![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar euh waarom doen ze in West-Vlaanderen geen beroep op de 200.000 Vlaamse vergoede werkzoekende werklozen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Trouwens, mijn Brabantsche grootouders moesten in Franstalig Brussel gaan werken omdat er hier in de streek ook geen werk was. Zij moesten het hun maar eens riskeren om in hun hoofdstad hun moedertaal te gebruiken.
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mijn nonkel heeft bijna gans zijn arbeidsloopbaan in Luik gewerkt. Mijn moeder heeft als jong meisje enkel jaren in Luik gewerkt. Voor de Walen hier werk (en niet te vergeten scholen) verschaften aan duizenden en duizenden werknemers was het voor de grote meerderheid armoede troef in Limburg. PS het valt mij steeds weer op dat een groot aantal anti-Flaminganten op dit forum Limburgse roots hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Niet overdrijven he Descartes: ik geef hier Nederlands en ze staan er nog zeeeeer ver vanaf!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Als je 50% een minderheid wil noemen heb je gelijk. Je moet dan ook weten dat het de 50% meest verstandige leerlingen zijn die voor het Nederlands kiezen (bron : "'Dag Vlaanderen !" van Christophe Deborsu p,121.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het 50% ? En wil dit ook zeggen dat in de rand de minder verstandigen samenhokken ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet niet hoe het staat met jouw kennis van het Frans maar je vindt deze statistieken makkelijk via http://www.iweps.be/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BTW deze cijfers gemakkelijk terugvinden op de webside van iweps.be is wel wat anders. Misschien staan ze er wel op, maar dan moet ge wel weten, waar juist te zoeken. |
|
![]() |
![]() |