Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 augustus 2011, 15:51   #21
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Raar dat de Palestijnen zo in eigen vlees zouden snijden door de stemming in de VN in hun nadeel te beïnvloeden vlak voor die stemming. Een valse vlag operatie is niet uitgesloten in dit geval.

Tussen haakjes. Israël doodde de laatste dagen ook 7 Palestijnen. Mag dat ook vermeld?
me dunkt staat de ZELFVERDEDIGING van Israel overal in het groot vermeld hoor. Zelfs zoals gewoonlijk zonder het woordje "terug".

De titels luiden dan: ISRAEL SCHIET (terug, mag je lezen in de voorlaatste paragraaf).
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2011, 15:52   #22
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano Bekijk bericht
Onzin. Joden zijn geen Herrenvolk. En die uitdrukking verwijst naar nazi-Duitsland en dat vind ik hoogst ongepast. De holocaust uitbuiten om de Joden te raken is compleet van de pot gerukt. Als er één volk die term verdient zijn het de Palestijnen. Met indertijd hun geestelijk-religieuze leider de beruchte nazi grootmoefti Hasj Amin al Hoesseini die enkele moslim Waffen SS korpsen oprichtte en samen met Hitler de holocaust ook in het Brits Mandaat Palestina wilde uitvoeren.
Wat met de zionisten die een pact sloten met de nazis?
Oblique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2011, 15:53   #23
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oblique Bekijk bericht
Eens kijken wanneer ze uw tuin bezetten, u uit uw huis sleuren en het met de grond gelijk maken. Overigens is er van terreuraanval geen sprake, maar van verzet tegen de illegale bezetting. Israel heeft Hamas gecrëerd, rechtstreeks en onrechtstreeks.

Bespaar me dus de krokodillentranen en het pretenderen alsof Israel het slachtoffertje is. Dat zijn ze dus niet.
Ja, Joodse kindertjes, babies nog, in het holst van de nacht met messen de keel oversnijden zoals in Itamar, dat is allemaal "verzet" zeker? Laffe bastaarden zijn het.
Oud 19 augustus 2011, 15:56   #24
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
me dunkt staat de ZELFVERDEDIGING van Israel overal in het groot vermeld hoor. Zelfs zoals gewoonlijk zonder het woordje "terug".

De titels luiden dan: ISRAEL SCHIET (terug, mag je lezen in de voorlaatste paragraaf).
Daar draait het dus om. Die zielige jammerenden Palestijntjes, de calimero's van het Midden-Oosten, hebben nooit wat verkeerd gedaan. Het zijn de Joden die al die 1000 den bommen en granaten op zichzelf afschieten.
Oud 19 augustus 2011, 15:57   #25
thePiano

Standaard

Citaat:
Wat met de zionisten die een pact sloten met de nazis?
Weet ik niks van. Zelf uitgevonden kwakkel wellicht?
Oud 19 augustus 2011, 15:58   #26
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja, Joodse kindertjes, babies nog, in het holst van de nacht met messen de keel oversnijden zoals in Itamar, dat is allemaal "verzet" zeker? Laffe bastaarden zijn het.
Niet perse maar wel begrijpelijk dat je kan overgaan tot zulke daden als je decennia lang wordt geterroriseerd.

En de keel oversnijden van joodse baby's of Palestjnse baby's uiteenrijten met witte fosfor of bombardementen. Wat is het vershil precies? Dat het nu om joden gaat? En dan moeten we allemaal gaan huilen?
Oud 19 augustus 2011, 16:00   #27
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Weet ik niks van. Zelf uitgevonden kwakkel wellicht?
Dat jij uw geschiedenis niet kent en daardoor voor aap staat, is geheel voor uw eigen rekening.
Oud 19 augustus 2011, 16:02   #28
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat jij uw geschiedenis niet kent en daardoor voor aap staat, is geheel voor uw eigen rekening.
ik vrees dat U hierbij uw eigen totale onkunde een beetje zwaar in de verf hebt gezet. ThePiano beschuldigen van een gebrek aan kennis van de geschiedenis van Israel en WOII getuigt eerder van neigingen tot retardatie.
Oud 19 augustus 2011, 16:04   #29
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Het zijn de Joden die al die 1000 den bommen en granaten op zichzelf afschieten.
Daar zal wel waarheid inzitten. Er moeten wel legitieme redenen zijn om duizenden jaren overal buitengesmeten en vervolgd te worden, en gezien worden tot het grootste vuil op aarde, tot op de dag van vandaag, zou je denken.
Oud 19 augustus 2011, 16:09   #30
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
ik vrees dat U hierbij uw eigen totale onkunde een beetje zwaar in de verf hebt gezet. ThePiano beschuldigen van een gebrek aan kennis van de geschiedenis van Israel en WOII getuigt eerder van neigingen tot retardatie.
Dat hij begint met de transfer agreement te lezen. En doe jij dat ook even, voor je u verder belachelijk maakt.
Oud 19 augustus 2011, 16:15   #31
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat hij begint met de transfer agreement te lezen. En doe jij dat ook even, voor je u verder belachelijk maakt.
Ik laat aan ThePiano de eer om U even in kennis te stellen van zijn website.
Oud 19 augustus 2011, 16:16   #32
thePiano

