![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Staatssecretaris
|
![]() Dus snel trouwen beschermt tegen verleiding en afwijking?
Maar dan geef je net toe aan de verleiding, je trouwt alleen maar om het een excuus te hebben om toe te kunnen geven aan de verleiding. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Staatssecretaris
|
![]() niet vergeten te antwoorden he revoleto!
Je posts zijn echt een goede oefening in tekstinterpretatie en deductie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Lieve broer, dank u zeer voor de hoge moraal en moedigen me aan om te beantwoorden
Ik bedoel dat het huwelijk op zich is oud en zal in het kader van het huwelijk te doen uit de uitoefening van de vrouw en de gevoelens van een emotionele deel van het genoegen van Allah u en uw goedkeuring en de relatie met je vrouw is aan de goede daden van God te nemen en dit geeft u voelt zich redelijk tevreden en veiligheid en kinderen, goed en gezond, trots op ze en kennen hun afkomst en hun oorsprong en dit is de schoonheid van de islam in de Koran en de Soennah De afwijking en opruiing is een tijdelijk gevoel van een illegale alle haraam en is niet gelukkig en voelt de mix met de genealogie en het niet weten, is dat uw kind is een kind Eakhar moge Allah ons beschermen tegen dat en altijd getrokken voor dat en mijn broer God geleid je tot de islam |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zadelt die vrouwen met een schuldgevoel op voor de geilheid van mannen? Hebben vrouwen geen lustgevoelens? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Ja, mijn lieve broer, als God het wil, alles wat we leven en ademen en gaan voor alles wat onder de auspiciën van ons leven van God
Als voor de vrouwen, ja, ze hebben verlangens als mannen dat vrouwen van nature mens zoals de man met de gevoelens en gewaarwordingen die door God kan niet ontkennen, maar de kennis van de islam is bescheidenheid, literatuur, het huwelijk is de behandeling ben ik alleen maar lief te hebben en voel de passie en voldoen aan hun wens en de bereidheid om toestemming van God en zijn goedkeuring Allah geleid je tot de islam |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |