![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Helaas zijn er weinig bekende gezichten meer in voorraad: Dehaene en Vervotte zijn weg... Tenzij dat de VRT binnenkort nog wat nieuwe CD&V politiekers lanceert... shame-zoontje Declerck bijvoorbeeld.... Vraag me af of hij met zijn Belgicistisch geleuter ook een plaats zal krijgen op een CD&V lijst... Hun enige verkiezingsoverwinning in de laatste 10 jaar hadden ze te danken aan het kartel met NVA en Letermes zijn "vijf minuten politieke moed om BHV te splitsen" Laatst gewijzigd door Hoera : 28 augustus 2011 om 13:37. |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is jammer, want het lokale niveau is natuurlijk een ander pak mouwen dan het nationale niveau. Maar om een boodschap te sturen zal ik waarschijnlijk toch N-VA stemmen.
|
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er een regering komt gebaseerd op de nota Di Rupo zal dat voelbare invloed hebben op gemeentelijk vlak, door de Brusselse metropilitane regio en de inspraak van de Franstaligen op het vervoersbeleid en wegeninfrastructuur in Vlaanderen. Dus, stemmen op N-VA zodat de gemeentebesturen daar niet in meegaan is zeker en vast nuttig.
|
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Ja, maar ik woon niet in de Rand. Toch, al was het maar om een signaal te sturen, zal ik N-VA stemmen. Ze hebben ook een redelijk goede ploeg in Herent.
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Waarom mijn voorbeeld niet volgen? Laatst gewijzigd door Hoera : 28 augustus 2011 om 16:47. |
|
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Lokale politiek interesseert me niet. Eindeloze discussies over de afbrokkelende stoep in de Washandje-voor-vanonderenstraat zijn niet voor mij, hoe belangrijk het ook moge zijn.
|
![]() |
![]() |
#28 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Ja, je hebt gelijk, dat is ook nodig. Veel geluk ermee en hopelijk amuseer je je ook een beetje.
|
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als ze kunnen willen de franstaligen Herent ook in hun zone metropolitaine hoor...
#31 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat verandert niet het feit dat het in Vlaams Brabant ligt, en dus deel moet uitmaken van hun super-Brussel...