![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Moeten TV en PC geïntegreerd worden? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
5 | 29,41% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
8 | 47,06% |
Hangt af (verklaar) |
![]() ![]() ![]() |
3 | 17,65% |
Geen idee |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,88% |
Ik wil noch TV noch PC |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Keek eens op internet: 4G-netwerk in 2012 in België ? 8 februari 2011 - Astel Team De veiling voor de toekenning van de vier 4G-licenties begint in oktober 2011. Verwacht wordt dat het 4G-netwerk vanaf 2012 operationeel is |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het is de consument die zijn hersencellen moet gebruiken. Firma's en de bijhorende marketting afdelingen zijn aanbieders, geen dictators. Wil je geen Smartphone met turbosnel internet en HD acces, dan het je 3 opties. Geen smartphone, maar een gewone GSM van 2 jaar geleden (nog goedkoop ook, alleen accu is een probleem), wel smartphone maar geen gebruik van de functies, of nog meer hardcore, geen mobiele communicatie.
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik bekeek het natuurlijk vanuit mijn positie van arme die tot voor kort niets electronisch toeliet, zelfs geen gsm (alleen een draagbaar radiootje van sony en dat ook nog maar recent en een kadoo van mijn dochter) terwijl ik nu met twee schermen opgescheept zit, één tv en één laptop-scherm, die ik natuurlijk liever tot één scherm herleid zag, omdat dat meer mijn electronische ascese van vroeger benadert... Voor mij is het allemaal een hele nieuwe wereld die pas nu voor me opengaat... Eén scherm, éen toestel voor alle electronische functies in huis, dat lijkt me een logische, een gewenste en een onvermijdelijke ontwikkeling wiens tijd nu versneld aanbreekt. Ik dacht dat ik nooit een pc zou aanschaffen voor dat die integratie het geval geworden was, zodat die zich verplichtend gemaakt had als aanschaf, want onmisbaar. Mobiele toestellen, dat is natuurlijk iets anders. Die blijven autonoom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Filmkes verkopen uit hun Youtube kanaal, of van andere internet providers. Via Apple TV werkt dat trouwens, (niet in belgie natuurlijk... ) al. En ge kunt natuurlijk ook gewoon een kleine PC op je TV aansluiten en dan met een draadloos toetsenbord de boel bedienen. In mijn Sony Blueray speler zit trouwens ook zo al een service om allerlei spullen online te gaan zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Google tv en apple tv zijn gewoon mediacenters die content verkopen of verhuren. TV's met internet zijn leuk als je wat extra informatie wilt bekijken maar ze gaan een pc niet vervangen. Daarvoor gaat de technologische voorsprong van de pc's te snel voor. Echter kan je zelf wel een multimediacenter maken die je kan verbinden met je tv. Met TV vlaanderen kan je dit doen, nu zouden ze nog telenet en belgacom moeten verplichten om vrije keuze te geven van decoders. Een ander optie is een All-in-one pc te kopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat ik op mijn laptop locale TV kan kijken met een speciale kaart Ik gebruik die beide mogelijkheden niet (ik heb de lokale kabel-TV ) Die sony is dat een dvd player? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() TV-PC zou ik het niet noemen, een tv met internet kan geen office taken en dergelijke doen.
Enkel een pc verbonden met tv kan dat doen. Als het alleen voor films en dergelijke is dan zou ik de x-box aanbevelen of een goedkoop mediacenterke (voor 100 euro heb je een degelijke). |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 29 augustus 2011 om 09:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Apple TV in belgie, beperkt hem wel tot de gewone Itunes store en streamen van youtube en uwe PC . Als je echter een buitenlandse credit card hebt, kan je via die kaart registeren op die buitenlandse itunes store en dan kan je dus wel online films bestellen en bekijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Mediacenters zijn niet aan mij besteed, ik kijk geen film.
Laatst gewijzigd door eno2 : 29 augustus 2011 om 10:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor wie alleen woont is dit inderdaad de beste oplossing.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus tegen 2015-2016 betaalbaar. lijkt me zéér interessant.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat het eerlijk gezegd vroeger zal zijn. Om het 4G netwerk uit te rollen is blijkbaar geen hardware installatie meer nodig van de providers. Hun huidige antennes volstaan dus. Het enige wat ze moeten doen is software updaten. Voor providers met een uitgebreid 3G netwerk zal de kost waarschijnlijk al bij al beperkt zijn.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |