![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die mannen zijn dan ook van een andere orde dan de wannabees in hofstade
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Tot het een Pool bleek te zijn.
![]() |
![]() |
#23 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Ik dacht eerder dat de discussie ging over "het feit dat de videobeelden zo laat zijn vrijgekomen", niet over "welke bevolkingsgroep heeft het weer gedaan...", want daar is reeds een ander draadje over. Dan mag dit gesloten worden? Laatst gewijzigd door Bulevardi : 24 september 2011 om 08:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zodra je leven in gedrang komt mag je je wapen trekken == zelfverdediging. Een wegrijdende auto is echter makkelijker. Laffe honden zeg ik u ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze bange laffe impotente piepende Vlaam eist dan ook nog op hoge toon 'respect'. Ook zo gelachen? Citaat:
Tot de pensioentjes van 't klootjesvolk verdwenen zijn natuurlijk... Ik vind het nu al hilarisch. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 24 september 2011 om 13:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van de pensioentjes gesproken, op 13 september zijn de gepensioneerden op straat gekomen om te betogen voor menswaardige pensioenen. Maar ja, dat is nieuws dat u en de meeste anderen hier niet interesseert, zeker? Hoewel, als de gepensioneerden van OKRA dat er door krijgen, profiteren onze allochtonen die binnenkort de pensioenleeftijd bereiken er ook weer mee van. Hoewel het weer de autochtonen waren die de strijd gevoerd hebben ...
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunt u dan eens in begrijpbaar Nederlands omzetten?
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
voor mij kunnen agenten ook beter machinegeweren dragen met voldoende kogels, de kans zal kleiner zijn dat ze zich dan gaan laten doen...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de relschoppers iemand doden, verschijnen ze voor de rechter, worden verdedigd door mensen die wijzen op het gebrek aan kansen die die arme sukkelaars gehad hebben, ze verblijven misschien eventjes in de gevangenis en hun leven gaat verder als voorheen. Triestig maar waar ... ![]()
![]() |
![]() |
#30 |
Vreemdeling
|
![]() Hofstade is prima om te wonen, het enige probleem hier is hetzelfde als overal. De politiek, het beleid en vooral het systeem waar we in leven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik sommigen hun handvuurwapen zie hanteren breekt het koud zweet mij al uit... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
dat doet mij denken aan een keer dat ik zelf een inbreker heb gevat (had hem in een houdgreep tot de politie kwam). en de politie mij onder schot hield ipv de inbreker... was geen pretje.
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |