![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() ![]() Het valt echt niet op dat je enkel de franstaligen ziet lachen, hoor... Of moeten we "uitlachen" zeggen?? De onderhandelingen moeten nog maar beginnen of Beke is al op zijn knieen gegaan... Ik wordt er gewoonweg misselijk van. ![]() Laatst gewijzigd door matthias999 : 19 augustus 2011 om 23:23. |
![]() |
![]() |
#22 |
Burgemeester
|
![]() Laatste avondmaal, ja, wie is Judas Iscariot?
![]() De haan heeft alleslzins al 3x gekraaid. ![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Staatssecretaris
|
![]() Idd de franstaligen hebben politici om jaloers op te zijn, zij komen eendrachtig op voor de belangen van hun kiezers. Terwijl de Vlamingen alleen wat onozele oportunisten hebben die zich tot in de treurnis laten rollen en alleen het eigenbelang dient en de franstaligen weten dat en buiten dat lekker uit.
|
![]() |
![]() |
#24 |
Staatssecretaris
|
![]() Wou Di Rupo niet alleen met de partijvoorzitters onderhandelen?
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik merk overigens dat grote staatsman Alexandertje De Croo een schriftje heeft meegekregen van papa. Het ligt al mooi opengeslagen vòòr hem op tafel, klaar om op bevel van meester Elio 500 x foutloos te schrijven : Je suis un âne – Ik ben een ezel. |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() Een beke gaat akkoord met een agenda waar 50 % over iets anders wordt gesproken? Komaan zeg klopt nu eens op tafel!!!!
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() België overleeft al 180 jaar in moeilijke omstandigheden.
Dacht iemand van jullie echt dat het zomaar kon opgedoekt worden? Dream on, flaminganten.
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Wat nu gebeurt is onherroepelijk. Al de rest zal gedwee blijven zitten zijn, in de hoop op een ministerpostje.
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Overigens zijn de meeste deelnemers aan deze discussiedraad geen flaminganten, maar buitenlanders. De Belgen zelf - en dus ook de flaminganten - hebben zich met immense schaamte en walging in een hoekje verstopt. |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Bij leven en welzijn. |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Beke : Eerst gaan we over BHV onderhandelen of ik bol het af. Di Rupo : Maar Wouter we zullen eerst 5 minuten over BHV keuvelen, ge zult zien dat alles 1 geheel is en eigenlijk alles tegelijk onderhandeld moet worden. Geloof me. Beke : [trekt zijn broek af] |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zelf heb ik het opgegeven en heb niks dan walging over voor dit apenland. BDW heeft zichzelf trouwens niet buiten spel gezet: waarom moet de grootste partij toegevingen doen aan de PS? Waarom vond iedereen het normaal dat de PS niet akkoord ging met het voorstel van BDW waar hij van de scheefpoeper uit Laeken nota bene TIEN DAGEN voor kreeg? |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 20 augustus 2011 om 09:22. |
|
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Nu ineens gaan ze de stekker niet meer uittrekken? Dat konden ze voordien niet?
Ik w�*lg van Beke. Met zo'n vrienden heb je geen vijanden meer nodig. |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Trouwens, die vlaamse politiekers mogen na de verkiezingen een ander jobke gaan zoeken want dit komt nooit meer goed. (Een zuivere splitsing BHV kan iedereen nu wel vergeten, Binnekort heeft vlaanderen niets meer aan de 6 faciliteiten gemeenten te zeggen en kunnen ze probleemloos geannexeerd worden aan Brussel. Wedden dat dat het verborgen plan is van de franstaligen binnen het jaar? Dan hebben ze ook direct hun corridor (rode) erbij. Toch heel slim van de franstaligen!!! De vlamingen daarentegen, die zitten erbij voor spek en bonen om hun postjes maar op te kunnen strijken. Ik walg van dit apenland meer en meer!!!!! Laatst gewijzigd door matthias999 : 20 augustus 2011 om 09:28. |
|
![]() |
![]() |
#37 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Jullie achterdocht en argwaan is volledig gerechtvaardigd. Ik wil alleen niet meegaan in/meedoen aan de depressie... En het zal mij vooral niet beletten om met nog meer enthousiasme en volharding mee te werken aan en mij in te zetten voor iets dat zo stilaan onherroepelijk is geworden: een zelfstandig Vlaanderen.
Laatst gewijzigd door den ambetantsten : 20 augustus 2011 om 09:25. |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog niet op de hoogte van de tradities in die partij?
![]() |
![]() |
#39 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een splitsing min of meer uitgevoerd zoals het in de nota van Dirupo staat, betekent niet min of meer dan territoriale concessies voor de Vlamingen. Goodwill creëren voor een onafhankelijk VL zal heel wat minder sympathie kunnen opwekken , als dat gepaard zal gaan met verlies van een flink stuk Rand.
![]() |
#40 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat gij en uw maatjes maar een laatste keer de Vlamingen verraden, het zal de laatste keer zijn, na 2014 worden jullie een minderheid en hebben jullie niets meer te zeggen...
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 20 augustus 2011 om 10:38. |
![]() |