![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Een psychiater moet het hebben van propaganda, van 'geloof'.
Ex-CEO van Google betrapt op het verdedigen van AI t.a.v. de mensheid. Eric Schmidt: "The real dangers of AI, which are cyber and biological attacks, will come in three to five years when AI acquires free will." Een AI kan geen biologische aanval uitvoeren... https://mh17waarheid.nl/google/ (Google's Corruptie voor AI Leven) Laatst gewijzigd door ArjanD : 26 september 2011 om 23:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Gouverneur
|
![]() Het is inmiddels bijna 2 jaar later, is iemand wellicht iets opgevallen van het 'timmeren aan de weg'?
Ex-CEO van Google betrapt op het verdedigen van AI t.a.v. de mensheid. Eric Schmidt: "The real dangers of AI, which are cyber and biological attacks, will come in three to five years when AI acquires free will." Een AI kan geen biologische aanval uitvoeren... https://mh17waarheid.nl/google/ (Google's Corruptie voor AI Leven) Laatst gewijzigd door ArjanD : 20 april 2013 om 10:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Vreemdeling
|
![]() Ik volg de media wel niet zo sterk, maar er zijn wel enkele programmas geweest op de vlaamse openbare omroep, zoals bv. 'Te Gek'. Maar die waren niet strikt pro biologische psychiatrie: bv in de aflevering over psychose had die alternatieve psychiater uit Maastricht het lange laatste woord en daar zei hij dat ze eigenlijk niet wisten wat aan de oorzaak lag <-> die apen uit kortenberg (bij leuven) die heel strikt het dopamine en biologische gedetermineerde model (dat quasi zeker helemaal fout is) volgen.
En dan was er een psychiater uit kortenberg (de wachter) die nu nogal vaak in de media komt om duiding te geven. In zo een stukje op terzake op canvas lieten ze de psychiatrische survivor Laura Delano een heel stuk aan het woord over de schadelijkheid van psychiatrische drugs en dat ze mogelijk ook een rol spelen bij het veroorzaken van geweld, en daarna kwam de wachter dan die haar toch niet rechtstreeks aanviel maar wel zei dat ze wat voorzichtiger moesten zijn met het uitdelen van psychiatrische drugs en dat deze laatsten te veel werden gebruikt. De wachter werkt ook mee aan een aantal radioprogrammas maar die heb ik nooit gevolgd. Enkele jaren geleden heb ik ook heel veel nare verhalen gelezen van psychiatrisch slachtoffers van deze de wachter op een kleine blog die hij toen monddood probeerde te maken toen hij er van hoorde. Maar zo ziet hij er niet echt uit als je hem ziet. De makers van Canvas (vlaamse 2de openabre net, Terzake, Te Gek) zijn dus toch in de goede zin aan het evolueren m.b.t. de ware kant van de biologische psychiatrie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Gouverneur
|
![]() "Te veel van het goede" is een bekende communicatie tactiek om de kritiek naar de hand van de psychiatrie te buigen. Het is een bestendiging van het medisch model van de psychiatrie.
Ex-CEO van Google betrapt op het verdedigen van AI t.a.v. de mensheid. Eric Schmidt: "The real dangers of AI, which are cyber and biological attacks, will come in three to five years when AI acquires free will." Een AI kan geen biologische aanval uitvoeren... https://mh17waarheid.nl/google/ (Google's Corruptie voor AI Leven) Laatst gewijzigd door ArjanD : 10 september 2013 om 05:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
In veel gevallen kan je ook wel stellen dat, nadat u een bezoekje bracht aan 'uw' psychiater om daarna de brave man/vrouw diens 'werk' te gaan veroordelen als zijnde platspuiters dan denk ik te weten dat mensen die de bewuste steen werpen richting psychiater nog niet echt van hun 'probleem' af zijn, laat staan geholpen zijn. En misschien heeft de psychiater in kwestie dit al wel door in de zin van: werk aan de winkel met die 'klant' ![]() Eet Freud, blijf Jung!
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Hoeveel zin heeft het een praatkuur aan te gaan met een patiënt (als dat het "timmeren aan de weg" moet voorstellen) die acuut knotsgek is? In mijn ogen: geen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat wil "acuut knotsgek" eigenlijk zeggen?
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Gouverneur
|
![]() Met Timmeren aan de weg wordt marketing bedoeld. Ze roepen het vakgebied op om naar buiten te treden en aan samenleving duidelijk te maken hoe 'goed' en 'nodig' de psychiatrie is.
Ex-CEO van Google betrapt op het verdedigen van AI t.a.v. de mensheid. Eric Schmidt: "The real dangers of AI, which are cyber and biological attacks, will come in three to five years when AI acquires free will." Een AI kan geen biologische aanval uitvoeren... https://mh17waarheid.nl/google/ (Google's Corruptie voor AI Leven) |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het theoretische fundament van de psychiatrie is ondeugdelijk. Het vakgebied is zwaar omstreden en wordt van alle kanten beschuldigd van fraude en bedrog, ook door vooraanstaande geleerden in Nederland en België. Zie bijvoorbeeld het recent uitgebrachte boek van prof. dr. Pieter Duker: Afscheid van autisme en ADHD als ziektebeelden https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater Grote media publiceren over het bedrog, zie bijvoorbeeld de cover van Knack: ![]() Door de eenvoudige eis te stellen dat de psychiatrie ziekten moet kunnen aantonen voordat ze het mogen behandelen houdt het vakgebied op te bestaan. Het gaat om de intentie waarmee de hersenen van mensen worden behandeld. Als we willen dat er oplossingen worden gevonden voor de problemen dan is het belangrijk dat de intentie goed is. Een ziekte-religie is de mensheid niet mee gediend.
Ex-CEO van Google betrapt op het verdedigen van AI t.a.v. de mensheid. Eric Schmidt: "The real dangers of AI, which are cyber and biological attacks, will come in three to five years when AI acquires free will." Een AI kan geen biologische aanval uitvoeren... https://mh17waarheid.nl/google/ (Google's Corruptie voor AI Leven) Laatst gewijzigd door ArjanD : 10 september 2013 om 14:34. |
|
![]() |
![]() |