![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met een centrale afgrendeling in het verdeelhuis heeft dat geen barst te maken. edit: rest gelezen, wat er ook al eerdre gezegd is dus ![]() Laatst gewijzigd door Sfax : 22 september 2011 om 11:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Burger
|
![]() Tjah, zonneplankjes als investering gaan gebruiken wil wel eens zijn nadelen hebben.
Ik zou aanbevelen om zonnepanelen en klein schalige turbines te gaan gebruiken als nutsvoorwerpen, waar je dan gewoon de subsidie lekker meepikt om ze wat betaalbaarder te krijgen. Als je ze gaat gebruiken als investering kom je waarschijnlijk bedrogen uit. De overheid zal ooit ook wel eens belastingen gaan innen op inkomsten verworven uit thuis geproduceerde energie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementslid
|
![]() Ik ben tegen het feit dat rijkere burgers (en ja: vooral bedrijven) geld verdienen aan die zonnepanelen op de rug van armere burgers die er geen kunnen betalen.
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar nu ik me er zelf kan kopen, trek ik me dat zo niet meer aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Moet ge tegen de overheid zeggen, die die dingen subsidiëren. Aan de andere kant, ze wilden 'groen' en nu hebben ze groen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En in feite kan iedereen het doen met een groene lening, je hoeft dus echt wel niet rijk te zijn om zonnepanelen te leggen, gewoon slim genoeg om een paar contracten te lezen, slim genoeg om 4 offertes te laten komen en eens goed te luisteren, en slim genoeg om uw aantal panelen te berekenen en eens te bestuderen waar je ze gaat laten leggeN.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 17 oktober 2011 om 16:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als ge dat doet met het geld van anderen lijkt het me toch niet helemaal koosjer.
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als je dat belastinggecorrigeerd (want arbeid wordt 80% belast) doet met uw eigen geld, niets op tegen. In feite zouden ze elektriciteit 100% moeten belasten, dus gewoon de prijs verdubbelen voor iedereen. Dan ga je snel weten hoe je moet beslissen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Een driefasige aansluiting van uw woning wordt nooit door de installateur van uw zonnepanelen uitgevoerd. Die sluit enkel de zonnepanelen aan op het bestaande net...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb nochthans hier driefaze liggen ? en een driefaze wisselstroomgenerator...
|
![]() |
![]() |