![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Doet me denken aan 1964
Alleen met mijn arme, soms werkloze moeder. Studies zelf betaald (werkstudent) Lening moeten aangaan bij mijn grootvader (toen waren er nog geen leningen voor studenten) Ik schat dat de studiebeurs, volgens wat ik me nog herinner, een derde van de kosten bedroeg, of minder. Dat de omstandigheden voor minimumloners em -trekkers verbeterd zijn, ligt 100% aan de resultaten van de sociale strijd. Toch ben ikzelf nog slachtoffer geworden van minimum-uitkeringen onder de armoedegrens. Generatie-armoede... Laatst gewijzigd door eno2 : 6 september 2011 om 11:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Spijtig dat je niet het doorzettingsvermogen had om de vicieuze cirkel te doorbreken. Iedereen heeft het recht op een goed leven, maar je moet er wel zelf voor werken.
|
![]() |
![]() |