![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De enige uitzondering hierop is trouwen. Het is voor eeuwig en altijd, en men moet onvoorwaardelijk de gezamelijke lasten dragen ook al geeft bijvoorbeeld de man alles uit aan drugs of gokken. In feite is het huwelijk gewoonweg onwettig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het doel van een contract is de rechten en de plichten te beschermen. Volgens het burgerlijk WETBOEK moeten alle contracten ofwel regelmatig vernieuwd worden, ofwel eenvoudig stop te zetten door beide indien het vertrouwen verstoord is. Verder moeten de kosten/baten voor beide partners vast bepaald zijn. De enige uitzondering hierop is: wederzijds vertrouwen, zonder wederzijds vertrouwen en akkoord kan men zelfs geen zaken doen! Het is voor eeuwig en altijd, en men moet onvoorwaardelijk de GEZAMENLIJKE lasten dragen. Een man of vrouw die alles uitgeeft aan drugs of gokken kan beter niet trouwen. In feite is het huwelijk de beste samenlevingsvorm indien er wederzijds vertrouwen en begrip is. __________________ 1 taal-, spelling- of interpunctiefout ontkracht de waarde van je bericht. Iedere moderne browser heeft een ingebouwde spellingscontrole, zorg dus dat je juist schrijft. Opmerking op de opmerking: Ingebouwde spellingscontrole, zorg dus dat je juist schrijft, (3 fouten) Taal is een communicatiesysteem met als doel elkaar te begrijpen, het is geen exacte wetenschap! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() ![]() Laatst gewijzigd door freelancer : 7 september 2011 om 19:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 7 september 2011 om 19:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Beelden bekijken is vooral abstract en fictief, realiteit is vooral beter! Beleef je leven zelf en laat je niet beleven door beelden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar zullen veel modern Europeeërs jaloers op zijn... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is er met di e twee andere sukkelaars gebeurd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is dus je repliek op 13 reflexies. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Lokaal Raadslid
|
![]() pakweg 30 jaar geleden kon je met 1 arbeidersloon toekomen in een klein gezin, vandaag kan dat niet meer. Ik ben het er mee eens dat het crisis is, maar dat zeggen ze al lang, heel lang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben van de generatie X zoals ze zeggen. Weet je dat velen van mijn generatie het stilletjes aan het opgeven zijn ? Het gevolg is dat er een gat valt tussen de ervaringen van de vorige generatie en die na ons komt... Maar ja, zoals het tegenwoordig met alles in de maatschappij is : who cares. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() We zijn wel een volk van zageventen geworden...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
ofwel blijft men zo door doen zoals men nu bezig (kapitalisme, huidige democratie, etc..) en stevent men inderdaad af op serieuze problemen die sowieso het einde betekenen en misschien het einde van de beschavingen ofwel gaat men als mensheid ook leren denken als 1 soort die ook maar 1 toekomst heeft. Wie gelooft dat de wereldbevolking ongestraft zo kan blijven doorgroeien zal spoedig in een ware nachtmerrie belanden! Wie gelooft dat de voetafdruk van de mens op de ecosystemen zowel op land als in de zee miniem is, is een idioot die nog evengoed in sinterklaas kan geloven. we moeten wakker worden want het is niet meer 5 voor 12 maar 5 na 12 en het word tijd dat we daadkrachtig optreden. Eerst moet die vrije markt en globalisering en kapitalisme overboord gegooid worden, het heeft voor de mensheid nog niks opgeleverd enkel voor een elite. we moeten wakker worden en beseffen dat we moeten gaan samenleven met de natuur en niet willen overheersen. de toekomst moet voorop staan en wat goed is voor mens en natuur, niet wat het meeste winst opbrengt. consumatie moet enkel als er hier nood aan is en niet consumatie om te consumeren. In china maken ze zoveel rommel producten die kwalitatief geen zak waard zijn maar die wel grondstoffen verbruiken alsook energie onze producten die we in de wereld gaan maken moeten in kwantiteit minder maar wel omhoog in kwaliteit onze aardolie verslaving moet eruit, waar we kunnen moeten we overschakelen op zonne en windenergie (windmolens zijn misschien niet zo mooi in het landschap maar ze hebben wel een ecologisch voordeel) We moeten gewoon denken over wat het beste is voor de mensheid en zijn planeet, dat is eigenlijk niet zo moeilijk maar precies zo onhaalbaar voor de wereld. mensen moeten wakker worden, er moeten revoluties komen, de arabische lente moeten een globale lente van de mens worden waar rijkdom voor 1 man niet meer thuis hoort in onze gedachte, we moeten leren leven als soort, voor het geheel maar met onze eigenheid en als individu moeten we gewoon allemaal een steentje bijdragen aan het systeem het is mogelijk maar men moet willen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Voor mij mag het zo doordoen. Mijn ouders en grootouders hebben nog nooit zoveel welvaart en luxe gekend als nu. En nog nooit zoveel medische vooruitgang gezien. Nuja, mijn ouders werken wel tot hun 65ste, vooral voor het feit dat werken het meeste oplevert kwa cash. En wat gaat ge anders de hele dag doen....
Ik ben content met het kapitalisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
EGOISME zolang het systeem goed voor mij is, is toch gewoon alles goed ik zeg, word wakker man, het kapitalisme is NU goed voor u maar bekijk alles eens globaal, bekijk het verval van ecosystemen, bekijk het leven in de oceanen, bekijk het aantal dieren dat met uitsterven bedreigd is,kortom DOE U OGEN OPEN EN KIJK EENS ROND IN DE WERELD het is niet uw leven waarmee u speelt dat is nog veilig in de welvaart gewikkeld maar het blijft niet duren dus word wakker, man uit uw illusie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kijk eens naar de rommel die de sovietunie heeft achterlaten. Nova Zembla.... |
|
![]() |
![]() |