![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Vreemdeling
|
![]() "Als ik met mijn rug, die met haken en ogen aan elkaar hangt, in zo'n screeningsmechanisme beland, word ik gegarandeerd voor 75procent arbeidsongeschikt verklaard', aldus de wereldvreemde arrogante idioot.
Ik ken enkel mensen die gehandicapt zijn en die steun nodig hebben van familie of ze worden in een kamer ergens in een instelling gezet. Er vind een grondige controle plaats om de categorie van de gehandicapte te bepalen en aangezien ik de gevolgen bij een familie-lid zie kan ik u verzekeren dat het vrij ondoorzichtig (diverse niveau's) en allesbehalve laks is. Wachtlijsten die aangroeien, initiatieven die niet langer worden ondersteund, sinds de jaren 90 zie ik dat gehandicapten het steeds moeilijker krijgen. Iniatieven zoals het bereikbaar maken van publieke plaatsen zijn welkom maar geenzins afdoende. Ik word gewoon misselijk van zulke gore zever. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Schoon is dat, amai, sukkelaars hun boterhammen afpakken... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() KDG, het verhaal van iemand die eerst de Belgische politiek verlamt en mee de VLD kapot heeft gemaakt. Om dan vervolgens met zijn genoegzame zelve naar Europa te trekken en daar fameus wat poen gaat scheppen. Niks respect heb ik nog voor die man, hij zou er goed aan doen eens een jaartje te zwijgen in de pers en eens wat loopbaanonderbreking te nemen. Dat hij een vakantie boekt naar de maan, liefst samen met het konijn Verafstoot, dan zijn we daar toch tenminste al een tijdje vanaf.
|
![]() |
![]() |