Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 20 september 2011, 22:45   #21
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door UFSIA Bekijk bericht
Om "zichtbaar" te zijn heb je in de eerste plaats een poot in de media nodig.
Was de vorige minister van media geen Vlaams Nationalist?

Citaat:
Hebben we die ? euh ... nee. Nou ja, er is er wel eentje ... 't Pallieterke. Als we nou al eens zouden beginnen met dat her en der te promoten, een sterk opinieblaadje dat terdege journalistiek onderzoek doet en degelijke artikels schrijft.
100% akkoord
Vergeet ook niet Journaal van Grammens te vermelden.
Een linkse niet Vlaams Nationalist met een documentaire kennis van de Belgische politiek die angstaanjagend is.

Citaat:
De reacties die we nu lezen in de doorsnee "Vlaamse" krant die tegen 't establishment zijn beperken zich in grote mate tot lezersbrieven. Stap één zou moeten zijn om de anti-vlaamse media kapot te maken, zoveel mogelijk mensen overtuigen om geen "kwaliteitskranten" meer te kopen en een alternatief aanbieden. Dat is weliswaar werk van iets langere adem, maar we zien de verkoopcijfers van de gemiddelde krant toch al jarenlang dalen, dus op dat punt zijn we onderweg.
Ikzelf heb alle "kwaliteitskranten" op straat gesmeten.
Ik zeg dan ook aan iedereen die het horen wil: "Ik geef geen geld aan een soort pers dat ijvert om mijn geld, mijn grond en mijn cultuur af te pakken".

Daarom enkel Pallieterke en Journaal.
Ongelooflijk rijke achtergrondinformatie waar de kwaliteitskranten enkel maar mogen van dromen.

Citaat:
mvg. Sint Ignacius
Fi

Laatst gewijzigd door Fieseler : 20 september 2011 om 22:53.
Fieseler is offline  
Oud 20 september 2011, 23:10   #22
Stingray
Banneling

Standaard

Als ik eens in mijn omgeving rond vraag, dan blijkt dat iedereen bij de volgende verkiezingen op wraak zint en op NVA zal stemmen. Problemen zullen ze hebben, gegarandeerd.
Stingray is offline  
Oud 21 september 2011, 08:44   #23
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

Ik zit niet op facebook, maar kan iemand het initiatief nemen om,na alweer een anti-Vlaams artikel in een of meerdere kranten , die krant(en) te boycotten???

Wel klaar en duidelijk vermelden waar het anti-Vlaams zit, want sommige mensen lezen heel oppervlakkig.
omaplop is offline  
Oud 21 september 2011, 09:09   #24
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door UFSIA Bekijk bericht
Om "zichtbaar" te zijn heb je in de eerste plaats een poot in de media nodig. Hebben we die ? euh ... nee. Nou ja, er is er wel eentje ... 't Pallieterke. Als we nou al eens zouden beginnen met dat her en der te promoten, een sterk opinieblaadje dat terdege journalistiek onderzoek doet en degelijke artikels schrijft. De reacties die we nu lezen in de doorsnee "Vlaamse" krant die tegen 't establishment zijn beperken zich in grote mate tot lezersbrieven. Stap één zou moeten zijn om de anti-vlaamse media kapot te maken, zoveel mogelijk mensen overtuigen om geen "kwaliteitskranten" meer te kopen en een alternatief aanbieden. Dat is weliswaar werk van iets langere adem, maar we zien de verkoopcijfers van de gemiddelde krant toch al jarenlang dalen, dus op dat punt zijn we onderweg.

mvg. Sint Ignacius
heb je nu al een abo op Journaal van M Grammens ?
Anna List is offline  
Oud 21 september 2011, 09:10   #25
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Veertiendaags opinieblad

Verantw. uitgever (tevens correspondentie-adres)
Mark Grammens
Stationsstraat 200
1770 Liedekerke
tel. 053/66.63.61
fax. 053/68.08.27

Losse nummers zijn niet te verkrijgen.
JOURNAAL wordt uitsluitend bezorgd op abonnementsbasis.
Abonnementsprijs : € 89 per jaar
(23 afleveringen)

te storten op een van de volgende rekeningen:
000-1450583-45 (pc)
430-0372691-08 (kbc)
779-5936298-29 (dexia)
volgens mij kwalitatief mss wel het beste product in de Nederlandstalige politieke media in B.

Laatst gewijzigd door Anna List : 21 september 2011 om 09:12.
Anna List is offline  
Oud 21 september 2011, 12:30   #26
matthias999
Minister

matthias999's schermafbeelding

Standaard

http://www.knack.be/opinie/columns/r...107025552.htm#

Een voorsmaakje wat ons te verwachten staat!!
matthias999 is offline  
Oud 21 september 2011, 21:14   #27
Yow
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yow Bekijk bericht
OK, tips dan hoe we effectief iets kunnen doen?
...maar is er nu nog iets wat we nog kunnen doen vóóraleer het te laat is?

Er zijn zeker genoeg mensen die niet tevreden zijn met de gang van zaken, moeten deze nu gewoon alles met lede ogen aanzien?
Kan er niet op één of andere manier een belangrijk signaal gegeven worden?
Yow is offline  
Oud 21 september 2011, 21:47   #28
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door looneytoon1975 Bekijk bericht
Zie het onder ogen mensen. Wij Vlamingen zijn gewoon stom. Dat blijkt uit ons kiesgedrag, de manier waarop we over ons heen laten lopen, de tweedracht op zowat alle fronten, zelfs op forums!

De Walen, die spelen het slim... ze verwerven hun eigen rechten, en doen ons (lees onderhandelaars) dan ook nog geloven dat we ne grote dank u mogen en een pluim op onze hoed mogen zetten.

Kijk maar naar de chirurgische precisie en tactiek waarmee Elio de ene na de andere Vlaamse eis eraf fileert... en dit door nog steeds ons (lees onderhandelaars) anders blijft voorspiegelen.

Het afrijden van de NVA was dan ook een meesterzet, perfect georkestreerd door, jawel, de briljante Elio.

We moeten de koppen niet in het zand steken, mijn mede flaminganten, de strijd is verloren, en het wordt dan ook tijd dat we onze superieuren, de Walen erkennen.
Maar er rest ons nog een sprankeltje hoop, mijn beste medestrijders... Het Stemkot, denk goed na, en reken daar af met onze volksverraders, en maak er niet NOGMAALS een "Stomkot" van.
jamaar looney, ik kan niet stemmen voor die briljante Elio...
jogo is offline  
Oud 22 september 2011, 01:25   #29
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
't Blijven Vlamingen he, fier over hun Guldensporenslag. En dat was er dan ook maar eentje en zelfs die triomf mogen ze eigenlijk niet op eigen hoed steken. Eender welk ander volk zat nu al midden in een revolutie, de Vlaming niet, die geraakt hooguit aan 4000 man die met een vlag gaan staan waaien. Alle respect voor die 4000, die deden dan tenminste nog iets terwijl de rest op zijn lamme kont blijft zitten zuchten en mopperen.

tja, als er maar een paar duizend zijn die vlaanderen onafhankelijk willen, moet je niet verwachten dat er honderduizenden naar een betoging gaan

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler

Laatst gewijzigd door Sywen : 22 september 2011 om 01:26.
Sywen is offline  
Oud 22 september 2011, 06:05   #30
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
tja, als er maar een paar duizend zijn die vlaanderen onafhankelijk willen, moet je niet verwachten dat er honderduizenden naar een betoging gaan
Alsof het hier over de onafhankelijkheid gaat.
Oud 22 september 2011, 08:13   #31
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Alsof het hier over de onafhankelijkheid gaat.
Blijkbaar was je er niet. Kijk eens naar de foto's en luister eens naar de kreten.

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline  
Oud 22 september 2011, 22:35   #32
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Veertiendaags opinieblad

Verantw. uitgever (tevens correspondentie-adres)
Mark Grammens
Stationsstraat 200
1770 Liedekerke
tel. 053/66.63.61
fax. 053/68.08.27

Losse nummers zijn niet te verkrijgen.
JOURNAAL wordt uitsluitend bezorgd op abonnementsbasis.
Abonnementsprijs : € 89 per jaar
(23 afleveringen)

te storten op een van de volgende rekeningen:
000-1450583-45 (pc)
430-0372691-08 (kbc)
779-5936298-29 (dexia)

Even uppen omdat dit (Anna heeft overschot van gelijk) zowat het beste is wat er hier te vinden is....

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be