Standaard

Citaat:
Maar de inhoud van deze topic gaat wel over iets anders: met name dat de Palestijnen geen vrede willen met Israël, maar de staat van de kaart willen vegen en de Joden in de zee drijven. Heb je daar nu al iets over gezegd?
Oud 19 augustus 2011, 16:22   #33
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar de inhoud van deze topic gaat wel over iets anders: met name dat de Palestijnen geen vrede willen met Israël, maar de staat van de kaart willen vegen en de Joden in de zee drijven. Heb je daar nu al iets over gezegd?
Het gaat er over dat Israel geen vrede wil met de Palestijnen. Er zijn zelfs joden die de staat "van de kaart" willen vegen. Zo opmerkelik is dat niet. Trouwens ging jij oftopic met de Mufti. En wanneer je de bal weerkaatst, ben je sprakeloos en wil je van onderwerp veranderen. Beetje zielig, maar goed.

Moest jij mij bezetten, zou ik u ook de zee willen indrijven, uw nationaliteit maakt daar geen verschil bij, dacht ik zo. Hoe zie jij dat?
Oud 19 augustus 2011, 16:23   #34
thePiano

Standaard

Citaat:
"transfer agreement" ?? Geen idee waarover je het hebt. Gaat het over het voetbal misschien?

Laatst gewijzigd door thePiano : 19 augustus 2011 om 16:24.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2011, 16:23   #35
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik laat aan ThePiano de eer om U even in kennis te stellen van zijn website.
Aan joods actueel heb ik geen boodschap.
Oud 19 augustus 2011, 16:26   #36
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
"transfer agreement" ?? Geen idee waarover je het hebt. Gaat het over het voetbal misschien?
Ja, voetbal ja. Doe maar alsof je neus bloed.
Oud 19 augustus 2011, 16:27   #37
thePiano

Standaard

Citaat:
Aan joods actueel heb ik geen boodschap.
Heb ik al lang niks meer mee te maken sinds ze met het Vlaams Belang flirten en reclame voor JCall maken. Freilich zwalpt zowat van links naar rechts. Ik denk niet dat hij zelf weet wat hij wilt. Ik heb trouwens nooit een opiniestuk mogen schrijven. Ik ben compleet onafhankelijk.
Oud 19 augustus 2011, 16:32   #38
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Heb ik al lang niks meer mee te maken sinds ze met het Vlaams Belang flirten en reclame voor JCall maken. Freilich zwalpt zowat van links naar rechts. Ik denk niet dat hij zelf weet wat hij wilt. Ik heb trouwens nooit een opiniestuk mogen schrijven. Ik ben compleet onafhankelijk.
Als ik u zo lees, doe je niets anders dan staatspropaganda papegaaien. Origineel zal het niet zijn, boeiend nog minder.

Laatst gewijzigd door Oblique : 19 augustus 2011 om 16:32.
Oud 20 augustus 2011, 00:19   #39
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Onzin. Joden zijn geen Herrenvolk.
Als je de zionisten bezig hoort zou je die indruk nochtans krijgen.

Citaat:
En die uitdrukking verwijst naar nazi-Duitsland en dat vind ik hoogst ongepast.
ik vind het net héél gepast.

Citaat:
De holocaust uitbuiten om de Joden te raken is compleet van de pot gerukt.
De holocaust uitbuiten om de misdaden van Israël goed te praten is nog veel erger.
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2011, 10:57   #40
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht

De holocaust uitbuiten om de misdaden van Israël goed te praten is nog veel erger.
Als er iemand de holocaust uitbuit zijn het wel de Pal-Arabieren. Het zijn zij die voortdurend vergelijkingen maken met het nazi-tijdperk. Gaza zou een getto zijn waar het nog erger is dan in Warschau, Gaza is een open gevangenis vol met concentratiekampen, Israëliërs worden voortdurend nazi's en gestapo's genoemd, Palestijnen zouden (ondanks hun vertienvoudiging) etnisch weggezuiverd worden door dat Herrenvolk, cartoons vol swatika's en ga zo maar door.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be