![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat heeft dat met huilie huilie te maken?
Overigens heb ik het ook niet voor Merkel om dezelfde reden als waarom ik het niet voor Berlusconi heb: producten van de liberale democratie. Het volk heeft de leiders die het verdient. . |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar Merkel heeft wel wat meer verstand en takt dan Berlusconi. Berlusconi heeft geld, dat is zowat alles.
. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Berlusconi verkoopt de Italianen tenminste niet voor 4 zilverlingen aan de EUSSR....dat is al een verschil....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het hang van de prijs af. Maar over het algemeen zijn de toppolitici in Italie niet armlastig.
Berlusconi zeker niet. En kan door dat gegeven de spot met iedereen drijven, wat hij dan ook niet nalaat. Het hebben van geld is allerminst een voorwaarde voor de 'gentleman' ........
![]() |
#27 |
Gouverneur
|
![]() He is begrijpelijk dat Berlusconi haar niet lust maar Merkel is helemaal niet onneukbaar... integendeel zelfs... zij heeft een lekker kontje.
Macht is sexy (ook voor mannen) = Angela heeft macht = Angela is sexy |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() nergens staat de gewraakte zin zwart op wit. En dat terwijl de karakteristieke beschrijving van Merkels derrière inmiddels aan een wereldreis is begonnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Als je de berichtgeving moet geloven, is de boude uitspraak afkomstig uit de tapes van afgeluisterde telefoongesprekken tussen Berlusconi en een bevriende journalist. Maar nergens staat de gewraakte zin zwart op wit. En dat terwijl de karakteristieke beschrijving van Merkels derrière inmiddels aan een wereldreis is begonnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geef mij deze maar ( minister van toerisme Italië ):http://www.google.fr/imgres?q=michel...w=1152&bih=601 http://www.google.fr/imgres?q=michel...w=1152&bih=601 Je kan van alles zeggen van Berlusconi, maar zijn smaak betreffende vrouwen is dik in orde. ![]() Laatst gewijzigd door den dinges : 18 september 2011 om 23:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Ook daar kun je over van mening verschillen. Je moet eens in de geschiedenis graven en naar de meiden van Madame Claude kijken. Ik weet in ieder geval dat twee bekende Franse filmsterren wel eens 'klusjes' voor haar hebben opgeknapt.
Daarbij vergeleken zijn die meiden van Berlusconi trekpaarden.
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Italiaanse vrouwen zijn de mooiste van Europa ( volgens mij ). De aantrekkelijkste in ieder geval, want het begrip " schoonheid " is inderdaad iets persoonlijks. Aantrekkelijkheid heeft niet enkel met pure schoonheid te maken. Merkel is daarvan het absolute tegenovergestelde : enkel de gedachte zo een wezen in haar blote in mijn slaapkamer te vinden, doet mij het koude zweet uitbreken, en veroorzaakt mij braakneigingen ! Ze moet enkel nog knorren en op handen en voeten lopen, en de slager maakt er direct worsten en koteletten van. Laatst gewijzigd door den dinges : 19 september 2011 om 23:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() @ den dinges
Ja, daar kan ik me wat bij voorstellen. Je mag kiezen, Berlusconi nam rechts.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 20 september 2011 om 01:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U vindt waarschijnlijk ook dat de vlamingen die niet voor B.DW gestemd hebben ook idioten zijn ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |