. Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
|
#37 |
|
Vreemdeling
|
ik lees hier een aantal reacties die meer vertellen over de individuen die ze typen dan waar ze voor staan
heel lage en kinderachtige reacties islam is een religie van vrede en niet van bomgordels en zuur en steenwerpen met de losse pols etc.. die beelden die jullie volgen komen van een monopoly media dat ons doet zien wat ze willen horen wat ze willen haten wat ze willen en toch blijven we er netjes naar kijken trouwens alles liever dan incest en pedofilie en haat en geslloten zijn voor alles in de wereld en geen liefde tussen familieleden maar enkel alcohol en leed en alles waar de ongelovige voor staat |
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
is dat een suggestie aan mensen om aanslagen te plegen of is dat een reactie uit onwetendheid en verveling dit zijn de soort reacties waardoor wederzijdse haat meer en meer groeit in plaats van begrip te tonen als er een volk is dat zich niet integreert dan is het het volk dat u land in handen heeft u regering beslissingen laat maken in hun voordeel en tjah gewoon geen woorden voor mensen als u |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Minister
|
Citaat:
Er wordt hier wel meer reclame gemaakt me dunkt. Die nonsens mag eens stoppen met op de islam en de moslims te bashen. Er moet echter wel op politiek niveau over gesproken kunnen worden. |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Minister
|
Citaat:
Heeft niets met ballen te maken, heeft met rechtvaardigheidsgevoel te maken. |