![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Btw, de mens is maar een veredeld beest zenne. Dat bewijst uzelf met uw citaat naar Noorwegen, en ik met m'n links va de post hier-boven. punt is, een deel probeert zich nog meer de 'veredelen' een ander deel van de mensen doet dat duidelijk niet. Nu enkel nog indelen wie wie is. En dan wil ik wel eens een oplossing voor het probleem -dat je intussen al lang niet meer kan ontkennen- van U horen, liefst één zonder dat we elkaar de strot afsnijden.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het gaat zelfs zover dat vissen die gestroopt zijn en in zout gelegd worden om te bewaren nog uren leven en pijn voelen. Kunt ge het u voorstellen dat ze u leven villen en dan een paar uur in zout wikkelen? Goede naam, Carnivore, maar ge hebt 3 keuzes 1) ge wordt vegetariër 2) ge zwijgt over dierenleed 3) ge blijft hypocriet Ik heb voor een mengeling van 1 en 2 gekozen. Ik zwijg over dierenleed en eet meer vegetarisch.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 11 september 2011 om 08:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Binnen de islam gelden verschillende voorschriften voor het slachten van dieren voor consumptie. Alleen als aan deze voorwaarden wordt voldaan is het vlees rein (halal) voor consumptie. De belangrijkste voorwaarden zijn: de slachter moet een moslim zijn die bekwaam is in het slachten; de slachtplaats moet rein zijn; de slachter moet zorg dragen voor het comfort van het dier; het slachtmes mag bijvoorbeeld niet zichtbaar zijn voor het dier of in de nabijheid van het dier geslepen worden; het slachten mag niet door andere dieren gezien worden; het dier wordt met de kop in de richting van de qibla (Mekka) geplaatst; voordat een dier geslacht wordt, spreekt de slachter de woorden Bismillah, Allahoe Akbar (in naam van God, God is de grootste) uit, waarmee hij zijn dankbaarheid en respect uit voor God die, volgens de islam, in het voedsel voorziet; zonder of met verdoving worden in één beweging de halsslagader en de luchtpijp doorgesneden. Dus u geloofd dat wij in een oorlog zitten? U laat mij hard aan Breivik Anders denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar ja, dat zal wel weer mijn verkeerde perceptie zijn he?
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Burger
|
![]() U was degene die daarnet zei dat we in een oorlog zitten.
Voor de rest zal het wel niet alleen de Arabische jeugd zijn die streken uithaalt. Toen ik in mijn pubertijd zat heb ik ook domme dingen gedaan. Ben nu nog maar 20 en doe af en toe nog steeds domme dingen. Wat normaal is. Dat is bij elke generatie zo, ook bij de uwe.
![]() |
#26 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dat zijn allemaal goed gedocumenteerde feiten. Ten tweede, idd 'de jeugd' steekt wel eens wat uit. Da's van elke generatie. Maar auto's in brand steken, politiemensen in bende aanvallen het ziekenhuis inslaan, gewapende overvallen en verkrachtingen kan je baarlijk nog "wat domme dingen doen" noemen he. Ikweethet ikweethet, op de vrt en zo en onze beleidsmensen doen dat ook. 't is allemaal niet zo erg, de jeugd doet nu eenmaal domme dingen. Maar daarom ìs het nog niet zo he. De arabische jeugd in onze steden gedragen zich alsof ze in staat van guerilla-oorlog zijn. Alles wat enig gezag draagt is een legitiem doelwit in hun ogen, van de controlleur op de bus tot de ambulancier en de politieman. Dat lezen we alle dagen in de kranten. Verder pakken ze wat ze nodig vinden om te hebben, of dat het nu gaat om kostbaarheden, blanke meisje of wathever. Oorlogsbuit.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 21 september 2011 om 09:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Tuurlijk. En omdat ik zelf dieren eet mag ik me er niet over uitspreken over hoe deze dieren gedood worden. Wss alleen als 't over moslims gaat, dan mag het niet. Ik mag gerust met gaia gaan betogen tegen foie gras en opkomen tegen onmenselijke dierentransporten, maar dat men een koe de keel oversnijdt en 2 minuten laat leegbloeden... Hohoho! Da's dan een brug te ver natuurlijk. D�*�*r moet je afblijven en vooral veel respect voor opbrengen, want d�*t zijn hier onze 'pensioenverdieners' he!? Wiè in godsnaam wie gaat het hier anders voor ons oplossen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Bij sommigen zou je dat zeggen, inderdaad. Maar er was onlangs in Londen een grote optocht gehouden door 6.000 moslims(als ik me niet vergis) tegen terrorisme en nog van die dingen. Maar helaas, sommigen denken hier precies dat de daad van een of meerdere mensen van een bepaalde bevolkingsgroep, de daad is van alle mensen van die bepaalde bevolkingsgroep.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oooooooooooooooooow yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahaha |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Oh ja ....
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat u hier dus typt is gewoon kleinburgerlijke populistische over-èèn-kam-scheerderij. Alleszins meer moslims die iets goeds doen dan moslims die iets slechts doen. Dat is een groot aantal jongen, dus doe maar niet koppig. Jij scheert de Islam over een kam omdat zo'n stuk of 200 allochtonen de voorbije jaren smeerlapperijen begaan hebben, nu kan ik ook de Islam over een kam scheren als een goede en solidaire godsdienst, aangezien er meer moslims waren die voor het goede opkwamen dan slechte moslims die voor het kwade opkwamen. Je bent blind. Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 27 september 2011 om 20:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik wens je alvast veel succes, want je zult het dan hard nodig hebben.
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
12.000 deelnemers aan de "Muslim Peace Conference" volgens de BBC "London peace conference to draw 12,000 Muslims" volgens Reuters. Ook een fatwa tegen terrorisme: http://www.fatwaonterrorism.com/ Muslim cleric’s peace declaration demands an end to terrorism |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je zult natuurlijk als Quorn zelf geen moslims kennen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Een knots van +700 blz, vers per vers Citaat:
Laatst gewijzigd door Quorn : 27 september 2011 om 20:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als Di Rup schrijft dat de overwinning van de N-VA een zwarte dag was, is dat dan waar? Neen, dat is zijn mening, en er zijn mensen die hem gelijk geven, en er zijn mensen die hem niet gelijk geven. Feit is, het is geen feit, maar enkel een mening/kritiek. Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 27 september 2011 om 20:43. |
||
![]() |
![]() |