Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 augustus 2011, 11:47   #21
NoCake
Vreemdeling

Standaard

"Als ik met mijn rug, die met haken en ogen aan elkaar hangt, in zo'n screeningsmechanisme beland, word ik gegarandeerd voor 75procent arbeidsongeschikt verklaard', aldus de wereldvreemde arrogante idioot.

Ik ken enkel mensen die gehandicapt zijn en die steun nodig hebben van familie of ze worden in een kamer ergens in een instelling gezet. Er vind een grondige controle plaats om de categorie van de gehandicapte te bepalen en aangezien ik de gevolgen bij een familie-lid zie kan ik u verzekeren dat het vrij ondoorzichtig (diverse niveau's) en allesbehalve laks is.

Wachtlijsten die aangroeien, initiatieven die niet langer worden ondersteund, sinds de jaren 90 zie ik dat gehandicapten het steeds moeilijker krijgen. Iniatieven zoals het bereikbaar maken van publieke plaatsen zijn welkom maar geenzins afdoende.

Ik word gewoon misselijk van zulke gore zever.
NoCake is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2011, 00:43   #22
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dat is nogal vaag vind ik. Kijk naar de 50 plussers, de meesten van hen kunnen nog wel een job uitoefenen.

Maar ze worden nergens aangenomen wegens te duur.
Dat is omdat de bazen financiël gehandicapt zijn.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2011, 00:48   #23
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NoCake Bekijk bericht
"Als ik met mijn rug, die met haken en ogen aan elkaar hangt, in zo'n screeningsmechanisme beland, word ik gegarandeerd voor 75procent arbeidsongeschikt verklaard', aldus de wereldvreemde arrogante idioot.

Ik ken enkel mensen die gehandicapt zijn en die steun nodig hebben van familie of ze worden in een kamer ergens in een instelling gezet. Er vind een grondige controle plaats om de categorie van de gehandicapte te bepalen en aangezien ik de gevolgen bij een familie-lid zie kan ik u verzekeren dat het vrij ondoorzichtig (diverse niveau's) en allesbehalve laks is.

Wachtlijsten die aangroeien, initiatieven die niet langer worden ondersteund, sinds de jaren 90 zie ik dat gehandicapten het steeds moeilijker krijgen. Iniatieven zoals het bereikbaar maken van publieke plaatsen zijn welkom maar geenzins afdoende.

Ik word gewoon misselijk van zulke gore zever.
Mannen zoals die Klucht-zanger, zouden heimelijk zoals A.H. willen doen en al die gehandicapten een spuit geven. Maar ze mogen niet, en dus stellen ze zich tevreden met ze te broodroven, hopend dat ze dan vanzelf kapot gaan...
Schoon is dat, amai, sukkelaars hun boterhammen afpakken...
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2011, 16:55   #24
freespirit
Minister-President

freespirit's schermafbeelding

Standaard

KDG, het verhaal van iemand die eerst de Belgische politiek verlamt en mee de VLD kapot heeft gemaakt. Om dan vervolgens met zijn genoegzame zelve naar Europa te trekken en daar fameus wat poen gaat scheppen. Niks respect heb ik nog voor die man, hij zou er goed aan doen eens een jaartje te zwijgen in de pers en eens wat loopbaanonderbreking te nemen. Dat hij een vakantie boekt naar de maan, liefst samen met het konijn Verafstoot, dan zijn we daar toch tenminste al een tijdje vanaf.
freespirit is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be