![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een deel van 't Eilandje is / wordt daar ook op aangesloten blijkbaar. Volgens mij is't allemaal de schuld van Axl Peleman.
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Steve_M : 13 augustus 2011 om 14:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Werk kwijt, woonst kwijt, vrouw kwijt, kinderen kwijt..
druggebruiker sinds 25 jaar & nu eindelijk willen afkicken onder begeleiding... Het gaat vanzelfsprekend niet alleen over "hard drugs", ook alcoholis een "hard drug" ca. 20% van alle mensen moet van die dingen afblijven : want ze zijn ultra-gevoelig aan het ontwikkelen van verslavingsverschijnselen. De voordeur legalizeren en de achterdeur criminalizeren is volgens mij geen oplossing; er is dringend nood aan ver doorgedreven medische begeleiding en bijstand, want inderdaad het is een ziekte & de "middelen" moeten dringend uit de handen van criminelen gehaald worden. Dat "de burgemeester van antwerpen" dat probleem al lang had moeten oplossen is flauwe kul : wat er hier nodig is is een gecoördoneerde aanpak op internationaal niveau; financiële crisis of niet... Vooruitgang mag niet door speculanten afgeremd worden- de politiek moet het heft in handen nemen maw de kiezers : jij en ik.
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Antwerpen-Centrum (inbegrepen het Eilandje en omgeving van de Royerssluis) Antwerpen-Zuid Het Kiel Hoboken Oostelijk deel van Berchem Noordelijk deel van Wilrijk Noordelijk deel van Hemiksem http://www.lne.be/merdatabank/uploads/merntech1985.pdf Ja, in heel dat gebied wonen vast en zeker maar 7 cocainegebruikende juppies ![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik heb nog nooit cocaïne gebruikt in m'n leven, maar mocht ik dat seffes eens willen doen, heb ik er binnen het half uur op m'n tafel liggen. En daar heb ik geen marokkaans theehuis voor nodig.
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() eens je neusbeentje weg is, moet je toch gaan oppassen....
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn genoeg Vlamingen die goed spul aan de man kunnen brengen. Marroks mengen met heroine |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dit verkrijg je enkel door bijna zuivere coke Zuivere coke ligt tussen de 80 en 85% en is normaal niet te snuiven en MOET aangelengd worden. Hoofddealers hebben fantastische coke tussen de 45 en 50% en deze kan je gemakkelijk 5x versnijden en is nog goed. In mijn jonge tijd was dit enkel te verkrijgen onder een select gezelschap en betaalde je 5000Bef of meer per gram. Maar je had kwaliteit en geen rommel Nu verkopen ze rommel aan 50€/gram en iemand die er iets van kent ziet dadelijk dat het maar eejn 1/2 gram is. Probeer nog maar eens aan rocks te geraken (schilfers) Meestal zuiveren de gebruikers het zelf met ammoniak zodat ze tot Crack komen om op te roken (op 1 gram heb je maar 3/10 gram over) en dan begint het geld te kosten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Was dat maar waar Mambo - onschadelijke versnijding
Maar wat ze nu doen is vermengen met heroine en ze doen dit om een verslaving te kweken Deze gebruikers lopen de deur plat voor zogenaamd coke, maar ze zitten meer en meer aan de heroine zonder' het te beseffen. Iemand die echt iets van coke afweet, weet dat hij hem zelf moet zuiveren om die andere verslavende rommel er uit te halen. Het beste is om er af te blijven of het legaal te maken via dokter en apotheek Laatst gewijzigd door Pin en Puk : 13 augustus 2011 om 18:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het verwonderd mij dat die druggebruikers nog geen croissants kunnen schijten. |
|
![]() |
![]() |